![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Bijlange niet. Hun "plan" heeft wel enorm veel weg van de strategie van de spanning van het soort Bende van Nijvel, Operatie Gladio, P2-loge etc... Het zou mij niet verbazen als de helft van die mannen staatsveiligheid zijn
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 13 september 2006 om 00:27. |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
kijk: stel nu dat de staat hierachter zit. Wie willen ze dan omver werpen? Zichzelf? Je kan beter de vraag stellen bij wie PDW bescherming moet gaan zoeken tegen extreem rechts... BIj zichzelf? |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
M.A.W. ik ben geen partijslaaf die de mening van een ander moet verkondigen Gij doe nu net alsof het bij de allochtonen allemaal lieverdjes zijn. Daarom wordt het is hoog tijd dat men een op hoog politiek vlak is gaat inzien dat een medaille 2 kanten heeft en dat het serieus moet aangepakt worden. Uitsluiting hoort daar niet bij,maar voortrekkerij ook niet!
|
|
|
|
#66 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik vrees dat hem met een probleem zit. Zijn eigen volk eerst?! Tja hij riep er wel om ook he |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
VT4 doet dit ook. VRT is een staatszender en heeft inkomsten door subsidies van onze belastingen dus die hebben die inkomsten aan reclame's minder hard nodig. Ondanks dat doet de openbare omroep het in Vlaanderen slecht vergeleken met andere Europese landen. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Europees Commissaris
|
Tuurlijk wil het Parket dat niet bevestigen, het zou van het VB een soort martelaarspartij maken.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
zijn die dan werkelijk zo stom dat ze niet beseffen dat je gewoon niet alles mag en kan zeggen voor de camera gezien de anti racisme wetten.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Neo-nazisme en basisintelligentie gaan niet echt hand in hand.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 13 september 2006 om 01:20. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 |
|
|
Voorzichtig; men kan best èn lucide èn gestoord zijn.
|
|
|
#73 |
|
Minister-President
|
Ik vind dat " de rare kwieten" echt wel wat te streng behandeld worden.
Annemans bestempelde hen aldus... Eigenlijk zijn het brave vlaamse een beetje té rechtse jongens die een verkeerd target uitkozen. Ze zullen erachter gekomen zijn dat "Filip" eigenlijk Philip is , en geen echte Antwerpenaar..Misschien hem nog wat te vriendelijk zien omgaan met wat mannelijke sympathisanten ... DIE smerige allochtone Waalse jeannet moet eraan dachten ze ! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Parlementslid
|
Rare kwieten of niet, als je zo'n kronkels onder je hersenpan hebt zitten dan verdien je je plaatsje achter tralies, al denk ik dan eerder aan collocatie dan aan de gevangenis. Toch wel een vreemde wending (als ze waar is natuurlijk) in de hele zaak. Onze Phillippe zag er zowaar wat bleekjes uit toen ze hem gisteren voor de camera haalden. En hij al die jaren maar denken dat het gevaar van de allochtonen kwam en nu blijkt dat hij bij momenten maar een paar meter verwijderd was van zijn dood. Vraag is natuurlijk, als een deeltje van de veiligheidstroepen van het VB al niet meer te vertrouwen is, wie moet hij dan in het vervolg gaan zoeken, om de VB-manifestaties in goede banen te leiden? Het AEL misschien?
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'Onze Phillippe' heeft nochtans al één en ander meegemaakt en weet, ( net evengoed als Pim Fortuyn destijds in Nederland) verdomde goed dat hij niet veel hulp van het Belgische gerecht hoeft te verwachten als er eentje zo slim is om uitvoering te geven aan de insinuaties die al eens via radio en tv gegeven worden.
Bovendien weten we niet eens zeker 'of het allemaal wel waar is' wat er de wereld wordt ingestuurd, maar (en dat was ook de bedoeling) het proces is al gemaakt en de straffen uitgedeeld, hé? Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2006 om 08:27. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Parlementslid
|
Tja, eerst ruzie maken op de speelplaats en dan gaan klagen dat je geen vriendjes hebt...
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarmee je dus toegeeft wat ik zei?
|
|
|
#78 |
|
Parlementslid
|
Je kan toch niet jarenlang kritiek geven en verbale aanvallen plegen op overheid en justitie en dan verwachten dat ze jouw zaken prioritair gaan behandelen? Overigens ben ik er nogal gerust op dat wanneer er echt sprake was van een reëele bedreiging hij zeker dezelfde bescherming zou krijgen als een ander. Maar nu komen blèten dat hij van niks wist is toch een beetje zielig
|
|
|
#79 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
What's your point?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bestaat BBET dan alleen maar in Vlaanderen? Hij heeft ze niet opgekweekt, ze bestaan overal. Dewinter is niet verantwoordleijk voor neo-nazistische groepen in Rusland of de VS, of voor BBET in Frankrijk of Nederland, en toch bestaan ze. En als ze hem inderdaad wilden afknallen, kan ik heel goed begrijpen dat het gerecht nu alles met klem tracht te ontkennen, terwijl het gerucht toch vanuit hoge gerechtelijke kringen werd vernomen. Het is niet de link die Onkelinckx en haar trawanten hoopten te vinden. Iedereen die een beetje nuchter hierover nadenkt, weet dit perfect zelf te bedenken. Volgens mij weet je het ook, en probeer je een zoveelste tegenslag weer in je eigen voordeel om te buigen. Je bent te gefxeerd op het Belang! Stop met te doen alsof de helft van Vlaanderen debiel is. Ze doorzien je simpele retoriek heus wel, als er al iets is dat mensen wegtrekt naar rechts, dan zijn het teneurtjes als bovenstaande door jou geproduceerd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|