Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2006, 02:29   #61
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Inderdaad ja. En die was net zo erg als McVeigh. En ze hadden toch vergelijkbare ideologische achtergronden, vind ik.
Tot nu toe 2 individuen over 10 jaar op een bevolking van bijna 300 miljoen. En wat is nu het probleem weer? Hier kunnen studenten vreedzaam protesteren, in Iran worden ze in mekaar geslagen. En toch proberen jullie de VS met Iran te vergelijken?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 02:29   #62
longhorn
Minister-President

Standaard

man

Laatst gewijzigd door longhorn : 6 september 2006 om 02:44.
Oud 6 september 2006, 02:30   #63
longhorn
Minister-President

Standaard

sht

Laatst gewijzigd door longhorn : 6 september 2006 om 02:43.
Oud 6 september 2006, 02:38   #64
longhorn
Minister-President

Standaard

problems...

Laatst gewijzigd door longhorn : 6 september 2006 om 02:43.
Oud 6 september 2006, 02:38   #65
longhorn
Minister-President

Standaard

edit

Laatst gewijzigd door longhorn : 6 september 2006 om 02:42.
Oud 6 september 2006, 02:39   #66
longhorn
Minister-President

Standaard

again

Laatst gewijzigd door longhorn : 6 september 2006 om 02:42.
Oud 6 september 2006, 03:47   #67
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Public energy Bekijk bericht
De tactieken die gehanteerd worden door pro-zionistische evangelistische organisaties zijn veel subtieler dan dat; denktanks en mediawatchdogs houden nauwgelet in het oog dat de pro-israel biass in de amerikaanse media gehandhaafd blijft, terwijl lobbygroepen de regering onder druk zetten om de onvoorwaardelijke steun aan israel te behouden. Allemaal weinig opvallend, maar zeer effectief, en de consequenties van dergelijke praktijken op het terein zijn er daarom niet minder om.
Volledige waarheid, en dit is echter al decennia aan de gang. Wat mij, offtopic, opvalt is dat er een langzame ommezwaai in de media geweest is die zowel links-als rechts geordende burgers trachtte te verwisselen van kamp, naargelang de kieszin. Dit is hoogst merkwaardig qua media attentie, want zij werkt perfect in op het "medelijden voor verdrukte volkeren" gevoel en ook het eeuwig "gekrenkte joodse volk" gevoel, dat echter sinds 44 de boel heeft gedirigeert uit de VS, om Europa financieel uit te persen via de koude oorlog, economische maatregelen en vooral een totale greep te krijgen dankzij de GB op de poging tot een werkelijke EU.

Sindsdien zijn er decennia voorbij, maar er is geen enkel jaar voorbijgegaan waar de Joodse gemeenschap geen "schadevergoeding" heeft geclaimd.
De toelating en het verzuim tot rede over het uiteindelijke eigenbelang heeft geleid tot een totale Joodse arrogantie, gezien de ganse wereld nu eindelik hun reten likt.

Laatst gewijzigd door D.Nibelung : 6 september 2006 om 03:51.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 03:49   #68
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door D.Nibelung : 6 september 2006 om 03:50.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 08:04   #69
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Tot nu toe 2 individuen over 10 jaar op een bevolking van bijna 300 miljoen. En wat is nu het probleem weer? Hier kunnen studenten vreedzaam protesteren, in Iran worden ze in mekaar geslagen. En toch proberen jullie de VS met Iran te vergelijken?
Het zal dezelfde cijferblindheid zijn die verklaart waarom de palestijnse kwestie meer aandacht krijgt dan conflicten in Congo en Sudan hoewel de verhouding in aantal slachtoffers het omgekeerde vraagt.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 09:35   #70
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Public energy
De tactieken die gehanteerd worden door pro-zionistische evangelistische organisaties zijn veel subtieler dan dat; denktanks en mediawatchdogs houden nauwgelet in het oog dat de pro-israel biass in de amerikaanse media gehandhaafd blijft, terwijl lobbygroepen de regering onder druk zetten om de onvoorwaardelijke steun aan israel te behouden. Allemaal weinig opvallend, maar zeer effectief, en de consequenties van dergelijke praktijken op het terein zijn er daarom niet minder om.
Onzin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Volledige waarheid, en dit is echter al decennia aan de gang. Wat mij, offtopic, opvalt is dat er een langzame ommezwaai in de media geweest is die zowel links-als rechts geordende burgers trachtte te verwisselen van kamp, naargelang de kieszin. Dit is hoogst merkwaardig qua media attentie, want zij werkt perfect in op het "medelijden voor verdrukte volkeren" gevoel en ook het eeuwig "gekrenkte joodse volk" gevoel, dat echter sinds 44 de boel heeft gedirigeert uit de VS, om Europa financieel uit te persen via de koude oorlog, economische maatregelen en vooral een totale greep te krijgen dankzij de GB op de poging tot een werkelijke EU.

