![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() PROTEST wil en zal er voor zorgen (al neemt dat een eeuw in beslag) dat de toelating aan partners van hetzelfde geslacht om te huwen en kinderen onder hun hoede te nemen weer wordt tenietgedaan. De emancipatie van holebi's is een springplank naar de emancipatie van pedofielen onder het motto "de pedofielen van vandaag zijn de homofielen van gisteren" (wat betreft onverdraagzaamheid door niet-pedofielen). In ben bereid hier ver voor te gaan, desnoods word ik dissident en martelaar voor mijn overtuiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Waar ligt de links tussen Homofilie en Pedofilie? Waarom wordt een homo bijna vanzelf als pedofiel bestempeld? Mag ik u erop wijzen dat er ook een heleboel Heteroseksuele pedofielen rond lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() [quote=Jazeker;1892475]
![]() Ik vind je alleen al zielig omdat je je holebi standpunt niet durft te verkondigen. (een standpunt dat ik verwerp trouwens). ================================================== == Ik zal de kiezer er in eerste instantie niet mee benaderen uit tactische overwegingen doch dat standpunt is, samen met mijn strijd tegen de Jihad, de drijfveer voor al mijn politiek handelen. Iedere kiezer in dit computertijdperk kan zich voor hij het stemhokje betreedt afdoende informeren als hij werkelijk zoveel waarde hecht aan de ideologische waarde van zijn stem. Mijn afkeer van de homo-emancipatie is wijd en zijd bekend, evenals alle Hitler-kiezers van destijds die hem tot kanselier bombardeerden van tevoren wisten hoe hij tegenover de joden stond bijvoorbeeld Laatst gewijzigd door Olivier Bronselaer : 27 augustus 2006 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Het achterhouden van die informatie bewijst al dat de kiezers niet kunnen vertrouwen op je. Wekt een slechte indruk.
Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Zo'n dingen dient u vanzelf te begrijpen, het is een aanvoelen van "moreel besef'', dat dit aanvoelen bij u schijnbaar ontbreekt doet veronderstellen dat alle moeite om het u uit te leggen vergeefs is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Heeft PROTEST trouwens geen webstek of is er één in de maak?
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() Ik raad u aan veilig weg te kruipen in uw ivoren toren van de conservatieven, want u schopt een heleboel mensen tegen de schenen nu. Ik vind het trouwens een uitermate zwak excuus. Je kan even goed toegeven dat je niet voldoende argumenten hebt om deze discussie te winnen.
Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles wat ik over PROTEST kwijt wil krijgt u in zeer minieme mate hier te lezen, in grotere mate via de flyers in jullie brievenbus (pas vanaf volgende maand) en vooral via persberichten. Dat de website er pas komt na de verkiezingen verraadt alleszins veel over mijn voornemens met dit project, dunkt mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Met andere woorden, je wilt verbergen waarop de mensen eigenlijk stemmen? Je wilt jezelf achter een masker verbergen totdat je machtig genoeg bent? Zwak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PROTEST is voor een unitair belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Schepen
|
![]() ik wil even opwerpen dat een lijst ingediend voor de gemeenteraad mss zich niet moet laten verleiden internationale themas aan te snijden?
