Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2006, 00:01   #61
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilles Bekijk bericht
Die laatste zin, over zedenverwildering en normvervaging mag je eens beter uit te doeken doen.
PROTEST wil en zal er voor zorgen (al neemt dat een eeuw in beslag) dat de toelating aan partners van hetzelfde geslacht om te huwen en kinderen onder hun hoede te nemen weer wordt tenietgedaan. De emancipatie van holebi's is een springplank naar de emancipatie van pedofielen onder het motto "de pedofielen van vandaag zijn de homofielen van gisteren" (wat betreft onverdraagzaamheid door niet-pedofielen). In ben bereid hier ver voor te gaan, desnoods word ik dissident en martelaar voor mijn overtuiging.
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 00:03   #62
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Waar ligt de links tussen Homofilie en Pedofilie? Waarom wordt een homo bijna vanzelf als pedofiel bestempeld? Mag ik u erop wijzen dat er ook een heleboel Heteroseksuele pedofielen rond lopen?
Chilles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 00:07   #63
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

[quote=Jazeker;1892475]

Ik vind je alleen al zielig omdat je je holebi standpunt niet durft te verkondigen. (een standpunt dat ik verwerp trouwens).
================================================== ==
Ik zal de kiezer er in eerste instantie niet mee benaderen uit tactische overwegingen doch dat standpunt is, samen met mijn strijd tegen de Jihad, de drijfveer voor al mijn politiek handelen. Iedere kiezer in dit computertijdperk kan zich voor hij het stemhokje betreedt afdoende informeren als hij werkelijk zoveel waarde hecht aan de ideologische waarde van zijn stem. Mijn afkeer van de homo-emancipatie is wijd en zijd bekend, evenals alle Hitler-kiezers van destijds die hem tot kanselier bombardeerden van tevoren wisten hoe hij tegenover de joden stond bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd door Olivier Bronselaer : 27 augustus 2006 om 00:08.
Oud 27 augustus 2006, 00:10   #64
Chilles
Partijlid

Standaard

Het achterhouden van die informatie bewijst al dat de kiezers niet kunnen vertrouwen op je. Wekt een slechte indruk.

Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 00:12.
Oud 27 augustus 2006, 00:11   #65
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar ligt de links tussen Homofilie en Pedofilie? Waarom wordt een homo bijna vanzelf als pedofiel bestempeld? Mag ik u erop wijzen dat er ook een heleboel Heteroseksuele pedofielen rond lopen?
Zo'n dingen dient u vanzelf te begrijpen, het is een aanvoelen van "moreel besef'', dat dit aanvoelen bij u schijnbaar ontbreekt doet veronderstellen dat alle moeite om het u uit te leggen vergeefs is.
Oud 27 augustus 2006, 00:15   #66
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht
Als postieve denker hecht ik meer waarde aan "samenwerking" dan aan "scheiden".
Als positief denker hecht ik meer waarde aan organische staten die samenwerken op een internationaal vlak, dan het instandhouden van jacobijnse staten zoals belgië.
Citaat:
Verwezenlijkingen als de NAVO
De NAVO is een instrument van Amerikaans imperialisme. Toen ze een paar maand geleden een basis in Zuid-Korea uitbreidden, moesten er 30 (DERTIG!) dorpen ontruimd worden. De Amerikaanse regering was dan nog "zo goed" om de helft van de kosten voor de bouw en ontruiming te betalen, de andere helft moest door de Zuid-Koreanen zelf opgehoest worden.
Citaat:
en een Verenigd Europa
Een Europa der volkeren, ja! Een staatsnationalistisch Europa, nee!
Citaat:
op voorwaarde dat het centrale gezag niet bemand wordt door foute lieden die bv. de homo-emancipatie een duwtje in de rug gaan geven, of gaan eisen dat het gezien de samenstelling van de bevolking aangewezen is om nu ook Arabische les of Koran les aan te bieden op alle scholen, om maar iets te noemen.
Dat zult u altijd krijgen in de huidige liberaal-representatieve vorm van democratie.
Citaat:
Los van alle twisten tussen Vlaanderen en Wallonie zou ik dus liever zien dat beide niet uiteengaan, ik zie daar het nut niet van in.
De geschiedenis van de Vlaamse Beweging eens lezen en het nieuws wat volgen. Redenen genoeg.
Citaat:
Want stel je voor dat Vlaanderen morgen onafhankelijk is omdat het vindt dat het beter kan dan het "armere" Wallonie dat teveel van ons belanstinggeld afsnoept...
Dat is een verwerpelijke redenen. Als morgen Vlaanderen straatarm zou zijn, dan nog zou ik voor een onafhankelijk Vlaanderen strijden.
Citaat:
Als dan over 5 jaar de balans wordt gemaakt van dat onafhankelijke Vlaanderen dan kan Oost-Vlaanderen opeens vragen onafhankelijk te worden van Antwerpen en West-Vlaanderen indien mocht blijken dat zij als provincie beter boeren dan de anderen, omdat daar bijvoorbeeld dubbel zoveel arbeid en productie zou zijn...
Een volk definieert zichzelf, in de mate dat het mogelijk is uiteraard, door gebruik van meer dan de huidige economische realiteit. Als men Vlaanderen gaat definiëren door het economisch te vergelijken met Wallonië, zitten we met een negatieve identiteitsvorming. Ik zie Vlaanderen vanuit een positieve identiteitsvorming: een gemeenschappelijke taal, cultuur, geschiedenis en alle culturele en andere verwezenlijkingen (bouw-en schilderkunst bv.) die daarbij horen.
Citaat:
Ja, op die manier kan men blijven splitsen... en dat kan onmogelijk de opdracht zijn van onze mensheid.
De mensheid heeft geen opdracht, u gaat uit van de calvinistische predestinatieleer. De mensheid heeft de macht gekregen om zijn eigen lot uit te kerven en zelfs het bestaan van God te kunnen ontkennen.
Citaat:
Waar ik wel voorstander van ben is dat de "taalregio's" economisch nauwer zouden gaan samenwerken, bv. Vlaanderen met Nederland en Frankrijk met Wallonie.
Iets dat uiteindelijk tot de splitsing van belgië zal leiden.
Citaat:
Maar dat zal dan op zijn tijd niet meer zijn dan een natuurlijke evolutie, denk ik, nu de grenzen toch wegvallen...
Apatisch kijken naar Europa kan iedereen, actief werken aan een beter Europa is duidelijk enkel voor sommigen weggelegd, waar u duidelijk niet bij bent.
Citaat:
Ik ben dus eerder voor een groot en eensgezind Verenigd Europa dan voor een klein onafhankelijk Vlaanderen (als het mij vergund is deze vraag zo te beantwoorden), al ben ik wel van mening dat Europa met haar huidige omvang niet meer mag of kan uitbreiden...
Een eensgezind Europa zal nooit bestaan. Twee volkeren = twee meningen.
Citaat:
Turkije dus uitgesloten van deelname als het aan mij ligt. Misschien dat Rusland ooit wel nog kans maakt. Hun eventuele lidmaatschap zou de waarde en het politieke, militaire en strategische van Europa (en ook die van hen) enorm doen toenemen en het zou de kans op mondiale conflicten ferm reduceren.
Een NAVO-blok (Europa) samen met Rusland? Rusland zal nooit, maar dan ook nooit, bij de EU willen gaan. Iets waar ze trouwens volledig gelijk in hebben.
Citaat:
Ik begrijp niet hoe sommigen zich altijd maar fixeren op futiliteiten als Vlaanderen-Wallonie. Grote schakers op het politieke schaakbord zagen het altijd groter.
Grote schakers op het politieke schaakbord zagen dan ook niet op een miljoen doden of meer. "Gefixeerden" zoals ons houden zich bezig met het volk, niet met de eeuwige roem of glorie van een door jingoïsme gedomineerde staat.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 00:16   #67
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Heeft PROTEST trouwens geen webstek of is er één in de maak?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 00:17   #68
Chilles
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zo'n dingen dient u vanzelf te begrijpen, het is een aanvoelen van "moreel besef'', dat dit aanvoelen bij u schijnbaar ontbreekt doet veronderstellen dat alle moeite om het u uit te leggen vergeefs is.
Ik raad u aan veilig weg te kruipen in uw ivoren toren van de conservatieven, want u schopt een heleboel mensen tegen de schenen nu. Ik vind het trouwens een uitermate zwak excuus. Je kan even goed toegeven dat je niet voldoende argumenten hebt om deze discussie te winnen.

Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 00:24.
Oud 27 augustus 2006, 00:53   #69
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Heeft PROTEST trouwens geen webstek of is er één in de maak?
De webstek komt er pas NA de verkiezingen, verrassend, niet? Ik laat de andere partijen immers graag in onwetendheid over hoe ik de kiezers wil opwarmen voor de grote finale, met een webstek zouden ze teveel voorkennis krijgen waar ze dan op zouden kunnen inspelen.

Alles wat ik over PROTEST kwijt wil krijgt u in zeer minieme mate hier te lezen, in grotere mate via de flyers in jullie brievenbus (pas vanaf volgende maand) en vooral via persberichten.

Dat de website er pas komt na de verkiezingen verraadt alleszins veel over mijn voornemens met dit project, dunkt mij.
Oud 27 augustus 2006, 00:58   #70
Chilles
Partijlid

Standaard

Met andere woorden, je wilt verbergen waarop de mensen eigenlijk stemmen? Je wilt jezelf achter een masker verbergen totdat je machtig genoeg bent? Zwak.
Oud 27 augustus 2006, 01:49   #71
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Als postieve denker hecht ik meer waarde aan "samenwerking" dan aan "scheiden".
PROTEST is voor een unitair belgie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 06:57   #72
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

ik wil even opwerpen dat een lijst ingediend voor de gemeenteraad mss zich niet moet laten verleiden internationale themas aan te snijden?

het gaat nu vooral om Antwerpen , niet om de eu of de navo
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 10:48   #73
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch vind ik Chilles' vraag niet onterecht, OB. Waarschijnlijk wil hij het antwoord uit jouw eigen mond horen; zijn eigen antwoord kent hij immers al.

Ik ken het mijne ook. Maar ik had graag het jouwe, en wel uit jouw eigen mond.

Doe eens een poging in stede van je te verstoppen achter termen als "moreel besef" o.i.d. Want "moreel besef", weetjewel, durft nogal eens individueel gekleurd te zijn. En aangezien jijzelf, Chilles en ik alledrie verschillende individuen zijn, is de kans niet denkbeeldig dat wij alledrie een verschillende invulling geven aan ons individuele "moreel besef".

Ik kan er niet aan doen, maar lieden te pas en te onpas lopen schermen met termen als "moreel besef" wantrouw ik als de pest. Ze verheffen zichzelf immers niet zelden tot Dé Norm Der Normen. Zoiets grenst aan... megalomanie.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 11:46   #74
Chilles
Partijlid

Standaard

Dank je wel, ElFlamencolLoco voor de nodige steun in verband met mijn verzoek. Hopelijk dringt de boodschap nu door.
Oud 27 augustus 2006, 13:43   #75
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik zou vanalles kunnen uitkramen om uw "CV'', bekeken vanaf Google, in het belachelijke te trekken, maar ik houd niet van dergelijke moddergevechten. Laat ik volstaan met te zeggen dat lieden zoals jij die trots zijn op hun vechtpartijtjes eerder voer zijn voor criminologen dan voor politieke analysten. Het grote probleem met die extreem-rechtse spilfiguren (of eerder would-be spilfiguren) is dat zij allemaal denken de Grote Gids te zijn die door iedereen moet worden nagelopen en dat zij stikjaloers zijn op lieden als ik die durven in de openbaarheid treden en bij het grote publiek in de schijnwerpers komen te staan. (interessant voor een potentieel electoraat), schril in tegenstelling tot straatgespuis dat alleen in kleine kring lof oogst aan de hand van een rijkgevuld strafregister.