Sindsdien zijn er decennia voorbij, maar er is geen enkel jaar voorbijgegaan waar de Joodse gemeenschap geen "schadevergoeding" heeft geclaimd.
De toelating en het verzuim tot rede over het uiteindelijke eigenbelang heeft geleid tot een totale Joodse arrogantie, gezien de ganse wereld nu eindelik hun reten likt.
Nog grotere onzin.
Oud 6 september 2006, 10:04   #71
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Dit zijn geen evangelische Christenen maar satanische sekteaanhangers. Het zijn leden van de overigens marginale maar wel gevaarlijke groep van de Westboro Baptist Church uit Kansas van de trouwens antisemitische dominee Fred Phelps. Phelps heeft een enorme hekel aan homosexuelen die voor hem de belichaming van het kwaad in de wereld vormen. Phelps prdikt bewust haat omdat de bijbel dit ook doet. Phelps was trouwens altijd een groot tegenstander van de Irak oorlog en demonstreert geregeld in de nabijheid van begrafenissen van Amerikaanse soldaten waar hij "god dankt voor dode Amerikaanse soldaten".
http://www.adl.org/special_reports/wbc/default.asp
IDD. die gek is een belediging voor de oprechte christenen die echt van hun land en president houden.
Dat zulke demonstraties kunnen bewust alleen maar dat de VS goed is. Probeer maar eens in Iran met een affiche "Allah haat Iran en Khomeini" rond te lopen.
Oud 6 september 2006, 11:40   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Dit heeft ook met de plaatselijke haatcultuur van bepaalde steden in kwestie te maken volgens mij. Hoe kom ik hierbij zou je zeggen. Waarom hebben wij hier (Genk) geen last van wat jij nu zegt?
Oh, ik denk dat er in Genk degelijk wel zaken van dergelijke aard gebeuren.
Dat je die voorvallen niet ziet bewijst alleen dat je nogal sterke oogkleppen hebt, KrisKras.
Oud 6 september 2006, 12:33   #73
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh, ik denk dat er in Genk degelijk wel zaken van dergelijke aard gebeuren.
Dat je die voorvallen niet ziet bewijst alleen dat je nogal sterke oogkleppen hebt, KrisKras.

kom eens af, snuif de sfeer eens op hier. Als je dit nog niet hebt gedaan, hou uw mond dan!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2006, 17:44   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben een paar keer in Genk geweest, bij een Italiaan- Toffe gozer trouwens-.

Maar bij onze wandelingetjes naar de nabijgelegen kroeg had ik wel degelijk de indruk dat er spanningen waren tussen de Italianen en de Noord Afrikanen. Waarbij de Noord Afrikanen de koran als harnas gebruikten.

Ook waren de uitspraken van mijn kennis over "moslims" niet geschikt voor publikatie.

Maar KrisKras, hoe rijm je een religie, gebaseerd op pure eerste millenium "waarheden" met moderne en zelfs bewezen wetenschap, nucleaire technologie en globalistisische tendenzen?

Ik zie een Iraans Plein van hemelse vrede brouwen. En U?

Laatst gewijzigd door maddox : 6 september 2006 om 17:49.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 01:12   #75
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een paar keer in Genk geweest, bij een Italiaan- Toffe gozer trouwens-.

Maar bij onze wandelingetjes naar de nabijgelegen kroeg had ik wel degelijk de indruk dat er spanningen waren tussen de Italianen en de Noord Afrikanen. Waarbij de Noord Afrikanen de koran als harnas gebruikten.

Ook waren de uitspraken van mijn kennis over "moslims" niet geschikt voor publikatie.

Maar KrisKras, hoe rijm je een religie, gebaseerd op pure eerste millenium "waarheden" met moderne en zelfs bewezen wetenschap, nucleaire technologie en globalistisische tendenzen?

Wa moet ik zeggen, soort zoekt soort zeker? Trouwens Maddox, is er een bepaalde reden dat ge mijn naam in't vet zet Maddox, want leest bijna alsof ge mn naam telkens roept Maddox. Ik moet zeggen dat da vrij irritant is Maddox
Oud 7 september 2006, 07:45   #76
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Even terug on topic. De Europese Unie maakt zich "zorgen" over de schending van de mensenrechten in Iran.

Tegenstanders van het regime van de tiran Ahmadinejad worden op grote schaal vervolgd, en ook publieke terechtstellingen zijn er schering en inslag.

In Iran wordt de doodstraf meestal uitgevoerd op middeleeuwse wijze : de terdood veroordeelde wordt publiekelijk opgehangen.

Oud 7 september 2006, 10:49   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ze alle namen in het vet, als je dat nog niet gemerkt zou hebben Kriskras

Mensen waar ik een lage dunk van heb, die krijgen hun naam in gewoon, of zelfs klein schrift. Of gewoon geen reactie.

Mare, wat bedoel je met "soort zoekt soort"? Wil je beweren dat ik toevallig racist zou zijn? Dan stel ik voor dat je met de buren komt spreken... Die zullen je wel anders vertellen. Wat ik wel doe is afgaan op de handelingen van een individue, zonder naar afkomst te kijken. Of mag ik niet zeggen dat een crimineel een crimineel is, als die zijn taal/kleur/religie maar van het "juiste" soort is?

Maar weerom je gebruikt de typische truk van de "linkse en pro moslim forummers" om geen antwoord te geven op een duidelijke vraag.

Citaat:

Antoon, publiek ophangen is in Iran nog een redelijke doodstrraf. Stenigen gebeurt er ook nog hoor.
En we horen toch regelmatig hoe nog grotere religifreaks over de hele wereld hun "eer" vrijwaren van smet. Dochters de hals oversnijden, vrouwen overgieten met zuur, en nog vele andere leuke geplogenheden.

Laatst gewijzigd door maddox : 7 september 2006 om 10:52.
Oud 7 september 2006, 14:34   #78
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ze alle namen in het vet, als je dat nog niet gemerkt zou hebben Kriskras

Mensen waar ik een lage dunk van heb, die krijgen hun naam in gewoon, of zelfs klein schrift. Of gewoon geen reactie.

Mare, wat bedoel je met "soort zoekt soort"? Wil je beweren dat ik toevallig racist zou zijn? Dan stel ik voor dat je met de buren komt spreken... Die zullen je wel anders vertellen. Wat ik wel doe is afgaan op de handelingen van een individue, zonder naar afkomst te kijken. Of mag ik niet zeggen dat een crimineel een crimineel is, als die zijn taal/kleur/religie maar van het "juiste" soort is?

Maar weerom je gebruikt de typische truk van de "linkse en pro moslim forummers" om geen antwoord te geven op een duidelijke vraag.

Antoon, publiek ophangen is in Iran nog een redelijke doodstrraf. Stenigen gebeurt er ook nog hoor.
En we horen toch regelmatig hoe nog grotere religifreaks over de hele wereld hun "eer" vrijwaren van smet. Dochters de hals oversnijden, vrouwen overgieten met zuur, en nog vele andere leuke geplogenheden.

hey man, sorry voor de wat heftige reactie gisteren, we hadden wat te vieren enne, ge weet, da gaat nie zonder drank he

Het gaat er gewoon om, je hoort hier constant van moslims dit, moslims dat en iedereen wordt maar over de zelkde kam geschoren weet je. Ik heb een hoop Turkse en Marokkaanse vrienden, allemaal goei jongens, stuk voor stuk. Ik ontken niet dat er ook ratten tussen zitten, maar dat heeft niks te maken met moslim zijn of niet moslim zijn. Ik ken ook Belgische en Italiaanse jongens en zo die evengoed ratten zijn.
Je moet mensen hier niet vergelijken met mensen in landen waar de mensen een heel andere levensstandaard hebben. Dat is wat hier te vaak gebeurt en soms werkt da een beetje op mn systeem, want het komt ook vaak over als een aanval naar goede vrienden van mij, snap je.

Dit heeft bij mij dan ook niks te maken met links of rechts of wat dan ook, ik zie het eerder persoonlijk.

Om nog even op je vraag terug te komen. niet alleen de islam is gebaseerd op 'eerste millenium' waarheden hoor, de bijbel al eens gelezen. Ik denk dat het er gewoon om gaat hoe mensen nu met hun godsdienst omgaan en ik kan je verzekeren, de vrienden die ik heb, die moslim zijn, denken even progressief en 'derde millenium stijl' als ons hoor.

Mja, in elk geval, sorry dat ik je zo persoonlijk afblafte, ik denk dat ik je verwisseld heb met enkele van de bekrompen haters hier ;p Mijn excuses.
Oud 7 september 2006, 21:12   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu krisKras, ik noem mezelf racist. Daar niet van. Er zijn namelijk onderverdelingen in de menselijke soort. Kaukasiers(waar ook een meerderheid arabieren en noord afrikanen bijhoren) mongoloïden ( waar de huidplooi aan de ogen de weggever is, en ook de allerlei tinten, gaande van bleekgelig tot bruinig geel- van Han Chinees tot Balinees) en negroïden, oftewel zeer donkere huid.
Aan die dingen kan je zeggen "rassen".
Religie en de manier om die te belijden is een andere manier.

Wat ons terug brengt bij Iran en de universiteitstoestanden.
Hoe kan een Iman bijvoorbeeld biochemie en genetica aanvaarden? Als ie dat doet, gooit ie een berg waarheden uit de koran weg. Zoals het "feit" dat de vleugels van een vlieg zowel de ziekte als de genezing brengen.
Hetzelfde voor nucleaire fysica. Hoe kan iets dat door Allah geschapen is toch totaal weggevaagd worden door puur menselijk handelen..... Splijt een atoompje, en je hebt andere, kleinere atomen en iets wat energie noemt. Niet iets wat in de Koran beschreven staat.(waarschijnlijk de reden waarom Iran nog steeds hard probeerd de bom te maken, maar er nog niet in gelukt is)

En dan komt een stel van de fanatici verkondigen dat ze de basis van een moderne maatschappij onderuit willen halen en hun zeer ouderwets systeem willen in de plek zetten..... Probeer maar eens peniciline te maken van een Koran...
Het is puur hypocrisie. De leiders in Iran zullen zeer vrolijk de ogen afwenden en met plezier een heiden hun atoombommetjes laten maken, maar ondertussen hun mensenmassa dom en gedwee houden door te zwaaien met waarheden en onderdrukking uit een ver verleden.
Net zoals de christelijke " herders" het eeuwen hebben gedaan in Europa.

Ik moet toegeven, dat hebben de Ayatola's goed geleerd; Vanaf de moment de bevolking een basispeil in educatie bereikt, dan verzwakt de greep van de godsdienst.
Oud 7 september 2006, 21:33   #80
Banneling

Standaard

Islam, a religion of peace.
De moslima hieronder kan er over mee spreken ...

Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be