![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Laat mij even het antwoord, als u er al één krijgt, dat de bisschop u zal toesturen, hier neertypen:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 23 augustus 2006 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat de NSV zich plots terugtrok uit de betoging van het Comité Neen tegen Turkije te Antwerpen, da's m.i. al een veel duidelijker geval ![]() Over de financiering van de NSV weet je ofwel niets, ofwel doe je alsof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() Vlaamse grond ?? neen hoor officieel nog altijd en nog lang en al lang, Belgische grond...niets sprake van Vlaamse grond, waar haal jij dat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
De IJzerbedevaart is een ander verhaal als het op ideologische boodschap aankomt, maar ik weiger een dergelijk Vlaamse manifestatie met zo een geschiedenis, te laten kapot gaan door Belgicisten en andere politieke opportunisten van het regime. Het aantal "gematigde" bezoekers van de IJzerbedevaart neemt stelselmatig af. Indien de radicalen in steeds grotere getalen naar Diksmuide afzakken, komt de dag ooit, dat het softe verraders-clubje van de IJzerbedevaart, voor een radicale menigte mag spreken. Ik zie Yves Leterme en consoorten zitten met vlak daarachter grootse spandoeken van Cyriel Verschaeve, Staf De Clercq, Dietse Vlaggen, wolfsangels, enz... Het zou wat geven zekers ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 augustus 2006 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Welke onvrede bedoelt u ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik dacht dat je op de ijzerbedevaart zelfs geen spandoeken meer mocht binnennemen; en vlaggen dacht ik ook maar ben ik niet zeker van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 augustus 2006 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Weet wel dat je met je aanwezigheid daar je steun verleent aan die multiculboodschap en gezwets over verzuring etc. Wegblijven lijkt me veruit de beste optie.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen alle evenementen die van de Vlaamse zaak een karikatuur maken.
Iemand die voor de eerste keer naar de ijzerwake of bedevaart gaat weet al lang op voorhand waarover het gaat. Als het niet beroepsmatig is (zoals journalisten) en zotten (zoals de bub) is iedereen al overtuigd. Nieuwe mensen die nog niet overtuigd zijn van de Vlaamse zaak zie je daar niet. De Vlaamse beweging moet eigenlijk eens snappen dat zij op zichzelf Vlaanderen nooit zal splitsen. Alleen de Vlamingen kunnen dat. Hiervoor heb je zowel rechtse en linkse strekkingen nodig. Wanneer de Vlaamse beweging zich meer zou bezig houden met het bewerken van de nog niet overtuigden zou België allang verleden tijd zijn. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 24 augustus 2006 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Die reken ik onder dezelfde
![]() ![]()
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
OK als zo'n wake of bedevaart iemands ding is, mij niet gelaten, maar qua belang is zo'n manifestatie van bijna geen waarde meer.
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om een simpel voorbeeld te geven: de schrijvers van In de Warande behoren tot de Vlaamse beweging. Waren zij vertegenwoordigd?
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Bezie het eens van een totaalbeeld: én het volk, én de economie, én de eigenheid,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, maar die economisch-nationalisten komen natuurlijk niet af op een manifestatie gemaakt voor en door radikale volksnationalisten.
|
![]() |
![]() |