![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon iets vermelden is dus voor jou "gaan janken". Bovendien beschik ik steeds over een propere zakdoek, dank je. Moet ik me nu ook een beetje onheus behandeld voelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SORRY. Maar vindt u niet zelf ook dat het allemaal een beetje belachelijk wordt ? Als Charles Travaux Blues het niet meer ziet zitten vanwege uw 'slechte vrienden', dan kunnen ze toch onmogelijk worden gedwongen, nee ? Dat u groepjes als 'Lion's Pride' of 'Battalion' niet durft uit te nodigen, snap ik ook wel. Dan kunt u uw feestje wel helem�*�*l op uw buik schrijven, natuurlijk. Laatst gewijzigd door djimi : 31 augustus 2006 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft u nu toch ook wel al gemerkt, niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, Inge. Heb je het nu nog niet door? Je hebt pas een politieke visie en principes als je meestapt met het VB. In alle andere gevallen ben je het product van de linkse multikul indoctrinatie- en propagandamachine.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb andere muzikale voorkeuren, maar dit terzijde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten jullie in de steek uit overtuiging, zeker niet voor de poen. Chapeau voor die gasten.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het ironische is dat die Gentse Turken wiens kennis van de Nederlandse taal hij zo bewondert, nog nooit van Lucske gehoord hebben en nog minder geneigd dan een doorsnee VB-er zijn om een CD van hem te kopen of een optreden bij te wonen. Die uiting van eigen Turks volk eerst zal Lucske, zoals links betaamt, dan weer doodnormaal vinden. ![]() ![]() Luc De Vos: ,,Gentse Turken spreken beter Nederlands dan ik'' Gent - Over precies een maand vinden in vier Belgische steden de concerten voor verdraagzaamheid plaats. Luc De Vos (Gorki) speelt op 1 oktober in thuisstad Gent en staat nu al op de barricades tegen onverdraagzaamheid. Ben jij al geconfronteerd met discriminatie, Luc? ,,Ik heb er hier in Gent nog nooit last van gehad of het zelfs maar gezien. Wij als artiesten zijn natuurlijk wel een geprivilegieerde club, omdat bijna iedereen vooruitstrevend denkt. Al denk ik dat de nieuwe Belgen in mijn Machariuswijk ook heel content zijn. Er wonen hier vooral veel Turken. Die van de winkel op de hoek spreekt bijvoorbeeld heel goed Nederlands. Ik denk dat de meeste Turken zelfs beter Nederlands spreken dan ik.'' Kan jij lachen met racistische moppen? ,,Natuurlijk, in humor moet alles kunnen. In vergelijking met de middeleeuwen vind ik toch dat het de mens voor de wind gaat. Ik hoop dat Auschwitz een ongeluk is op weg naar een betere wereld. Als je daar niet in gelooft, kan je er eigenlijk maar meteen een einde aan maken. (lacht) We zijn gedoemd om optimistisch te zijn, is dat niet schoon gezegd?'' Kan muziek bijdragen tot een betere wereld? ,,Het valt toch op dat als een Turkse groep op de Gentse Feesten speelt, niemand zich nog de bedenking maakt dat het Turken zijn. Muziek is de motor bij uitstek die verdraagzaamheid kan aanzwengelen.'' Hoe ziet jouw ideale wereld eruit? ,,Iedereen moet zijn goesting doen. Culturele eigenheid is heel belangrijk. Nationaliteit maakt niet zoveel uit. Ik ben niet ver van de grens geboren, even goed was ik nu een Nederlander.'' Voor welke partij stem jij? ,,Voor Groen!, al jarenlang. Ik heb nog liedjes gespeeld voor de partij tijdens vroegere campagnes. Nu heb ik wel een persoonlijke vriend bij de SP.A, dus ik zal mijn stemmen wat verdelen. Met mensen die voor het Vlaams Belang stemmen, heb ik compassie . Dat ze zo dom zijn. Natuurlijk is het Vlaams Belang een bende racisten. Haatzaaiers.'' HLN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hangt er van af wie de andere band is die gevonden werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een idioot extreemlinks groepje dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Lion's Pride is inderdaad op het randje maar er zijn veel ergere bands die openlijk nazistisch zijn: Kwelhekse, Elfenbloed, Section 88, ... Graag spreken over dingen waar je iets van af weet. Ieder zijn winkel niewaar.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 1 september 2006 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |