![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat Dewael die peekes een boterhammeke met choko gaat brengen zodat hij al zeker niet verantwoordelijk is voor hun hongerdood.
Als ze de procedure in dit land niet willen volgen, dat ze maar in een ander asiel gaan vragen. Of die procedure te lang, te kort, te moeilijk of te gemakkelijk is, heeft niets te maken met hongerstakers die eisen dat de wet overtreden wordt. Dat is voor een andere discussie.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn ze nu nog niet dood
![]() Wil ik misschien ff bellen naar "The boys in Teheran" om even te komen helpen? voor chanteerders heb ik GEEN genade Laatst gewijzigd door kelt : 15 september 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar is stoere slogantaal en afstandelijke politieke theorie lekker leuk om je te verschuilen tegen mensen en hun problemen.
Lief toch, zo verwende boterpoepkes die nog niks van de wereld gezien hebben. Natuurlijk zijn mensen die wel echte problemen hebben en oplossingen zoeken dikke profiteurs, vooral die kids hé. ![]() Het zou niet slecht zijn moest hier ook eens een dictator u en uw familie stevig onder handen pakken. Eens kijken hoe stoer ge dan piept! Laatst gewijzigd door Reza : 15 september 2006 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() ![]() Je kan je gedrag in zo'n situatie niet voorspellen, zeker niet als je zoals nu lekker beschermd in het verwend nest zit en altijd wel ergens terecht kan. Ge zou nog eerder in uw broek schijten dan proberen uw moraalridderpraat waar te maken. Maar goed, ge zult waarschijnlijk toch nooit beter weten dan uw goedkope praat. ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 15 september 2006 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik er aan herinneren dat de Aarde nogal groot is......misschien worden ze wel welkom geheten in venezuela,of japan.....om maar een paar plaatsjes te noemen..... nee jong: chanteren = einde gesprekken voor mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() 'Hun' problemen? Die hongerstakers zelf kunnen er ook niet aan doen aan dat ze politiek misbruikt worden en af en toe eens opgevoerd worden om de druk hoog te houden op TV en om wat linkse doelstellingen te realiseren. In een ander normaal land worden illegalen zonder dralen buitengegooid. Hier kunnen ze nog dienen als emotioneel showelement van links. Maar de regering mag haar verantwoordelijk ook niet ontlopen in deze materie, want ze heeft blijkbaar in het verleden teveel toegegeven.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 september 2006 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is niemand geïnteresseerd in een gesprek met jou.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het is iedere keer hetzelfde; hoeveel keer lees ik niet per week dat men weer zoveel illegale sikhs heeft opgepakt in de regio Sint Truiden. Het zou me niet verwonderen als het telkenmale dezelfden zijn. Ofwel heeft men een beleid en doet men er iets aan, ofwel durft men niet; maar dan moet men dit ook maar zeggen; maar op deze manier is het gewoon dweilen met de kraan open. Vandaag Iraanse illegalen; morgen misschien Pakistaanse.. hier lijkt toch geen einde aan te komen als je geen daadwerkelijk beleid hieromtrent hebt?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 september 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe het dus ook is, zij zijn de pineut en iedereen trekt liever zijn keutel in dan het lef te hebben om deze mensen een menswaardige oplossing te bieden. Terugsturen is geen oplossing meer (lees mijn voorgaande posts over dat gezin) en zo aant lijntje houden ook niet. En dan komt men af met zevertheoriekes en politieke prietpraat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Ze hier houden werkt nochtans als een magneet op andere kandidaat-hongerstakers. Komt daarbij nog de chaos van wetgeving van beroep hier, aanvraag daar.. Als men 'nee' krijgt als antwoord; dan moet men niet jaren blijven proberen procederen en tijd rekken. En als het dan nog nie lukt na zoveel jaren komen ze janken dat ze toch al zo lang hier zijn. Maar nogmaals, de meeste schuld hierbij ligt niet bij de mensen zelf; maar bij het falend beleid en allerhande organisatietjes hier die die mensen 'ophitsen'.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 september 2006 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Hoe het ook zij, de realtiteit voor de mensen waar ik het over heb is schrijnend.
Zeker frustrerend voor hen zijn al die 'gezinsherenigingen' die zonder problemen hier komen en die geen moeite doen om te werken, te integreren. Deze mensen verzieken het voor diegene die het wel goed menen. Een regeling die het kaf van het koren scheidt, daar moeten we naartoe, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En eigenlijk is dit de vraag die wij,als burger,allemaal hebben,wanneer zal de administratie eens "administrieren" en de regering eens "regeren",ipv enkel de gemakkelijke brave burgers "bemeesteren en belasten" en de "moeilijke" ,"agressieve" ,"vreemde" gevallen dan maar laten aanslepen of zelfs ..."negeren".... Het is onmenselijk van de administratie,tegenover hun eigen burgers die dan maar moeten zien te leven in een te snel evoluerende omgeving,en nog betalen ervoor ook,en tegenover die mensen die "binnenkomen" en jaren aan een stuk denken dat ze in orde zijn,gewoon omdat ze teveel met rust gelaten worden,en ze te weinig DUIDELIJKE deadlines krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iraniër is verantwoordelijk als Iraniër sterft na hongerstaking. Dewael en Durant zijn verantwoordelijk voor het feit dat dit op Belgisch grondgebied dient te gebeuren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat we in Europa ons gezond verstand al sinds het ontstaan van Eurabia vierkant opzij moeten zetten. Vraag aan tien mensen wie ze liever als buur zouden hebben: een geimporteerde bruid uit het Rif of een gevluchte Assyrier. Ik denk dat je in 99% het tweede antwoord zal krijgen (tenminste van mensen die weten wie Assyriers zijn). Geef mij een Afshin Elian als buur en ik ben dolgelukkig. Dit neemt echter niet weg dat die hongerstakingen gewoonweg nefast zijn. De gevluchte Assyriers moeten weten dat dit geen oud-Europa meer is, maar een voorpost : niet meer dar-al-harb, maar dar-al-suhl: het land van de Sullen! Daarom worden vervolgde christenen hier niet als asielzoekers onthaald: de leugen primeert reeds. Een gevluchte marokkaanse crimineel heeft m.i. meer kans om geaccepteerd te worden. Live with it. Wij moeten het ook doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |