![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() toch tenminste een verdienstelijke ereplaats!?
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Er is een verschil tussen 'belachelijke posts' en 'idiote posts'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() Het is trouwens niet Bergen maar Mons ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 20 augustus 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben rechts en een lieve man uiteraard. En ik weet niet wat ik nog moet doen om toch ernstig te reageren en toch ontopic te blijven met jouw onverholen dating-proposals ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja? dat is inderessant, dat wist ik niet
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wat is een goede en vaardige aars trouwens?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh... Ik doe het voor Mitje. Die heeft het altijd over bruine darmen en scheten uit aarsen. Dus ik moet hem wat in zijn wereldje tegemoetkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg tegen mijn zin. Maar we moeten sociaal blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo'n slecht weer was het blijkbaar niet, gezien Marie-Rose Morel op elk beeld met een zonnebril stond te pronken.
![]() |
![]() |
#73 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Een typisch argument is: "Eén persoon gaat het verschil niet maken". Wat voor een belachelijke individualistische redenering is me dat niet. Eén stem maakt het verschil ook niet (alhoewel, er zijn momenten dat dit wel degelijk zo geweest is) maar als 10.000 mensen denken "Één stem maakt het verschil niet" dan zit je natuurlijk met een gigantisch verschil. Onze strijd is dan ook een strijd voor het volk, ondanks het volk. Soms is het Vlaamse volk zo vermoeiend om zelf maar mee te praten over politiek....
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij zowat alle bezoekjes van de koning? Al lijkt dat zelfs niet meer voldoende, gezien de schandelijke manipulatie van foto's in de "Flamingatische" (hihi) pers om ze toch nog een schijn van populariteit te geven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt jullie excuus waardevoller dan het onze (terwijl het exact hetzelfde excuus is)?
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Omdat wij gelijk hebben
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#79 |
|
![]() Ons excuus is niet waardevoller. Ik zeg ook niet dat ik vind dat de Ijzerwake in aanwezigenaantal een succes was, verre van. Ik vind het het zelfs terecht dat een excuus in de aard van "het was slecht weer" wordt afgedaan als belachelijk.
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik was er wegens omstandigheden spijtig genoeg niet bij op de IJzerwake ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |