![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig gebeurt dat zelden of niet. Want hun vrouwen zijn lelijk en niet sexy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn blijmet onze eigen mooie vrouwen. Er zijn er genoeg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we hier iets van de moslims kunnen leren, dan is het dat het christelijk motto 'de andere wang tonen' een zelfvernietigend principe is. Weg ermee dus! Als de autochtonen niet terugslaan, en dan mag je dat slaan in ALLE betekenissen opvatten, dan zal er van die autochtonen op niet al te lange termijn niet veel meer overblijven. De autochtonen moeten de allochtonen inderdaad aanmoedigen om zich te ver-zetten: richting thuislanden wel te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voila, weeral een veralgemening zoals jij die ook toepast Turkje. Hier komen we zeker verder mee. ![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turk ik gooi niet alle Turken op een hoop, de meeste van mijn Turkse vrienden zijn linkse rakkers van Devrimci Sol, veel linkser en intelligenter dan ik of jij. En, darwin, veel minder religieus of onaangepast dan je zou denken, de grote meerderheid kun je niet eens zien dat het buitenlanders zijn, veel Turken in tegenstelling tot Marokkanen hebben een europese look. Jij daarentegen gooit alle nederlanders op een hoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Ja Turkse meisjes , zeg ik ni nee tegen. Probleem is dat ze niet mooi oud worden. Vanaf ze vast zitten , is het laissez-allez.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Als hij het zo kotsbeu is waarom is hij dan nog niet terug in Turkije ? Ik vind het maar een rare en haatdragende man hoor. Het is echt iemand die de stereotiepe negatieve beeldvorming die we in Nederland vinden van "de Turkse migranten als poenpakkers en profiteurs" niet alleen bevestigt maar ook nog eens aanwakkert en verscherpt. Ik geloof dat men zo iemand "verzuurd" noemt...
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij is het een jong gastje met een identiteitsprobleem. "Turk4Ever" , lijkt me een typische adolescente identiteitszoektocht. Het rebeleren tegen papa en mama nederland. Enfin , 't is maar een hunch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Aan deze laatste posting te zien heeft Max duidelijk gelijk : Turk is duidelijk een onrijpe puber...
Uit eigen ervaring kan ik zeggen : de enige Turk waarmee ik ooit in bed belandde, was daar letterlijk geen fluit waard. Pech, ben dus op de regel-bevestigende-uitzondering gevallen zeker? ![]() ![]() ![]() Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |