![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moeten Euro-ambtenaren belastingen betalen? | |||
| Neen, ze werken reeds té hard. |
|
3 | 7,32% |
| Ja, waarom niet? |
|
38 | 92,68% |
| Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Oei mama er zijn stipjes weg => resetten die boel ! 8)
|
|
|
|
#62 | ||||
|
Partijlid
|
Citaat:
Blijkbaar wordt alles uit een soort van jaloezie opgeklopt en klopt de helft van de verhalen gewoon niet. |
||||
|
|
|
|
|
#63 | |||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
http://www.eurocontrol.be
|
|
|
|
#64 | ||||||
|
Partijlid
|
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#65 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Er zijn betere manieren om die euroambtenaren te benoemen. Zoals daar zijn ervaring, opleiding. Nogmaals : één examen zegt totaal niets over een mens. |
|||||
|
|
|
|
|
#66 | ||||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Maar psychologisch vragen waar ze een profiel opstellen van u. spellekes om reactie vermogen te testen. Rekenen, engels etc..
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen enkele test is zaligmakend. Wat interesseert het mij of de ene wat sneller is dan de andere. Het zijn de kwaliteiten 'on the job' die tellen, en d'er bestaat geen enkele test om die te meten. De europese unie en haar ambtenaren willen zichzelf blijkbaar een aura aanmeten van mensen die superieur zijn. Er heerst een 'staat in de staat' mentaliteit die een doorn in het oog is van velen !!! |
|
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ge moet voor luchtverkeersleider (enige waar ik over spreek hier he) alleen de beste mensen aannemen. Ik zal het zo stellen. Die testen testen u op multitasking (verschillende schermen in oog houden en daar verschillende dingen tegelijk zowa op doen) als ge da op die test ni kunt kunde da in't echt ook ni.. Bij het leger doet ge ook hopen rare testen. Die test zijn zooooooo uitgebreid en da zijn geen vragen van fout of juist. Zodat ze de meeste er zo uithalen. GELOOF MIJ!! been there done that...
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik spreek wat algemener, Trol, sorry.
Je hebt gelijk als het enkel over de job van luchtverkeersleider gaat. Mijn opmerkingen waren algemener bedoeld. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ja ik had het nogal specifiek.. Van de rest weet ik zo niveel over de jobs op 'europees niveau'. Het is der ook gemakkelijk om die mensen te laten werken zonder belastingen. Europa moet ook niet voor de diensten zorgen eigenlijk. Want europa is maar nen naam voor een samenwerking.
|
|
|
|
#71 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#72 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Deze wanverhouding werkt het negatieve gevoel tegen 'Europa' nog verder in de hand, het ontbreken van democratische inspraak nog buiten beschouwing gelaten. Ik zie echt niet in waarom dat niet zou kunnen. Of staan zij boven de wet? Ik ruik hier discriminatie... |
||
|
|
|
|
|
#73 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Heel stoer zo een rondleiding. Maar wtf weet ge daar nu meer mee?
|
|
|
|
#74 | |||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Daar zal ge u bij moeten neerleggen.
|
|
|
|
#75 |
|
Burger
|
die "zielige loser" sloeg wel op jou basil. Maar wat heen-en-weer-gescheld leidt de aandacht af van het werkelijke probleem, nl. dat jij blijkbaar niet kan leven met het belastingssysteem van internationale ambtenaren. En blijkbaar is je gefulmineer ingegeven door loutere afgunst. Man, man, wat moet jij een triestig leven leiden: je hele dagen zitten opjutten over de vele voordelen die diplomatiek personeel, ambtenaren van internationale organisaties, politici, ... hebben. In plaats van je leven te vergooien aan nijdigheid en afgunst, kies dan zelf voor een carrière in dergelijke instellingen. Maar dat zal te veel gevraagd zijn zeker? Een stuk soort als jij wil waarschijnlijk enkel de lusten en niet de lasten van de job; en wat dat niveau betreft: dat heb ik zeer zeker meer dan jij, parasiet.
|
|
|
|
|
|
#76 | ||||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van 'parasieten' gesproken: is dat het soort dat leeft op de kap van anderen? Dat geen belastingen betaalt (de lusten en niet de lasten) en zichzelf 'niveau' toedicht maar ondertussen met scheldwoorden smijt? Nu is mijn dunk van de 'EU-elite' naar een nieuw dieptepunt gezakt Hansje... Toedeloe! 8) |
||||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Zeg Hansje, uit de poll blijkt dat 93% van mening is dat jullie ook bij de fiscus zouden moeten passeren. Wil je die ook even 'op niveau' uitschelden voor 'soort stuk' of 'parasiet'?
't Is maar dat je de lijn moet doortrekken... Hou je niveau Hans! 8) |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Burger
|
"Vrij beroep" staat volgens mij synoniem voor belastingsfraude. En nu verspil ik geen tijd meer aan een zielige afgunstige figuur als u. Get a life!
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Provinciaal Statenlid
|
En maar schelden.... 8)
|