Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 16:42   #61
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ik heb nog een vraag over deze Nieuwe orde. Ze is dus opgebouwd uit mensen uit zowel Iluminati clan en Vrijmetselaarsclan en evenwel was het "derde rijk" een nwo gebeurtenis/mislukking anyway waar ze naartoe willen is wereldoverheersing net als Hitler.

Dus moet Hitler één van die clans geweest zijn? Of was dit soms nog iets heel anders en ben ik weer niet mee?

Kan het zijn dat ze mij uit die andere draad over nwo hebben geshot?
Ja, Hilter was lid van de Thule genootschap, en was duidelijk verwoven in geheime genootschappen en opgeleid in het occulte via zijn mentor Dietrich Eckhart. De Nazi clan was niet alleen een politieke beweging, maar ook ene pseudo-religieuze door het occultisme waarin zij dweepten.

Er zijn aanwijzingen dat Hitler zou kunnen een Rotschild geweest zijn, wat mede gewicht zou geven aan zijn opkomst. (Nu is het wachten op Firestone).
Oud 19 augustus 2006, 16:46   #62
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn aanwijzingen dat Hitler zou kunnen een Rotschild geweest zijn, wat mede gewicht zou geven aan zijn opkomst.
Wat jij aanwijzingen noemt is één roddel uit een anti-Hitler boek uit 1940.

Voor jou voldoende om je smeercampagne verder te zetten, tegen alle feiten in.

Kom eens met echte bewijzen voor deze smerige insinuatie.

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2006 om 16:47.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 16:49   #63
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, Hilter was lid van de Thule genootschap, en was duidelijk verwoven in geheime genootschappen en opgeleid in het occulte via zijn mentor Dietrich Eckhart. De Nazi clan was niet alleen een politieke beweging, maar ook ene pseudo-religieuze door het occultisme waarin zij dweepten.
Waarom hebben de twee "wereldoverheersingsclans" elkaar dan bevochten? Een alliantie was beter geweest geloof je niet?

Was de dood van hitler dan een martelarendood? Moet ik mijn culthoekje al aanbouwen in mijn huis?

Was de japanse keizer ook deel van de clan?
Als ze toch al de hele wereld in handen hebben waarom willen ze dan nog oorlogen voeren?
Wie zijn ze nu de vrijmetselaarsloge of de illuminatis?

Citaat:
Er zijn aanwijzingen dat Hitler zou kunnen een Rotschild geweest zijn, wat mede gewicht zou geven aan zijn opkomst. (Nu is het wachten op Firestone).
Er zijn aanwijzingen dat er leven is op mars.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 16:51   #64
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort in de betere boekenwinkel:

HOPPENBOPPER, Ernst Ludwig, Hygiëne en salamanderschap: hoe uw kieuwen 's avonds goed te poetsen voor het slapen gaan, NWO Press, 2006
Oud 19 augustus 2006, 16:54   #65
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht

HOPPENBOPPER, Ernst Ludwig, Hygiëne en salamanderschap: hoe uw kieuwen 's avonds goed te poetsen voor het slapen gaan, NWO Press, 2006
Die menswetenschappers toch!

Een salamander is helemaal geen reptiel!
Ik verdenk je hier bewust aan desinformatie te doen om de NWO-gedachte te ridiculiseren!
Oud 19 augustus 2006, 16:54   #66
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn waarde, is dat de langverwachte neo-Thorstückiaanse repliek op Wraynemight's fenomenale "Treatise on the General Intransigence of Salamanders and non-continual Elephants"?
Oud 19 augustus 2006, 16:57   #67
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Mijn waarde, is dat de langverwachte neo-Thorstückiaanse repliek op Wraynemight's fenomenale "Treatise on the General Intransigence of Salamanders and non-continual Elephants"?
Inderdaad, beste confrater, en ik sta - net als u - te trillen van ontzagnis.
Oud 19 augustus 2006, 17:01   #68
Percalion

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Ik verdenk je hier bewust aan desinformatie te doen om de NWO-gedachte te ridiculiseren!
Over het reptiel-zijn van salamanders is reeds een eind afgediscussieerd, voornamelijk dan in de beruchte Oxford-Yale-discussies, het is algemeen geweten dat de Oxfordianen (meer in het bijzonder Wilson, Craigh, Salerno en de onvolprezen Mockbird) er een neo-Kantiaansere visie op nahouden dan de Yale-docenten (McToe, Naily, Rooseveldt, en de ietwat deviante O'Mortgage) die blijven vasthouden aan de positivistische Comte-filosofie, die zich ietwat simplistisch laat samenvatten als "Salamanders zijn reptielen als en in zoverre zij statistisch significant correleren met de voornaamste eigenschappen van alle andere wezens die wij reptielen noemen". Hun wapen, de multiple-regressie-analyse, is echter een lachertje te noemen; in zaken van biodegradabilistische hagiografie kan immers niet verondersteld worden dat er homogene klassen van individuen bestaan (een basispremisse van elke statistische correlatie-analyse!) en bovendien vormt deze een zelfreferentie: waarom zouden wij moeten aannemen dat de wezens die reptielen genoemd worden, inderdaad reptielen zijn?
Interessanter is dan de visie van de zgn. Oostenrijkse School die op een logisch-deductieve wijze wist te demonstreren dat er een duidelijk onderscheid bestaat tussen salamanders en reptielen, ook al zijn er verwantschappen. Centraal staat hier het baanbrekende "Volkswirtschaftslehre und das Salamander-Wagestück" van Eugen von Böhm-Bawerk (1912), maar ik moet eerder toegeven dat Lombas hier beter in thuis is dan ikzelf.
Oud 19 augustus 2006, 17:01   #69
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Neen, het is zelfs een amfibie, zo trachten de non-believers ons wijs te maken.