Trouwens, neo-nazi's die thans nog "de jood" viseren als eeuwige vijand zijn laffe klootzakken die zich haastig gedeisd houden als ze op straat een sinister groepje arabieren dat uit is op amok tegenkomen. Joden de grote vijand? Laat me niet lachen! Honderd jaar geleden waren er misschien gronden om zoiets te veronderstellen maar nu is enkel de gewapende tak van de islam de grote duivel die moet bestreden worden op leven en dood.
Helaas zijn enkel Bush en Blair slim genoeg om dat te beseffen en ook moedig genoeg om de handschoen op te pakken en de strijd aan te gaan op gevaar van eigen leven. En de neo-nazi's, wat doen die? Samenheulen met die idiote Ahmedinejad van Iran, louter en alleen omdat die antisemitisch is (om geopolitieke redenen natuurlijk) en het liefst van al heel het Westen zou vernietigen met een paar atoombommen (inclusief die neo-nazi's die uit domheid met hem meehuilden).

En wat mijn homo-haat betreft... als "ervaringsdeskundige"' met een homofiele vader die met mijn onwetende moeder een schijnhuwelijk aanging om als zakenman meer gerespecteerd te worden bij de buitenwereld weet ik als geen ander waarom de homo-wereld een afkeurenswaardige afspiegeling is van de hel. Ik heb die hel meegemaakt, melkmuil, zowat heel mijn kindertijd en jeugd, en heb dus recht van spreken! De enige reden waarom jij homo's viseert is waarschijnlijk omdat jij er een gemakkelijke prooi in ziet om klop te geven, net zoals die arme brave joden van jou terwijl je allicht gegarandeerd terugdeinst voor die onlusten veroorzakende bendes arabieren die je liever overlaat aan de politiediensten. ik ken jouw soort wel... En waag het niet meer mijn voorbeeldige moeder in een adem met mijn homofiele vader te noemen of ik zal jou eens een bezoekje brengen dat je je hele leven zal heugen...wacht maar!!!
Als de moderatie mij verbant omdat ik dit zeg dan moet dat maar, jij hebt de uitdaging aangegaan met je eerdere opmerking die extreem-rechts alleen maar kwaad berokkent door te wijzen op interne verdeeldheid. Niet jouw aanhang telt hoor snotaap, alleen de stemmen van de kiezers en we zullen binnekort wel gauw genoeg ontdekken wie van ons rechts-extremisten in staat is om een breed maatschappelijk draagvlak te genereren voor onze gemeenschappelijke ideeen...

Quod erat demostrandum.

Als ik u één advies mag geven: zoek een goede psychiater om uw jeugdtrauma te verwerken ipv zo nodig aan 'politiek' -nou ja- te doen.

In het liberaal-democratisch bestel zijn actieve en passieve politieke rechten grondrechten voor elke burger. Helaas bestaat er geen barrière voor de uitoefening van deze rechten bij zij die niet op de eerste rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld. Het is een loutere vaststelling, geen waardeoordeel, dat gij een clownesk figuur bent die zeer goed in het gezelschap zou passen van die andere circusfiguren, de BUB. Hou die "gemeenschappelijk ideeën" maar voor uzelf, ik kan mij op geen enkele mogelijke manier vinden in uw volstrekt ridicule en logisch inconsistente hersenkronkels.

Soit, als we een garçon nodig hebben op één van onze etentjes met de Deutsche Burschenschaft, ik zal het u weten te zeggen.

Laatst gewijzigd door grossfaz : 27 augustus 2006 om 13:44.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 13:48   #76
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Bent u voor het oprichten van een Gestapo?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 17:02   #77
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer
En wat mijn homo-haat betreft... als "ervaringsdeskundige"' met een homofiele vader die met mijn onwetende moeder een schijnhuwelijk aanging om als zakenman meer gerespecteerd te worden bij de buitenwereld weet ik als geen ander waarom de homo-wereld een afkeurenswaardige afspiegeling is van de hel. Ik heb die hel meegemaakt, melkmuil, zowat heel mijn kindertijd en jeugd, en heb dus recht van spreken!
In New York werden, ik vermoed ergens in de jaren 1960, een aantal taxichauffeurs vermoord binnen de tijdspanne van een paar weken.

Tijdens het verhoor van de moordenaar na diens arrestatie bleek dat hij wraak wilde nemen omdat zijn vrouw omkwam in een taxi die bestuurd werd door een dronken taxichauffeur.

Als iedereen zich zomaar gaat veroorloven om zijn persoonlijke trauma's mee te betrekken in de besluitvorming - want dat ambieer je toch - dan zijn we de pest aan het bestrijden met de cholera.

Voor dergelijke scenario's bedank ik feestelijk...
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 17:26   #78
Chilles
Partijlid

Standaard

Dan ga ik alvast al mijn leraren afmaken, omdat er eentje mij strafwerk gaf.. Slaat helemaal nergens op.

Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 17:26.
Oud 27 augustus 2006, 22:24   #79
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan ga ik alvast al mijn leraren afmaken, omdat er eentje mij strafwerk gaf.. Slaat helemaal nergens op.
Ik betwist dat de strengheid die ik voor homofielen aan de dag wil leggen louter gebaseerd is op een traumatische jeugd, mijn ervaringen dragen alleen bij tot een beter begrip van het homo-probleem dat in het Westen teveel onderschat wordt terwijl zeer veel verlichte dictators wel degelijk beseffen dat zij een bedreiging vormen voor de samenhang der maatschappij en hen daaraan aangepast behandelen. Het ontgaat blijkbaar iedereen dat ik even draconisch wil optreden tegen pedofielen, druggebruikers, criminelen en terroristen inclusief de moslim-extremisten.
Mijn homo-beleid zou slechts een onderdeeltje zijn van van een totaalpakket. Bovendien ben ik uitsluitend opgevoed geworden door mijn moeder die altijd het beste met mij voor had, mijn homofiele vader wilde immers (gelukkig maar, zeg ik altijd) daarvoor zijn verantwoorelijkheid niet opnemen omdat hij -zoals zijn soortgenoten- een onmens is en inderdaad niet bekwaam is om kinderen groot te brengen.

Het is tragisch voor de homo-gemeenschap dat degene die de grootste inspanningen levert (zal leveren) om hun emancipatie te dwarsbomen, voor de helft zelf het produkt is van een homo. Heel die gemeenschap zal binnenkort dus met een trauma zitten, niet ik. Ik ben heel tevreden dat ik geen "zorgen" ontving van een homofiele vader, dus van een trauma kan uberhaupt geen sprake zijn...

Ten derde valt het mij op dat iedereen mij te pas en te onpas schoffeert omwille van mijn klaarblijkelijk "minderwaardige" beroep van "kelnertje", dit duidt er m.i. op dat veel van die schimpers totaal geen respect hebben voor wat ik noem de "werkende klasse" en op werkmensen neerkijken.
Nochtans brengen zulke hardwerkende mensen met het juiste brein het soms het verst, kijken we maar naar deheer Steve Stevaert, die ook ooit achter een cafe-toog begon en nu is uitgegroeid tot gouverneur. Weet dat Hitler, die op een gegeven moment zowat de hele wereld geboeid hield met zijn dominantie, ooit in Wenen rondzwierf als een dakloze... De lieden die mij om de haverklap uitlachen met mijn "baantje" kunnen dus maar beter uitkijken... Bovendien denk ik dat veel van die kerels van hun kant profiteren van een of andere uitkering, reden waarom ze kans zien om godganse dagen iedereen op dit forum te bekritiseren, in tegenstelling tot mijzelf die alle dagen uit werken ga en op die manier bijdraag aan de fiscus... Ik ben er m.a.w. trots op dat ik naast het politiek bedrijven ook gewoon behoor tot de arbeidersklasse en bovendien als kelner, door dag in dag uit honderden mensen te observeren uit verschillende uithoeken van de wereld (toeristen bij de vleet daar waar ik werk) kan bogen op een serieuze dosis mensenkennis, wat bezwaarlijk kan worden beweerd van mijn commentatoren die hele dagen achter hun klavier doorbrengen...

(vandaar... sorry als het lijkt alsof ik niet tijdig op een bepaalde vraag wil ingaan... ik ben aan het werk dan)
Oud 27 augustus 2006, 22:27   #80
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
omdat hij -zoals zijn soortgenoten- een onmens is
Jij hebt issues.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be