![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn goei alternatieven, Ge kunt hem in alle mogelijke kleuren spuiten in transparant krijgen enz, kom dat het nie opvalt, bovendien kunt ge met de plaatsing spelen ook. Mijn schotelke, staat met niks vastgeboord, staat gecamoufleerd, (mijn geburen zien hem niet staan, (want eigenlijk mag ik gene zetten maar ik trek mij daar geen kloten van aan want ik krijg toch gelijk in Straatsburg... ![]() Nu ben ik persoonlijk altijd meer een fan geweest van kabels, ik zal altijd voor gekableerde oplossingen kiezen als het kan, omdat de kwaliteit, altijd veel stabieler is. Met draadloze oplossingen heb je nog altijd het weer dat meespeelt, kan je andere storingsbronnen enz... (Nu is dat bij satteliet te verwaarlozen, enkel een serieuse sneeuwstorm of regenbui, gaan uw kijkplezier tijdelijk vergallen. ) Maar je bent niet meer afhankelijk van kabelmaatschappijen... Enkel Astra kan nog roet in het eten komen gooien of TV-Vlaanderen zelf, maar zelf als ge die niet meer wilt betalen zijn er nog altijd honderden free to air kanalen. en die hebt ge niet op een bekabeld netwerk. Als ik moet gaan zappen, ben ik makkelijk een uur bezig eer ik rond ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook het een of het ander, ofwel zijn ze privé verliezen ze belastingsgeld, en trekken ze zelf hunnen plan en doen ze wat ze willen, ofwel zijn ze in staatseigendom en houden ze zich aan de regels van fair play en goed fatsoen. Nu slaan ze gewoon een hoop belastingsbetalers in het gezicht. Enkel diegene die voor Belgastom gekozen hebben, kunnen nu die bepaalde programma's zien. Pas op zelf voor een bedrijf als VTM zou dat wel eens een heel slechte keuze kunnen zijn, want dat betekend dat ze X procent marktaandeel zowiezo verspelen. Bovendien wil ik nog wel eens zien, of dat wettelijk zou zijn. Telenet en TV-Vlaanderen zouden bv, wel eens een klacht wegens , monopolievorming, of koppelverkoop en dergelijke kunnen indienen en winnen. |
|
![]() |
![]() |