![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bestaat het Liberaal Appel nog in 2007 | |||
Tuurlijk, dat is het alternief voor de echte liberaal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Onmogelijk, Beysen zit dan al lang bij het VB |
![]() ![]() ![]() |
19 | 79,17% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben steeds zeer loyaal geweest,vooral tegenover Ward Beysen. De dissidenten hadden inderdaad recht van spreken,dit terwijl ik mij heb laten drijven door mijn loyaliteit tegenover de voorzitter. Deze dissidenten hebben steeds de waarheid gesproken Rudy. U maakt nu dezelfde fout die ik een paar maanden geleden maakte. U zal binnenkort wel anders oordelen,wanneer u geconfronteerd wordt met de keiharde feiten: _Kartel Vlaams Blok-Liberaal Appel _Liberaal Appel neemt niet deel aan de verkiezingen(financieel niet haalbaar)wat mij werd bevestigd door Hendrik Boonen. _Ward Beysen staat op de lijst van het Vlaams Blok (2004). _Ward Beysen krijgt zijn beloofde tweede plaats binnen het Europees parlement(duidelijk akkoord met Frank Vanhecke) _Antoin Denert krijgt zijn mandaat binnen de Vlaamse raad. De dissidenten hebben zich nooit binnen het Liberaal Appel mogen komen verdedigen,wat niet pleit voor de democratie binnen de partij. Zoals de raad van het Liberaal Appel ook nooit democratisch werd verkozen.(die uitleg kennen de forumleden). De leden binnen het Liberaal Appel hebben zich laten mislijden door Ward Beysen en zijn 12 appostelen(Uitspraak van Karel). Uiteindelijk blijkt dat de dissidenten nooit hebben gelogen. Ward Beysen heeft misbruik gemaakt van het vertrouwen dat de leden in hem hadden,en hij misleid nog steeds de leden binnen het Liberaal Appel. Gelukkig hebben de meeste leden hun lidmaatschap opgezegt binnen de partij,vooral omdat zij maanden werden genegeerd. De B.U.B.heeft mij niet binnen gehaalt,ik heb enkel respect voor deze mensen,vooral vanwege hun inzet,en hun beperkte middelen. De B.U.B.kan wel op mijn stem rekenen bij de komende verkiezingen. Deze mensen verloochenen hun eigen gedachtengoed niet. De Voorzitter van het Liberaal Appel stond en staat te koop. Hij werd gekocht door het Vlaams Blok. Misschien willen zij eveneens zijn eigendom kopen dat te koop staat(Wilrijk) ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Kijk Peter,
Bewijs eens één van de leugens dewelke je hier verkondigde, misschien geloof ik je wel. Hopelijk rekent de BUB op niet meer dan je stem, zij zijn een goed initiatief. Het zou spijtig zijn moesten ze ten onder gaan aan jou oplichtingspraktijken (Nietwaar, meneer het bestuurslid van het Liberaal Appel Deurne?) |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ps,het Liberaal Appel heeft het forum gesloten op de nationale website: http://www.liberaalappel.org om de dissidenten(namen deel aan de debatten)monddood te maken.
Dit werd mij later bevestigd door de lokale voorzitter van Deurne(Hendrik Boonen). |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Het forum werd gesloten, om de onterechte paniekstemming, gecreëerd door leugens van zogenaamde dissidenten, binnen de partij weg te nemen.
Er werden teveel leugens verteld omtrent de redenen en omstandigheden van de gewraakte vergadering van de Liberale Raad. Dat was de reden van de sluiting van het forum. Dit werd mij bevestigd door Ward Beysen. Me dunkt dat er nog altijd andere fora zijn om hierover te discussiëren. Het staat een partij vrij om hun eigen website te beheren. Argument afgewezen. ![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien Ward Beysen geen patent heeft op de partijnaam,en deze zijn eigendomsrecht niet is(gebrek aan verkozenen)hebben wij het democratisch recht om aan de verkiezingen deel te nemen. Vraag bij deze aan Hendrik Boonen hoeveel nieuwe leden hij heeft(de laatste maand) ![]() Wanneer hier forumleden aanwezig zijn uit Deurne,die zich zoals de meeste leden binnen het Liberaal Appel misbruikt voelen(kartelvorming); [email protected] |
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vind je jezelf nu niet een klein beetje zielig? Als je dan toch een naam nodig hebt voor jou éénmansbeweging, kies dan iets origineels. Een voorbeeld : Vlaams-Belgiscistische Extreem Opportunistische Partij. Ik moet zeggen, dat in dit geval de vlag perfect de lading zou dekken! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Trouwens dit vind ik de zaligste verdraaiing van woorden die ik hier al gelezen heb:
Geachte Van Nespen,ik ben geen bestuurslid binnen mijn gemeente Je hebt al andere dingen gezegd hier op Politics! |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens,wanneer ik mij niet vergis,was dit in het verleden,een terecht verwijt vanuit de VLD aan het adres van Ward Beysen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte Van Nespen,ik ben geen bestuurslid binnen mijn gemeente(Liberaal Appel-Ward Beysen). ![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() De exacte bewoordingen van K. De Gucht waren: "De beweging van Dhr Beysen en zijn 12 apostelen".
