![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier voornamelijk over personeel van grootwarenhuizen dat gegijzeld zou worden omdat de aandeelhouders beslisten dat voortaan hun winkels open zouden zijn op zon- en feestdagen.
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de zondagmarkt niet goed genoeg misschien ?
Dat is toch duizend keer interessanter, u vindt er ook alles (zeker op die aan het Zuidstation/Gare du Midi), het is er soms ècht spotgoedkoop, er is véél en heel leuk volk, er valt vanalles te beleven en ontdekken, en u kunt er al om 7 uur 's morgens naar toe. Wie doet beter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als klant ben ik zoals heel veel werkende mensen voor zondagwinkelen.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zij er personeel voor vinden wat is dan het probleem. De werkgevers zijn bovendien ook niet almachtig als jij beweert, de werkgevers moet rekening houden met de wetgeving, arbeidscontracten en de vakbond. Welke gijzeling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kent de mening van al die mensen ??
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U eigent zich ongegeneerd het recht toe mijn zuivere lucht en die van mijn vrienden te verpesten ? U betaalt nog lang niet genoeg belastingen, vrees ik. Laatst gewijzigd door djimi : 31 augustus 2006 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt U wel al eens aan de kindjes en de vrouw(en) van die kramers gedacht? Of hebben die geen recht op een gezinsleven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dus dat de vakbonden die zaak strikt in het oog zullen houden.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als u dat zo erg vindt, waarom wilt u het dan al die anderen ook nog eens aandoen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, maar wel van vele collega's bv. Maar hey, overtuigd van de demokratie mag men dit van mij door de bevolking laten beslissen. Van u ook?
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou jij mij aanraden, als ik vlakbij het station woon, dat ik zou vragen om donderdagvrije treinsporen te hebben, om ook wat rust te hebben? Waar ik wel mee akkoord zou zijn: in plaats van een autoloze zondag in een centrum, een zondag waar voetgangers op de straten mogen, en absolute voorrang hebben op de auto's. Tenminste kan ik dan naar het ziekenhuis mijn moeder gaan bezoeken, kan ik mijn eenzame grootvader toch nog een bezoekje gaan brengen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Werk ook veel weekends, 's nachts, dubbele shiften, dagelijks overuren........nochtans spreekt mijn contract ook voor slechts 40uur en van maandag tot vrijdag van 07.00u tot 15.45u. Maak er geen probleem van want als ik me eens een paar dagen of een week onvoorzien verlof vraag krijg ik ze ook. Voor wat hoort wat.
Met zagen en memmen, steeds te zwaar, te lang, te kort, te koud, te warm......... kom je er niet. De jonge mensen die een bouwgrond, woning, wagen od. moeten afbetalen hoor je daarover niet klagen. Die zijn kontent dat ze iets kunnen bijverdienen of met zondagwerk een extra dag verlof krijgen. De werkende mens inbinden is volop aan de gang. Maar wie gaat het systeem onderhouden als zij ook de regelneverij beu worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn niet de slaafjes vd bevolking eh ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af of het allemaal wel zo gezond is dat we ons met z'n allen constant zitten op te fokken en af te jakkeren, terwijl er zo véél andere fijne dingen in dit leven aan ons voorbijgaan. Ik breng graag veel tijd door met mijn vrienden en hun kinderen, en ik hoop ooit zelf ook nog eens papa te kunnen worden, en dan zou ik toch ook het liefste zoveel mogelijk met die kleintjes bezig zijn, op ons gemak kuieren door en over de straten van de stad, een balletje trappen, fietsen, op zondag efkes tot aan de Zuidmarkt slenteren of het Spiegelplein met een bezoekje vereren, enz ... Ach, ik word er helemaal week van, brrrr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U eigent zich het recht toe mijn vrijheid te beperken terwijl ik wéét meer belastingen te betalen dan u. Als u er al betaalt natuurlijk. Want het merendeel van autohaters staan dan ook louter toevallig aan den dop.
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 31 augustus 2006 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |