![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel polen er daar in werken is niet duidelijk. Het zijn immers polen die hier gewoon komen werken en dan weer vertrekken. In elk geval veel meer dan die 20'000. We verdienen wij daar just niks aan.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun personeel is belast in polen, hun zaak is in polen, en de zaakvoerder als er al wat te betalen valt is alle 6 maand een andere. Als jij als belg in holland wat klusjes gaat uitvoeren met je belgisch personeel betaal je daar ook geen zak nietwaar?
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
niet proper he
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat gm10 mij op zijn negeerlijst heeft staan. *giechel*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de enige die ik negeer is born2bestupid jan VDB, mijn oude gabber, negeert mij
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Faillisementen Belgie stijgen weer
geplaatst in Marketing Algemeen om 07:12 op Friday 03 November door Marco Küchler In oktober 2006 is het aantal faillissementen van Belgische bedrijven voor het eerst in vijf maanden gestegen. Er gingen vorige maand 739 ondernemingen failliet, een stijging met 5,7 procent in vergelijking met oktober 2005. Dat blijkt uit cijfers van het economisch onderzoeksbureau Graydon. Nadat het aantal faillissementen de afgelopen maanden spectaculair was gedaald, "is een aantal rechtbanken duidelijk aan een inhaalbeweging toe", meldt Graydon donderdag in een persbericht. In oktober hebben vooral de rechtbanken van Brussel, Mechelen en Sint-Niklaas veel meer faillissementen uitgesproken dan in oktober 2005. Tijdens de eerst tien maanden van het jaar waren er in Vlaanderen 7,15 procent faillissementen minder, in Wallonië waren er 6,45 procent minder. Alleen in het Brusselse Gewest neemt het aantal faillissementen toe. Van januari tot en met oktober gingen daar 6,62 procent meer bedrijven over de kop. Bron: Gazet van Antwerpen |
![]() |
![]() |