het gaat nu vooral om Antwerpen , niet om de eu of de navo |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken het mijne ook. Maar ik had graag het jouwe, en wel uit jouw eigen mond. Doe eens een poging in stede van je te verstoppen achter termen als "moreel besef" o.i.d. Want "moreel besef", weetjewel, durft nogal eens individueel gekleurd te zijn. En aangezien jijzelf, Chilles en ik alledrie verschillende individuen zijn, is de kans niet denkbeeldig dat wij alledrie een verschillende invulling geven aan ons individuele "moreel besef". Ik kan er niet aan doen, maar lieden te pas en te onpas lopen schermen met termen als "moreel besef" wantrouw ik als de pest. Ze verheffen zichzelf immers niet zelden tot Dé Norm Der Normen. Zoiets grenst aan... megalomanie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Dank je wel, ElFlamencolLoco voor de nodige steun in verband met mijn verzoek. Hopelijk dringt de boodschap nu door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Quod erat demostrandum. Als ik u één advies mag geven: zoek een goede psychiater om uw jeugdtrauma te verwerken ipv zo nodig aan 'politiek' -nou ja- te doen. In het liberaal-democratisch bestel zijn actieve en passieve politieke rechten grondrechten voor elke burger. Helaas bestaat er geen barrière voor de uitoefening van deze rechten bij zij die niet op de eerste rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld. Het is een loutere vaststelling, geen waardeoordeel, dat gij een clownesk figuur bent die zeer goed in het gezelschap zou passen van die andere circusfiguren, de BUB. Hou die "gemeenschappelijk ideeën" maar voor uzelf, ik kan mij op geen enkele mogelijke manier vinden in uw volstrekt ridicule en logisch inconsistente hersenkronkels. Soit, als we een garçon nodig hebben op één van onze etentjes met de Deutsche Burschenschaft, ik zal het u weten te zeggen. Laatst gewijzigd door grossfaz : 27 augustus 2006 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Bent u voor het oprichten van een Gestapo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tijdens het verhoor van de moordenaar na diens arrestatie bleek dat hij wraak wilde nemen omdat zijn vrouw omkwam in een taxi die bestuurd werd door een dronken taxichauffeur. Als iedereen zich zomaar gaat veroorloven om zijn persoonlijke trauma's mee te betrekken in de besluitvorming - want dat ambieer je toch - dan zijn we de pest aan het bestrijden met de cholera. Voor dergelijke scenario's bedank ik feestelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() Dan ga ik alvast al mijn leraren afmaken, omdat er eentje mij strafwerk gaf.. Slaat helemaal nergens op.
Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn homo-beleid zou slechts een onderdeeltje zijn van van een totaalpakket. Bovendien ben ik uitsluitend opgevoed geworden door mijn moeder die altijd het beste met mij voor had, mijn homofiele vader wilde immers (gelukkig maar, zeg ik altijd) daarvoor zijn verantwoorelijkheid niet opnemen omdat hij -zoals zijn soortgenoten- een onmens is en inderdaad niet bekwaam is om kinderen groot te brengen. Het is tragisch voor de homo-gemeenschap dat degene die de grootste inspanningen levert (zal leveren) om hun emancipatie te dwarsbomen, voor de helft zelf het produkt is van een homo. Heel die gemeenschap zal binnenkort dus met een trauma zitten, niet ik. Ik ben heel tevreden dat ik geen "zorgen" ontving van een homofiele vader, dus van een trauma kan uberhaupt geen sprake zijn... Ten derde valt het mij op dat iedereen mij te pas en te onpas schoffeert omwille van mijn klaarblijkelijk "minderwaardige" beroep van "kelnertje", dit duidt er m.i. op dat veel van die schimpers totaal geen respect hebben voor wat ik noem de "werkende klasse" en op werkmensen neerkijken. Nochtans brengen zulke hardwerkende mensen met het juiste brein het soms het verst, kijken we maar naar deheer Steve Stevaert, die ook ooit achter een cafe-toog begon en nu is uitgegroeid tot gouverneur. Weet dat Hitler, die op een gegeven moment zowat de hele wereld geboeid hield met zijn dominantie, ooit in Wenen rondzwierf als een dakloze... De lieden die mij om de haverklap uitlachen met mijn "baantje" kunnen dus maar beter uitkijken... Bovendien denk ik dat veel van die kerels van hun kant profiteren van een of andere uitkering, reden waarom ze kans zien om godganse dagen iedereen op dit forum te bekritiseren, in tegenstelling tot mijzelf die alle dagen uit werken ga en op die manier bijdraag aan de fiscus... Ik ben er m.a.w. trots op dat ik naast het politiek bedrijven ook gewoon behoor tot de arbeidersklasse en bovendien als kelner, door dag in dag uit honderden mensen te observeren uit verschillende uithoeken van de wereld (toeristen bij de vleet daar waar ik werk) kan bogen op een serieuze dosis mensenkennis, wat bezwaarlijk kan worden beweerd van mijn commentatoren die hele dagen achter hun klavier doorbrengen... (vandaar... sorry als het lijkt alsof ik niet tijdig op een bepaalde vraag wil ingaan... ik ben aan het werk dan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt issues.
![]() |