Maar gelukkig heeft iemand met inside-informatie weer alles geopenbaard.

LaVey, Mantony, The class warfare of Amphybeae and Reptilii in the neo-pan-mosaecum: Why the lizards amongst us are no crocodiles, Neuweltordnung Verlag Jena, 1999
Oud 19 augustus 2006, 17:04   #70
Percalion

Standaard

Citaat:
Inderdaad, beste confrater, en ik sta - net als u - te trillen van ontzagnis.
nog meer interessante literatuur, hoewel niet rechtstreeks gelinkt maar mogelijk wel relevant:

AUCHTUNGSWIEBEL, Otto-Karl H.F. Von, "Est-ce que les éléphants sont-ils tous égaux et continus?", in "La question jambon: continuïté dans la zoölogie", Journal de la Statistique Abnormative, 1956, p. 441-885
Oud 19 augustus 2006, 17:05   #71
Percalion

Standaard

Citaat:
Neen, het is zelfs een amfibie, zo trachten de non-believers ons wijs te maken.

Maar gelukkig heeft iemand met inside-informatie weer alles geopenbaard.

LaVey, Mantony, The class warfare of Amphybeae and Reptilii in the neo-pan-mosaecum: Why the lizards amongst us are no crocodiles, Neuweltordnung Verlag Jena, 1999
Ook van Mantony LaVey en eveneens de moeite waard: Why Nuclear Energy Ain't - The Einsteinian Theory of Relativity Revisited, Yale University Press, 1992
Oud 19 augustus 2006, 17:08   #72
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over het reptiel-zijn van salamanders is reeds een eind afgediscussieerd, voornamelijk dan in de beruchte Oxford-Yale-discussies, het is algemeen geweten dat de Oxfordianen (meer in het bijzonder Wilson, Craigh, Salerno en de onvolprezen Mockbird) er een neo-Kantiaansere visie op nahouden dan de Yale-docenten (McToe, Naily, Rooseveldt, en de ietwat deviante O'Mortgage) die blijven vasthouden aan de positivistische Comte-filosofie, die zich ietwat simplistisch laat samenvatten als "Salamanders zijn reptielen als en in zoverre zij statistisch significant correleren met de voornaamste eigenschappen van alle andere wezens die wij reptielen noemen". Hun wapen, de multiple-regressie-analyse, is echter een lachertje te noemen; in zaken van biodegradabilistische hagiografie kan immers niet verondersteld worden dat er homogene klassen van individuen bestaan (een basispremisse van elke statistische correlatie-analyse!) en bovendien vormt deze een zelfreferentie: waarom zouden wij moeten aannemen dat de wezens die reptielen genoemd worden, inderdaad reptielen zijn?
Interessanter is dan de visie van de zgn. Oostenrijkse School die op een logisch-deductieve wijze wist te demonstreren dat er een duidelijk onderscheid bestaat tussen salamanders en reptielen, ook al zijn er verwantschappen. Centraal staat hier het baanbrekende "Volkswirtschaftslehre und das Salamander-Wagestück" van Eugen von Böhm-Bawerk (1912), maar ik moet eerder toegeven dat Lombas hier beter in thuis is dan ikzelf.
Wel, op zich heb ik daar weinig aan te voegen. Ik meen dat de ons allen bekende Sir Michael Loopher (Brenn State University) het goed samenvatte toen hij zei, en ik citeer: "Indien salamanders reptielen zijn, dan is de stelling die dat bevat een tautologie, collegae, en daaruit moeten we concluderen dat het geen werkelijke kennis is. Om kort te zijn: we wéten dat het allemaal resulteert uit de opdracht van Hitler om zijn Arisch-gekweekte jongemannen in te spuiten met het Antioxydantum Salamandris Megista, en we kunnen het bewijzen ook. Salamanders bestaan, en daar is de kous mee af." Deze toch wel sterke uitspraak doet vermoeden dat Rumsfeld er ergens mee tussen zit, omdat die man gewoon over tussen "glijdt". Met zijn slijmvliezen, uiteraard.
Oud 19 augustus 2006, 17:10   #73
Percalion

