![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge begint toch ook geen kleine doe-het-zelf langs de autostrade of een veeartspraktijk voor landbouwdieren in de Veldstraat?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter?
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga uwe chouchou nog wat gaan kussen.
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat dat topic hier nog over Gent of over 1 persoon?
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nee hoor, nog steeds over Gent, maar ff een persoonlijke vete uitvechten hoort ook bij dit forum, daarvoor heb jij ook genoeg ervaring genoeg, dunkt mij. Sta jij op de N-VA-lijst vr de komende verkiezingen? |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke partij gaat meest tegemoet komen aan jouw verzuchtingen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij SP-A hangen mij teveel affiches van allochtonen uit, dus ik vermoed dat ze er van uitgaan dat er geen Gentenaars meer wonen in Gent, maar enkel nog allochtonen. VB is mij een beetje "te" van alles en dat kan nooit zo goed zijn. De VLD heeft voor mij een groot chiro gehalte. Dus laat die tamme goedzakken van vroeger maar weer eens aan het woord.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf Gent zalig vinden. Vier jaar gewoond, nu 4 jaar aan 't werk in Gent & regelmatig uitgaan in zowat alle uithoeken van Gent, met vrienden en familie in alle uithoeken van Gent.
Ik erger me niet aan het verkeer, ook niet aan het parkeren eigenlijk (integendeel), niet aan de allochtonen. Nieuw-Gent is wel nie zo tof. Ik hoor eigenlijk niemand die ik ken die in Gent woont klagen, behalve in Nieuw-Gent. |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Freya VdB en haar thesis
|
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, ze hebben mij gevraagd, maar de studies eisen veel tijd + atletiek...ik heb dan besloten vooral als jonge twintiger nog te kijken en te leren. In 2012 zal ik wel mijn kans gaan, al weet ik nu nog niet waar dat zal zijn.
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet van Gent?
![]() De wijk Nieuw-Gent eh. Ten westen van de zwijnaardsesteenweg, Rerum Novarumplein enzo. Met die appartementsblokken. Ik heb er indertijd nog een tijdje heel regelmatig gelogeerd. Voelde me daar toen al vrij onveilig (paar keer lastiggevallen enzo). Laatste tijd loopt het daar een beetje de spuigaten uit.
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Daarzo. Dat is niet eens zover van de voskenslaan. Er worden wel regelmatig zo wat buurtfeesten gehouden. Die zijn wel tof. En broodnodig, ook. Hoewel de mensen daar heel dicht op elkaar leven, kennen ze elkaar nauwelijks. Laatst gewijzigd door Nynorsk : 13 september 2006 om 00:07. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() moja ik zit daar ook niet op kot, dat zal er ook al aan liggen ![]()
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() ben eens benieuwd hoe het zal gaan in gent, met de verkiezingen
meer en meer buitenlanders in de westvlaamse enclave ![]() Laatst gewijzigd door spunk : 13 september 2006 om 06:18. |
![]() |