Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2006, 19:05   #61
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Saudi Arabia de "worst place on earth" was. Een soort van hel dus. Dan was elke vorm van 'vooruitgang' daar natuurlijk een revolutie voor de patatten die daar leefden.
Dat zal waarschijnlijk wel zo geweest zijn ook, maar wetenschappelijk valt dat niet te bewijzen bij gebrek aan bronnenmateriaal. De enige informatie die over de toestand in die regio bestaat is een serie mythes die rond de jaren 900/1000 werden opgetekend. Hoe die mythes moeten geïnterpreteerd worden is niet altijd duidelijk. Zo wordt gesteld dat vrouwen absoluut geen rechten hadden, maar die bewering wordt dan helemaal teniet gedaan door een ander verhaal, namelijk dat Mohammed als kamelenjongen werkte voor een rijke onafhankelijke zakenvrouw. Het is trouwens pas toen deze stierf dat hij op de voorgrond gekomen is, waarschijnlijk met het fortuin dat hij van haar had ingepikt.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 19:30   #62
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Beste vriend Yahya met grote verbazing lees ik je berichten.
Ergens ben ik wel teleurgesteld dat ik dit ga schrijven, maar moet je toch wel zeggen dat er ook een andere kant is van wat je hier probeert duidelijk te maken.

Staat er ook niet het volgende in de Koran (ik zal de verzen er bij zetten zodat je het kan nalezen).

Ik zal angst in de harten van de ongelovigen leggen; sla hen boven de nek en hak al hun vingertoppen af. U slaat hen niet; het was God (Sura 8:13-17)

Zorg voor paniek [in de harten van] de vijanden van God en uw vijanden. (Sura 8:60)

Vecht met hen [niet-moslims] en God zal hen door uw handen straffen; overlaadt hen met schaamte (Sura 9:14)

En dan volgens de Hadith (zal je wel kennen he')

(Mohammeds leringen, uitspraken en handelingen). Men vroeg eens aan Mohammed: "Wat is de beste daad voor een moslim, behalve dat hij belijdt te geloven in Allah en zijn apostel?" Daar antwoordde hij op: 'Het deelnemen aan een jihad voor de zaak van Allah.' (Al Bukhari, Vol.1, p.25)

En dit is geen citaat van een Byzantijnse keizer he', dit staat geschreven.

Dan volgens de Khalifs(volgelingen van Mohammed) Abu Bakr en Umar :

Een moslim mag niet ter dood veroordeeld worden als hij het leven neemt van iemand, behorend bij het verbond (Christen of Jood), een vrij man (die geen moslim is), of een slaaf.

Ik ben verbaasd Yahyazakarya dat je nog geen reactie hebt gegeven op deze post.
Lampedeir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 21:30   #63
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Islam : 'Zich onderwerpen aan de wil van de Enige God'
een volledige manier van leven en denken

Islam : Geloof en Wetgeving

het is de enige waarheid

wie de tijd neemt te onderzoeken

bekeerd automatish

welcome to the world of real freedom, the freedom of soul and mind, to the world of The Islam.

binnenkort Ramadan, de deuren van alle moskees en islamitische vzw's zijn open, en iedereen is welkom.

- Wil je gewoon komen kijken? ==> dat mag
- Wil je vragen stellen aan Imaam of verantwoordelijke ==> dat mag
- Wil je dat de imaam over een bepaalde onderwerp les gaat geven ==> dat mag
- Wil je de islam als manier van denken en leven volgen ==> hartelijk welkom
- Wil je foto's trekken, een video opnemen ? ==> dat mag
- Wil je een nederlandse verkalring van de Koran krijgen? ==> dat mag.

Peace be with you

I love Muhammed&Jezus

met vredevolle groetjes

Johannes (Yahya)

De moslims zijn eerst en vooral een valse religie die aan politiek doen. Zowel de valse religie als de politiek is in de handen van Satan. Wie de koning van het noorden is waar de bijbel overheeft die zal botsen met Amerika zal de toekomst uitwijzen. Ik denk wel persoonlijk dat de Islam de aanzet zal zijn voor het begin van de aanval op de valse religie (maar wie ben ik hé)
Groet Ronny
ronnydecoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 21:39   #64
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben verbaasd Yahyazakarya dat je nog geen reactie hebt gegeven op deze post.
beste,

ik geef u wel een antwoord, maar ik was weg, ik zit niet altyd achter de PC.. als je ziet dat uj geen antwoord geef, dan wil dat zeggen dat ik niet online ben ..

Bon, ja inderdaad dat vers staat inderdaad in de Koran, en dat is eigenlijk een nederlandse verkalring van het vers uit de koran.
maar weet jij dat de Koran niet ineens naar beneden is gekomen?
Maar gedurende een periode van meer dan twintig jaar (23 jaar). Wanneer Muslims zich in bepaalde situaties bevonden, werden daarover verzen geopenbaard. Het is essentieel daarop een zicht te hebben.

dus, weet je waarom dat vers geepenbaard is??
een zoekopdracht voor u.

I love Muhammed&Jezus

Met liefdevolle groetjes

Yahya
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 21:44   #65
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnydecoster Bekijk bericht
De moslims zijn eerst en vooral een valse religie die aan politiek doen. Zowel de valse religie als de politiek is in de handen van Satan. Wie de koning van het noorden is waar de bijbel overheeft die zal botsen met Amerika zal de toekomst uitwijzen. Ik denk wel persoonlijk dat de Islam de aanzet zal zijn voor het begin van de aanval op de valse religie (maar wie ben ik hé)
Groet Ronny
Hallo,
"valse" relegie?? dat is niet juist .. de islam is de enige waarheid.
in de handen van Satan? geloof jij in Satan ofzo???

ja, wat jij denkt is niet altyd waar.
alles wayt ik over u weet is dat jij een mens bent, en deze reactie hebt geplaatst, maar weet je hoeveel dingen dat ik denk ??
ontelbaar denk ik:
je bent man/vrouw/oud/jong/bediende/arbeider/student/docent..
je bent 22 jaar oud/34/7/67 ...
jij komt uit Brussel/Antwaarpen/Borgerokko/ Mechelen ...
Jij bent zwart/blank/ ...
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mogelijkheden ...

I love Muhammed&Jezus

Met vredevolle groetjes

Yahya
Oud 19 september 2006, 22:08   #66
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beste,

ik geef u wel een antwoord, maar ik was weg, ik zit niet altyd achter de PC.. als je ziet dat uj geen antwoord geef, dan wil dat zeggen dat ik niet online ben ..

Bon, ja inderdaad dat vers staat inderdaad in de Koran, en dat is eigenlijk een nederlandse verkalring van het vers uit de koran.
Maar gedurende een periode van meer dan twintig jaar (23 jaar). Wanneer Muslims zich in bepaalde situaties bevonden, werden daarover verzen geopenbaard. Het is essentieel daarop een zicht te hebben.

een zoekopdracht voor u.

I love Muhammed&Jezus

Met liefdevolle groetjes

Yahya
Ik heb geen verdere vragen meer, ik heb mijn punt willen duidelijk maken.
Lampedeir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 22:27   #67
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hallo,
"valse" relegie?? dat is niet juist .. de islam is de enige waarheid.
in de handen van Satan? geloof jij in Satan ofzo???

ja, wat jij denkt is niet altyd waar.
alles wayt ik over u weet is dat jij een mens bent, en deze reactie hebt geplaatst, maar weet je hoeveel dingen dat ik denk ??
ontelbaar denk ik:
je bent man/vrouw/oud/jong/bediende/arbeider/student/docent..
je bent 22 jaar oud/34/7/67 ...
jij komt uit Brussel/Antwaarpen/Borgerokko/ Mechelen ...
Jij bent zwart/blank/ ...
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mogelijkheden ...

