Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2006, 06:52   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nossegem, denk ik.
Yep vroeger in het industriepark naast den IKEA, en nu zitten ze nog altijd in Nossegem, maar meer naar de luchthaven toe dacht ik.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 07:02   #62
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ach zo. Ik dacht eerder dat ze een probleem hadden met de mensen die zo'n schotel hebben dan met de schotel as such. Ik vermoed dan ook dat de reden waarom veel gemeentebesturen iets hebben tegen die dingen is omdat dit de indruk geeft dat er migranten wonen. Nu als de eerste schotels opduiken in Knokke of oud-Heverlee dan vermoed ik dat de meeste steden en gemeenten wel zullen volgen. Nu, ik blijf het een beetje vreemd en een verspilling vinden om in één van de dichtsbekabelde landen ter wereld massaal schotels neer te poten.
Eerst en vooral zo'n schotel is inderdaad een lelijk ding, het is groot, het is rond, meestal in van da lelijk wit, etc...

Maar er zijn goei alternatieven, Ge kunt hem in alle mogelijke kleuren spuiten in transparant krijgen enz, kom dat het nie opvalt, bovendien kunt ge met de plaatsing spelen ook. Mijn schotelke, staat met niks vastgeboord, staat gecamoufleerd, (mijn geburen zien hem niet staan, (want eigenlijk mag ik gene zetten maar ik trek mij daar geen kloten van aan want ik krijg toch gelijk in Straatsburg... ) Maar dat neemt niet weg dat ik die mensen wat moet uitdagen, nee, stelt da properkes op, mijnen huisbaas kan zelf nie reclameren dak gaatjes geboord heb... En 't heeft serieus gestormd vanacht en hij is schoon blijven staan.

Nu ben ik persoonlijk altijd meer een fan geweest van kabels, ik zal altijd voor gekableerde oplossingen kiezen als het kan, omdat de kwaliteit, altijd veel stabieler is. Met draadloze oplossingen heb je nog altijd het weer dat meespeelt, kan je andere storingsbronnen enz... (Nu is dat bij satteliet te verwaarlozen, enkel een serieuse sneeuwstorm of regenbui, gaan uw kijkplezier tijdelijk vergallen. ) Maar je bent niet meer afhankelijk van kabelmaatschappijen... Enkel Astra kan nog roet in het eten komen gooien of TV-Vlaanderen zelf, maar zelf als ge die niet meer wilt betalen zijn er nog altijd honderden free to air kanalen. en die hebt ge niet op een bekabeld netwerk.

Als ik moet gaan zappen, ben ik makkelijk een uur bezig eer ik rond ben.
Oud 15 september 2006, 07:11   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De ironie is dat de politiek (om te besparen) de VRT verplicht om zelf sponsering en geld op te halen (wat eigenlijk neerkomt op een gedeeltelijke privatisering) maar dat (dezelfde mensen de VRT verwijten als overheidsbedrijf de mediamarkt te verstoren, daar waar die verstoring net een gevolg is van de gedeeltelijke privatisering. Het is het één of het ander maar beiden lijkt me voer voor constante discussie.

Het is ook het een of het ander, ofwel zijn ze privé verliezen ze belastingsgeld, en trekken ze zelf hunnen plan en doen ze wat ze willen, ofwel zijn ze in staatseigendom en houden ze zich aan de regels van fair play en goed fatsoen. Nu slaan ze gewoon een hoop belastingsbetalers in het gezicht. Enkel diegene die voor Belgastom gekozen hebben, kunnen nu die bepaalde programma's zien.

Pas op zelf voor een bedrijf als VTM zou dat wel eens een heel slechte keuze kunnen zijn, want dat betekend dat ze X procent marktaandeel zowiezo verspelen. Bovendien wil ik nog wel eens zien, of dat wettelijk zou zijn. Telenet en TV-Vlaanderen zouden bv, wel eens een klacht wegens , monopolievorming, of koppelverkoop en dergelijke kunnen indienen en winnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be