Standaard

Citaat:
Wel, op zich heb ik daar weinig aan te voegen. Ik meen dat de ons allen bekende Sir Michael Loopher (Brenn State University) het goed samenvatte toen hij zei, en ik citeer: "Indien salamanders reptielen zijn, dan is de stelling die dat bevat een tautologie, collegae, en daaruit moeten we concluderen dat het geen werkelijke kennis is. Om kort te zijn: we wéten dat het allemaal resulteert uit de opdracht van Hitler om zijn Arisch-gekweekte jongemannen in te spuiten met het Antioxydantum Salamandris Megista, en we kunnen het bewijzen ook. Salamanders bestaan, en daar is de kous mee af." Deze toch wel sterke uitspraak doet vermoeden dat Rumsfeld er ergens mee tussen zit, omdat die man gewoon over tussen "glijdt". Met zijn slijmvliezen, uiteraard.
Loopher, mijn Held. 's Mans opmerkingsgave wordt slechts overtroffen door zijn literaire capaciteiten.

Zijn roman "De Onverwachte Hartaanval" is meer dan één Nobelprijs literatuur waard.
Oud 19 augustus 2006, 17:11   #74
Percalion

Standaard

De openingszin van zijn rede bij de aanvaarding van de leerstoel "Maurice Vauban-Keller" aan Brenn State University:

"Waarde confraters, vergis u niet: salamanders zijn salamanders en daarmee basta."

Kn�*ts.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 17:13   #75
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nog meer interessante literatuur, hoewel niet rechtstreeks gelinkt maar mogelijk wel relevant:

AUCHTUNGSWIEBEL, Otto-Karl H.F. Von, "Est-ce que les éléphants sont-ils tous égaux et continus?", in "La question jambon: continuïté dans la zoölogie", Journal de la Statistique Abnormative, 1956, p. 441-885
Nou, u weet hoe ik er over denk. Dat die dieren, dat de mens, in enige zin continu zouden zijn, is een verzinsel dat de NWO u al jaren probeert op te dringen. Het is volledig in strijd met de eerste wet van de Newton, een man die nog steeds geen erkenning heeft gekregen, waar andere - absurde - theorieën zoals heliocentrisme en het bestaan van een heelal in deze wereld, op alle waardering kunnen rekenen die de Orde der Salamanders hen toekent.

Ze zijn discontinu. Afgetikt, cross my heart and hope you die.
Oud 19 augustus 2006, 17:13   #76
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ja, ik heb zelfs één van de boeken die Exodus eens aanbevolen heeft, namelijk "Regeren vanuit het duister", gelezen. Een verzameling theorieën, verdraaide feiten, verzinsels en halve waarheden maar nul komma nul hard bewijs. Als er iets van klopte was de schrijver al lang door een NWO-agent vermoord.
Dus als de schrijver vermoort zou zijn zou je het boek plots wel geloven? Wat een bullshit. Heb je het boek wel gelezen? Het zijn gewoon feiten die erin gegeven worden.
Oud 19 augustus 2006, 17:15   #77
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De openingszin van zijn rede bij de aanvaarding van de leerstoel "Maurice Vauban-Keller" aan Brenn State University:

"Waarde confraters, vergis u niet: salamanders zijn salamanders en daarmee basta."

Kn�*ts.
Inderdaad, ik was er bij, en het was een zeer emotionele gebeurtenis. Spijtig dat hij op late leeftijd alles is gaan ontkennen. Duidelijk een teken van de Repressie.
Oud 19 augustus 2006, 17:15   #78
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In zo'n NWO-thread is het verdomd moeilijk de parodieën en de ernstig bedoelde posts uit elkaar te houden.
Oud 19 augustus 2006, 17:19   #79
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Hallo,

je kunt veel precieze informatie verkrijgen over de geschiedenis van secret societies en hun invloed op de wereldregering in een boek genaamd(sorry, alleen franstalige refs maar waarschijnlijk vertaald) "Gouvernants invisibles et sociétés secrètes" door Serge Hutin editie J'ai lu (A 269).

En juist toevallig heb je de meest prominente mensen ter wereld (Bush, Kerry, Rumsfeld, en meer, ...zie Alex Jones docu) die lid zijn van dark secret societies (skull & bones, Bohemian Grove, ..) en samen vergaderen op geheime plaatsen om op hun ééntje het vervolg van de wereldgeschiedenis te beslissen. Zeer gevaarlijk wanneer het om een beperkt "elite" gaat.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 17:20   #80
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In zo'n NWO-thread is het verdomd moeilijk de parodieën en de ernstig bedoelde posts uit elkaar te houden.
Ik geloof dat het serieuze aan deze draad het salamander verhaal was de rest allemaal zever.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be