I love Muhammed&Jezus

Met vredevolle groetjes

Yahya

De koran: Dit geopenbaarde boek, dat 114 Soerahs of hoofdstukken bevat, werd door Mohammed tijdens zijn leven verkondigd. De moslim beschouwen de 6226 verzen ervan als het woord van God. De grootste belediging die men een moslim kan aandoen is te beweren dat Mohammed de auteur van dit Heilige boek is. Het is een goddelijke boodschap, waaraan de profeet geen woord heeft toegevoegd en waarvan hij niets heeft weggelaten. Ze werd door de engel Gabriël overgebracht.

De koran werd niet in één keer geopenbaard, maar in gedeelten, verspreid over periode van 23 jaar (van 610 tot 632), vanaf het ogenblik dat Mohammed 40 jaar was. Bij zijn dood hield de openbaring op. De koran vermelt onder andere de Abraham en Mozes , de thora, de Psalmen van David het evangelie van Jezus en de boeken van de Ouden. Zonder enige wijziging in 14 eeuwen is de koran 340 maal, in 30 verschillende talen , vertaald.

Het is opmerkenswaardig dat de openbaring aan Mohammed zeer kort van duur was; ze strekte zich over iets meer dan twintig jaar uit. De moslim geven toe dat deze openbaring zeker niet de eerste was. Voor hen is de bijbel ook een heilig boek. De koran is echter niet de enige basis van de Islam. Hij wordt aangevuld door de hadith, gedeeltelijk legendarische geschriften over het leven van de profeet. Deze vormen de sunna (de traditie) en verklaren enkele onduidelijke punten van de koran.

Hoewel de koran naar men zegt door Allah zelf werd gedicteerd, is hij niet vrij van leemtes, dubbelzinnigheden en tegenstrijdigheden. Ook de moslim zijn er vroeg mee begonnen de tekst van de koran te interpreteren, te verduidelijken of aan te vullen, zonder daarbij evenwel heiligschennis te plegen. Zij hebben daartoe een beroep gedaan op de sunna, dat wij zeggen, de gebruiken van de profeet, al zijn gedragingen en uitspraken buiten de openbaringen, en zelf op de gebruiken van zijn intiemste metgezellen. Reeds voor het einde van de zevende eeuw begon men een uitgebreid onderzoek met als doel alle tradities betreffende de sunna, de hadith, te verzamelen,. Dit resulteerde in de tiende eeuw in verschillende lijvige boekwerken met grondig geverifieerde teksten. Aldus verschijnt er naast de koran een tweede bron voor kennis en interpretatie van de Wet, hetgeen de oorzaak is van heel wat meningsverschillen tussen de wetsgeleerden, Religieuze, juridische, ja zelfs economische en sosiale kwestie kunnen niet opgelost worden door eenvoudig de koran of de sunna te raadplegen. Hierdoor rijzen grote problemen. Controverses ontstaan, scholen worden opgericht die elkaar bestrijden en elkaar wederzijds beschuldigen van dwaling of ketterij.
Groet Ronny
ronnydecoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 08:13   #68
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar gedurende een periode van meer dan twintig jaar (23 jaar). Wanneer Muslims zich in bepaalde situaties bevonden, werden daarover verzen geopenbaard.
Yahya
Grappig hoor, maar je mag van mij de details hiervan eens uitdiepen! Je objectieve bronnen van deze verklaring interesseren mij wel! Vooral dat 'naar beneden komen' is grappig... heeft iemand ze naar beneden zien komen toevallig?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 08:16   #69
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in jou ogen ben ik dus ook verdwaald en achterlijk

maar er is geen tegenstrijd tussen de wetenschap en de koran
wees maar gerust .. !! haha

de koran is geen boek en is niet geshreven is een recitatie en die is geopenbaard ..

Islam is a way of thinking and a way of living

I love Muhammed&Jezus

Met vriendelijke groeten

Yahya
nog een vraagje: hebben ongelovigen en atheïsten dezelfde rechten als moslims?
Oud 20 september 2006, 10:30   #70
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
nog een vraagje: hebben ongelovigen en atheïsten dezelfde rechten als moslims?
Ja

http://www.alhewar.com/ISLAMDECL.html

I Love Muhammed&Jezus (vrede zij met hen)

Met vredevolle groetjes

Johannes Zacharia
Oud 20 september 2006, 10:37   #71
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb geen verdere vragen meer, ik heb mijn punt willen duidelijk maken.
Beste,

Ja, is goed.
Je moet altijd rekening houden met de regels om de verzen van de koran te begrijpen.
Moslims moeten vijf keer per dag de God aanbidden..
maar als jij de Koran leest, dan ga je helemaal anders denken ..
bijvoorbeeld:

(En wee degenen die bidden) .. (Koran)

(??)
de verzen van de Koran verklaren elkaar bijvoorbeeld:

Volgens de huidige wetenschappelijke inzichten heeft de onstaansgeschiedenis van het universum duizenden jaren geduurd, wat ook in de Koran teruggevonden wordt. De Koran heeft het weliswaar over een Schepping in zes dagen:
"Wij hebben de hemelen en de aarde en wat er tussen beide is in zes dagen geschapen..." (Koran 50:38)

Doch een dag waarvan sprake duurt veel langer dan een aardse dag:

"... op een dag die vijftigduizend jaren lang is." (Koran 70:5)

"Hij regelt het bestuur vanuit de hemel tot aan de aarde en dan komt het [weer] tot Hem op in een dag waarvan de maat volgens jullie berekening duizend jaren is. (Koran 32:5)

etc ...

I love Muhammed&Jezus (vrede zijn met hen)

Met liefdevolle groetjes

Yahya
Oud 20 september 2006, 10:58   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan vrees ik toch dat U deze islamitische verklaringen van de rechten van de moslim niet gelezen hebt.

In verschillende punten wordt er namelijk een SERIEUS onderscheid gemaakt tussen "persons" en "muslims".
Citaat:
In view of the fact that the World of Islam is veritably Ummah Islamia, every Muslim shall have the right to freely move in and out of any Muslim country.
Bovendien zijn alle "rechten" onderhevig aan de sharia en daar kan ik me als "female person" moeilijk gelijkberechtigd door voelen.

Citaat:
In the above formulation of Human Rights, unless the context provides otherwise:

a) the term 'person' refers to both the male and female sexes.

b) the term 'Law' denotes the Shari'ah, i.e. the totality of ordinances derived from the Qur'an and the Sunnah and any other laws that are deduced from these two sources by methods considered valid in Islamic jurisprudence.
Ik hoef helemaal niet:

Citaat:
(every married woman is entitled to):
d)inherit from her husband, her parents, her children and other relatives according to the Law;
Het staat BOL van zulke discriminatoire bepalingen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 11:03   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Deze wil ik jullie niet onthouden:

XII Right to Freedom of Belief, Thought and Speech

a) Every person has the right to express his thoughts and beliefs so long as he remains within the limits prescribed by the Law. No one, however, is entitled to disseminate falsehood or to circulate reports which may outrage public decency, or to indulge in slander, innuendo or to cast defamatory aspersions on other persons.

b) Pursuit of knowledge and search after truth is not only a right but a duty of every Muslim.
(dus geen recht van "every person")

c) It is the right and duty of every Muslim to protest and strive (within the limits set out by the Law) against oppression even if it involves challenging the highest authority in the state.
(ZEER BELANGRIJK: enkel moslims kunnen protesteren tegen onderdrukking!)

d) There shall be no bar on the dissemination of information provided it does not endanger the security of the society or the state and is confined within the limits imposed by the Law.

e) No one shall hold in contempt or ridicule the religious beliefs of others or incite public hostility against them; respect for the religious feelings of others is obligatory on all Muslims.
(dat is een goeike! remember de cartoons en onzen Benny! )
Oud 20 september 2006, 12:03   #74
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

hallo
begrijp je die engelse tekst niet goed of wat ??

I love Muhammed&Jezus

Met vriendelijike groeten

Yahya
Oud 20 september 2006, 12:07   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

johannes, ik veronderstel dat U begrijpt wat de sharia inhoudt?

wat zijn "mijn" rechten als "person" volgens diezelfde sharia?
Moet je dan eerst niet weten of ik een femelleke dan wel een masculineke ben? Hoe kan je anders mijn erfenis gaan bepalen lieverd?

waarom kan ik als "niet-muslim person" geen actie ondernemen tegen "oppression"?

Of moet ik al die woordjes eerst voor jou vertalen?

Wat hebben die moslims toch met dat "vertalen"? volgens mij begrijpen zij daar de betekenis niet van.

Misschien kan Johannes me even helpen met volgend vers:
Ik hoef geen "vertaling" want dat blijkt onmogelijk te zijn, maar Jahjah gaat toch wel weten wat de INHOUD betekent?

Citaat:
Alrrijalu qawwamoona AAala alnnisa-i bima faddala Allahu baAAdahum AAala baAAdin wabima anfaqoo min amwalihim faalssalihatu qanitatun hafithatun lilghaybi bima hafitha Allahu waallatee takhafoona nushoozahunna faAAithoohunna waohjuroohunna fee almadajiAAi waidriboohunna fa-in ataAAnakum fala tabghoo AAalayhinna sabeelan inna Allaha kana AAaliyyan kabeeran
allez kom, ik daag je uit!

Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2006 om 12:11.
Oud 20 september 2006, 20:42   #76
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en islam als geloof is logisch, eenvoudig, simpel en gemakkelijk: De God is één, en de mens is geschappen en moet de God aanbidden.
Inderdaad, de islam is relatief eenvoudig, zeker vergeleken met het christendom.

Neem nu de Drie-Eenheid

Hoe makkelijk ligt het niet, te geloven in Eén God, Die perfect gehoorzaamt aan de wetten van menselijke logica, zoals de koran zegt.

Hoe moeilijk is het, te geloven in de Drie-Ene God, Die lak heeft aan de menselijke logica. Waarom zou God, Die ons mensen ver overstijgt, Zich iets laten gelegen aan onze menselijke logica?

Is het wel zo'n sterk punt van de islam, God in het keurslijf van onze, beperkte, menselijke denkpatronen te dwingen: Eén is Eén, en Eén is geen Drie?

De God-Mens (de Zoon van God)

Hoe makkelijk is het niet, te geloven in de alwijze, alwetende en almachtige God, Die hoog boven ons, mensen verheven is, Die door niemand ooit gezien is, en nooit door iemand zal gezien worden. Dit zegt de koran.

Hoe moeilijk is het te geloven in een God die Zichzelf liet bespotten en vernederen, Die Zichzelf liet geselen en Die tenslotte Zichzelf een gruwelijke dood liet sterven aan een kruis, als de eerste, de beste misdadiger?

Het christendom is inderdaad héél wat lastiger dan de islam, waarde Yahya.

Waarom ik dan toch christen blijf, en me niet bekeer tot de eenvoudige boodschap van de koran?

Omdat de bijbelse God tegelijkertijd almachtig, alwijs en alwetend is (net als de koraanse God), maar bovendien ook... menselijk: God is mens, evenwel zonder dat mensen God zijn.

De God-Mens heeft al het menselijke aan den lijve ondervonden, dit in tegenstelling tot de koraanse God die hoog verheven boven de mensen blijft.

God ként dus de menselijke noden, Hij kent onze blijdschap en ons verdriet, onze gezondheid en onze ziekte, onze bravoure en onze angst. Hij kent die menselijke trekjes, niet alleen omdat Hij de mens naar Zijn beeld en gelijkenis schiep (zoals ook de koraanse God dat gedaan heeft), maar Hij Zichzelf tot mens máákte, zodat Hij uit eigen ervaring kon leren wat het betekent mens te zijn.

