![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan jij ECHT niet lezen? Er zijn cursussen voor analfabeten: gratis!
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme heeft in de tijd toen alleen het Vlaams Belang uitgenodigd om haat standpunten te horen, niet om gesprekken aan te gaan voor een coalitie. Leterme heeft onlangs verklaart dat al wie met met Vlaams Belang een coalitie of kartel aangaat zich buiten de partij stelt. VLD-Congres: geen samenwerking met Vlaams Belang SPA en groen idem Hoezo geen cordon-sanitair Bovendien is het cordon-sanitair bepaald in de charter van deomcratie, aangezien het Vlaams belang hetzelfde partijstatuut heeft als Vlaams Blok is de Charter nog altijd geldig. Zoals een contract met een bedrijf nog altijd geldig is als die van naam wijzigt |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ze zullen heel blij zijn met jou "verdediging". Het klinkt zoals: "Mijnheer de voorzitter, mijn client was niet aan het inbreken in de Grand Bazar van Ekeren: hij kan tientallen getuigen aanhalen die hem op het ogenblik van de inbraak aldaar zagen een ramkraak plegen in Wuustwezel!" Ik stel voor dat ze je aannemen als jurist: ze verliezen graag en express processen om zich interessant te kunnen maken als "under-underdog". ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams Blok is nooit veroordeeld geweest, tenzij u met een arrest kan aantonen van wel. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WHAAAHAHAHAHA! |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry... ik deed even een feremans ![]() NUTTER! |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dan kunnen we voortdoen met serieuze zaken. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan jij dan een bron geven waaruit blijkt dat het CS nog steeds bestaat? Of heeft het CS een andere betekenis gekregen? |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ga ik je een proces aandoen en *schuimbek* het racistische fascistische Vlaamse Vuil Belang bevechten *schuimbek* en bralaralalala
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 september 2006 om 21:17. |
||
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het CS een uitvinding van de NWO ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ofwel heeft het CS dus een betekeniswijziging ondergaan, want er bestaat geen officiële, schriftelijke versie meer.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mondelinge versie blijft overeind... dat is zeker.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() En de schriftelijke voor een stuk ook.
Tezij de beleidsnota van de vRT gewijzigd is...
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Eerste faze van de bocht pakken is nu genomen: Feremans is plots geen leugenaar meer, geen onverlaat die beweert dat er geen schriftelijke overeenkomst meer bestaat, cordon sanitaire gedoopt, tegen het Vlaams Belang: Feremans is een overdrijver, die niet kan inzien dat een virtueel cordoen, geschapen in de geesten der fantasten, evenveel waard is dan een echt cordon.
Die Feremansen toch! |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Hoe erg toch om zo op een leugen betrapt te worden, hoe pover ook de uitvluchten. Hoe zielig toch de Sukkels van het VB die zichzelf zien als slachtoffers van - de Marokkanen en andere gevaarlijke islamieten, die 4 procent van de bevolking uitmaken (volgens PDW) - Het gerecht, dat hun beroep niet eens behandelde omdat ze wilden verliezen (volgens hun eigen juridisch adviseur) - De andere partijen, die het cordon sanitaire dan wel afschaften, maar dat niet luid genoeg hebben aangekondigd, zodat de BLok-stemmers dat niet goed konden horen Het zijn echt slachtoffers: VAN HUN EIGEN VERBEELDING |
|
![]() |