![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ok, was trouwens een grammaticafout, mar goed.
Ik vind die 'soiciale partners' wel leuk, doet bij mij meteen denken aan 'suicidiale partners' ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 22 september 2006 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot een privé-verzekeringsmaatschappij: behoudens faillissement kan die maatschappij nooit op eigen houtje beslissen om de uitbetalingen te stoppen. Daar komt natuurlijk nog bij dat een privé-verzekeringsmaatschappij niemand kan dwingen een bepaalde polis af te sluiten, en niemand kan dwingen om een bepaalde premie te betalen. Als ik als werkgever mijn werknemers uitbuit om hen tegen hun wil te overladen met geschenkjes waar ze niet om gevraagd hebben (betaald uit mijn winst), dan is dat nog steeds uitbuiting - volgens de marxistische standaardtheorie dan toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Fieseler;2005330]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Den Bal;2014874]
Citaat:
Het gaat erom dat aan meer dan 1 miljoen mensen verboden word om te werken op straffe van verlies van uitkering. Het is beter om ofwel geen werkloosheidsuitkeringen meer toe te kennen ofwel aan iedereen een (veel kleinere) uitkering te geven, maar dan wel toe te laten te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en zeker niet kan dwingen om een premie te betalen, die evenredig is met zijn loon...
|
![]() |
![]() |