Als ik me ziek voel, dan wéét ik God me nabij. Hij kent mijn ziekte, Hij voelt ze, Hij lijdt mét mij. En gedeelde smart is halve smart, zegt het oude spreekwoord.

Als ik me gelukkig voel, dat wéét ik Hem ook nabij. Hij kent mijn geluk, Hij voelt het, Hij is blij mét mij. En gedeelde vreugd is dubbele vreugd, zegt een ander oud spreekwoord.

Die God die me altijd nabij is, Die er is voor m�*j, elke dag, elk uur, elke seconde van mijn leven, hoe zou ik Die kunnen verloochenen om Hem in te ruilen voor een God die hoog verheven is, Die ik nooit zal zien, en aan Wie ik me zonder meer moet onderwerpen?

Waarom zou ik er voor God moeten zijn als Hij er voor mij is?

Je hebt inderdaad overschot van gelijk: de islam is eenvoudig, logisch, simpel en makkelijk.

Maar God is dat niet: Die is niet eenvoudig, simpel, Die heeft lak aan (onze) logica en Zijn weg is allesbehalve makkelijk.

Waarom zou ik genoegen nemen met een simpel eenvoudig geloof, als een moeilijk geloof zoveel boeiender is?

Waarom zou ik een simpele, eenvoudige all-in strandvakantie houden, als een moeilijke, oncomfortabele bergtocht zoveel avontuurlijker en verrijkender is?

Waarom zou ik luisteren naar eenvoudige, simpele deuntjes, als ik in Bachs muziek elke keer ik ze beluister, nieuwe dingen ontdek die ik de vorige keer nog niet gehoord had?

Waarom zou ik mijn woonkamer opsmukken met een doek van de kladschilder om de hoek, als ik een Rubens kan bemachtigen?
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 20:55   #77
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beste,

een zoekopdracht voor u.
...
Zelfs Aisha stelde dat het toch wel handig was voor Mohammed dat zijn "god" telkens weer met nieuwe dingen kwam toevallig als het hem goed uitkwam.

Zijn de door Lampedeir aangehaalde verzen dan afgeschaft?
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:04   #78
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
{Het goede en kwade zijn niet gelijk.
Daarom weerstaat (het kwade) door hetgeen best is.
Dan ziet, degene met wie gij vijandschap hebt,
hij zal als uw boezemvriend worden}

(Koran: 41-34)

I Love Muhammed&Jezus

Met vredevolle groetjes

Yahya

Dus aangezien wij U & je bende hier zo snel mogelijk uit Europa willen met je Fascistische religie die niet thuis hoort in een democratie. Zijn wij eigenlijk je vrienden .

Dit is ook typisch moslims ze zagen discuteren uren,dagen,weken,maanden,jaren,decades,eeuwen,.... ................maar het eindresultaat blijft hetzelfde : miserie & elende in de landen en steden waar ze aanwezig zijn.

ISLAM über alles : Weest niet laatdunkend tegenover mij maar komt tot mij in onderworpenheid

Laatst gewijzigd door colargo : 20 september 2006 om 21:09.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:12   #79
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hallo
begrijp je die engelse tekst niet goed of wat ??

I love Muhammed&Jezus

Met vriendelijike groeten

Yahya
Who care's who you love

We love Freedom
And Jezus does not love you, he was a jew

Laatst gewijzigd door colargo : 20 september 2006 om 21:14.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:37   #80
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Zelfs Aisha stelde dat het toch wel handig was voor Mohammed dat zijn "god" telkens weer met nieuwe dingen kwam toevallig als het hem goed uitkwam.

Zijn de door Lampedeir aangehaalde verzen dan afgeschaft?
je bent goed voor discussie zolang jij geen leugens over Aisha (Moge De God met haar tevreden zijn) vertelt..

I Love Muhammes&Jezus

Met vredevolle groetjes

Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 20 september 2006 om 22:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be