Die twaalf apostelen, daar kan jij alleen maar van dromen. Het verschil hier zijn de kwaliteiten van de oprichter! Ward Beysen is duizend keer capabeler, dan jij ooit zal zijn! |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen die hier de moeite doet om even terug te gaan naar vorige teksten, weet wat voor iemand jij bent. Om het in het Engels te zeggen: "You have crashed...and burned!" |
||
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Welke kartelvorming?
Kan je geen persberichten lezen? Scroll effe terug en lees het nog eens. Het zal voor jouw soort mensen zijn, dat er programmas waren tijdens de verkiezingsstrijd zoals "Polspoel & Desmet", zeker? |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verkoop mijn ziel niet aan de duivel(extremistische,racistische,facistische partij) Jonge meisjes die men vanuit het buitenland naar België lokt onder valse voorwenselen,en hier gedwongen worden om zich te prostitueren. U bent reeds verkocht door het Liberaal Appel aan het Vlaams Blok. U weet het alleen nog niet,en hopelijk weet u het ook niet te laat. Bij deze wens ik de forumleden nog een prettige avond. Wij horen elkaar terug na de bevestiging in de media. |
|||
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
BUB: bezint eer ge begint! |
||||
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Bestaat het Liberaal Appel nog in 2007
Tuurlijk, dat is het alternief voor de echte liberaal 22% [ 4 ] Onmogelijk, Beysen zit dan al lang bij het VB 77% [ 14 ] Totaal aantal stemmen : 18 Gelukkig dat Ward Beysen deze poll niet kan laten verwijderen zoals hij vroeger de opdracht heeft gegeven op de nationale website van het Liberaal Appel om een poll te laten verdwijnen. De leden konden daar hun stem uitbrengen;voor of tegen een kartelvorming met het Vlaams Blok(85% tegen een kartelvorming met het VB). Ps.Zijn die vier stemmen van u en van Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds heeft Ward wel degelijk rekening gehouden met de mening van zijn leden: We gaan onafhankelijk naar de verkiezingen, al uw leugens en kwaadsprekerij ten spijt. Peter, goede raad: als je wil discussiëren, gebruik dan argumenten dewelke geverifieerd kunnen worden. Anders maak je jezelf hopeloos belachelijk. Het zou spijtig zijn moest dat het lot zijn van jouw "Liberaal Appel Deurne- Peter De Ryck" (Alsof dat op zich al niet lachwekkend zou zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mijn informatie wordt bevestigd via de media,en wanneer blijkt dat Ward Beysen het Liberaal gedachtengoed en zichzelf verkocht heeft aan het Vlaams Blok,dan praten wij verder met elkaar. Dan heb ik nog gezwegen over zijn persoonlijke financiële problemen. Waarom een tweede plaats binnen het Europees parlement ![]() Waarom staat zijn eigendom te koop in Wilrijk ![]() Waarom eist hij tijdens de schaduwgemeenteraad in Antwerpen van iedereen een bijdrage van 5 Euro,terwijl de vergaderzaal gratis is ![]() De eigenaars van het Rubenshof zijn reeds jaren persoonlijke vrienden van mij. Deze mensen zijn reeds gelukkig met de inkomsten van de drank. Ik was persoonlijk aanwezig tijdens de laatste schaduwgemeenteraad. U was inmiddels waarnemend voorzitter van Hoboken. De schaduwgemeenteraad bleek plots minderwaardig voor u 25 personen aan 5 Euro/pers=125 Euro voor een vergaderzaal te huren binnen een taverne volgens de leugens van Ward Beysen ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |