Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2003, 17:53   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het enige waarom er gevraagd wordt is het inzien dat dit gewoon een misbruik is en dat wat u als discriminatie ziet gewoon een cultureel verschijnsel is.

In dit land is men blijkbaar niet in staat te zien dat dit misbruik is. Was dat wél zo dan was dat onmogelijk gemaakt inplaats van mogelijk!

Ik zie het inderdaad als discriminatie dat terugbetaling voor een hersteloperatie van het maagdenvlies (waar nooit één autochtoonse gebruik van zal maken!!) mogelijk werd gemaakt, terwijl terugbetaling voor een hersteloperatie van derdegraads brandwonden niet werd terugbetaald.
Met andere woorden: Een absurd 'cultureel verschijnsel' dat enkel in de kopjes speelt van een groep allochtonen krijgt een voorkeursbehandeling ten opzichte van een niet cultureel verschijnsel bij autochtonen én allochtonen.
Oud 16 september 2003, 22:25   #62
Stefanie
Minister-President

Standaard

Ik heb gehoord dat meisjes in Latijns-Amerika ook zulke hersteloperaties ondergaan. Persoonlijk vind ik dat die operaties niet moeten worden terugbetaald. Ik ben trouwens benieuwd wat die Walen gaan doen wanneer Vlaanderen hun spilzucht niet meer kan betalen. Welke eisen gaan ze dan stellen? Ik moest eerder vandaag denken aan die discussie vorig jaar in 't nieuws over de nieuwe kieswet. Die nieuwe kieswet was dus discriminerend voor de Vlamingen. Het Vlaams blok eiste toen de splitsing van het discrict Brussel-Halle-Vilvoorde. Guy het liegebeest antwoordde: "Ah, jullie willen België laten barsten." Mag ik dan concluderen dat Wallonië zich wou afscheiden TENZIJ Vlaanderen die discriminerende wet aanvaardt? Wie beweerde er ook alweer dat die Walen goede Belgen zijn en zich toch zo verbonden voelen met de Vlamingen? Maar allez, da's off-topic, natuurlijk. Maar binnenkort is het ziekenfonds falliet. Dan gaan ze zelfs geen noodzakelijke ingrepen en medicijnen meer kunnen terugbetalen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be