Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2006, 23:45   #61
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je PRESTATIES van de partijtoppen die de macht hadden als eens vergeleken met hun beloften aan de kiezer?
Tuurlijk, maar er is volgens mij niets dat er op wijst dat het VB eens zij aan de macht komen hierop een uitzondering zullen vormen.
Oud 27 september 2006, 00:12   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Tuurlijk, maar er is volgens mij niets dat er op wijst dat het VB eens zij aan de macht komen hierop een uitzondering zullen vormen.
Fijn dat je toegeeft dat al de andere partijen al bewézen hebben geen uitzondering meer te ZIJN op die regel....
Oud 27 september 2006, 00:31   #63
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Uit het VB-programma:

Citaat:
Om onze steden weer veilig te maken is een beleid van nultolerantie dus essentieel. Dat betekent dat de samenleving onmiddellijk en altijd optreedt tegen elke vorm van criminaliteit
ik vraag me al jaren af hoe ze dat concreet denken aan te pakken.
Iemand?
De regering heeft daar concrete plannen voor
  • afschaffen dotaties ondemocratische partijen
  • vervangende straffen (sociaal dienstbetoon) voor leiders ondemocratische partijen (om gevangenissen niet te veel te vullen met menners) zoals kinderoppas in kroostrijke vreemdelingengezinnen
  • levenslang tongzoenen van Morel voor organisatoren van gefingeerde aanslagen op zichzelf
  • inlijving van VB jeugdbewegingen bij de scouts
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 00:32   #64
ericferemans

Standaard

Citaat:
Jawel: tegen die tijd zijn er al speeltuinen op Mars. Dan is alles toch mogelijk voorzekers!
Oud 27 september 2006, 00:35   #65
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Zoals ik al zei, waarschijnlijk is dat een persoonlijke interpretatie. Misschien wat ouderwets, maar ik zie nog steeds enkel celstraffen als echte straffen.
Pamperaar! Linkse softie!
Duimschroeven, vierendelen, levend villen, empaleren, brandmerken, brandstapelen. Waar is je fier Vlaams gemoed?
Gaat ge nu ook al beginnen met nichterige prutsstrafkes?
Denkt ge dat dat helpt, mensen zeven jaar opsluiten in stinkgevangenissen?
Met daarna een controle op wat ze doen want anders krijgen ze er nog eens veertien bij? Bijlange niet!
Oud 27 september 2006, 11:43   #66
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Een overtreding van de wet wordt bestraft of het nu een snelheidsovertreding is of een ander. Veiligheid vind u toch belangrijk. Daar hoort verkeersveiligheid toch ook bij. Iemand pakken met te snel rijden is gemakkelijker dan alle boeven die er rondlopen. Als je voor een verkeersovertreding gepakt wordt dan heb je pech
Staat daar ergens dat ik tegen het straffen van verkeersovertredingen ben ?
Maar daar knelt hem juist het schoentje, daar hebben sommigen geen bezwaar tegen maar verdedigen wel de echte criminelen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 14:05   #67
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een gemakkelijke oplossing. Hoe kan dat ook. Vlaams Belang krijgt niet eens de kans zich te bewijzen. En dan maar zo iets verzinnen. Hoe bestaat het ? Alle middelen zijn goed, hé. Doe zo voort, joh. Je bent gaat ons nog meer stemmen bezorgen.
Oud 27 september 2006, 14:38   #68
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Dat is een gemakkelijke oplossing. Hoe kan dat ook. Vlaams Belang krijgt niet eens de kans zich te bewijzen. En dan maar zo iets verzinnen. Hoe bestaat het ? Alle middelen zijn goed, hé. Doe zo voort, joh. Je bent gaat ons nog meer stemmen bezorgen.
Lekker meer postjes. Nuttig!
Oud 27 september 2006, 15:26   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Pamperaar! Linkse softie!
Duimschroeven, vierendelen, levend villen, empaleren, brandmerken, brandstapelen. Waar is je fier Vlaams gemoed?
Gaat ge nu ook al beginnen met nichterige prutsstrafkes?
Denkt ge dat dat helpt, mensen zeven jaar opsluiten in stinkgevangenissen?
Met daarna een controle op wat ze doen want anders krijgen ze er nog eens veertien bij? Bijlange niet
!
Waarom ze nog opsluiten in gevangenissen? Als zeven jaar niet helpt, helpt één jaar ook niet (en minder dan zes maanden hoeft al evenmin).
Als we nu eens gewoon die gevangenissen AFSCHAFFEN Eric?

Iets mispeuteren (de enen of andere kapotsteken of zo - over andere dingen hoeven we al neit meer te spreken), effekes kat en muis met de plies spelen, en dan gewoon een enkelbandje aan hé. (niet dat er iets met dat bandje moet gebeuren natuurlijk: denk je dat d�*t helpt?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 16:34   #70
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom ze nog opsluiten in gevangenissen? Als zeven jaar niet helpt, helpt één jaar ook niet (en minder dan zes maanden hoeft al evenmin).
Als we nu eens gewoon die gevangenissen AFSCHAFFEN Eric?

Iets mispeuteren (de enen of andere kapotsteken of zo - over andere dingen hoeven we al neit meer te spreken), effekes kat en muis met de plies spelen, en dan gewoon een enkelbandje aan hé. (niet dat er iets met dat bandje moet gebeuren natuurlijk: denk je dat d�*t helpt?)
Je snapt het niet, en je blijft mekkeren als een geitje dat een trein ziet en denkt dat het een berg hooi is.
Ons systeem houdt een stok achter de deur: na éénderde kan je vrij komen
  • als je je gedraagt, de cipiers en je medegevangen niet ambeteert en blijk geeft van aangepast te zijn
  • dan moet je nog een hele tijd oppassen: doe je één foutje dan ga je flink achter de tralies, voor de hele tijd
  • ondertussen heeft de staat het recht van je in de gaten te houden: je bent helemaaaal niet vrij om te doen wat je wil, met of zonder enkelband of je hebt het automatisch zitten.
Zeg nu zelf: een geniaal systeem. Het alternatief: handen afhakken, brandmerken, executeren, folteren werkt VEEL MINDER GOED.
Lange straffen WERKT VEEL MINDER GOED.

En het is niet omdat je dom bent, niets afweet van de statistieken die al dit fraais al Jaaaaaaaaaaaarenlang aantonen dat we naar je geëtter moeten luisteren alsof jij het nu plots gevonden hebt. Kilo!
Oud 27 september 2006, 17:32   #71
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
  • als je je gedraagt, de cipiers en je medegevangen niet ambeteert en blijk geeft van aangepast te zijn
  • dan moet je nog een hele tijd oppassen: doe je één foutje dan ga je flink achter de tralies, voor de hele tijd
  • ondertussen heeft de staat het recht van je in de gaten te houden: je bent helemaaaal niet vrij om te doen wat je wil, met of zonder enkelband of je hebt het automatisch zitten.
Zeg nu zelf: een geniaal systeem.
sorry, het is sterker dan mezelf,
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 17:45   #72
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
sorry, het is sterker dan mezelf,
Nu is het heel erg aan het worden, mijn lieve domme zwartzakjes kunnen niet eens meer alleen maar lachventjes zetten: ze durven mijn tekst niet eens meer integraal te citeren! Wat een afgang.
Dus:
Het alternatief: handen afhakken, brandmerken, executeren, folteren werkt VEEL MINDER GOED.

En het is niet omdat je dom bent, niets afweet van de statistieken die al dit fraais al Jaaaaaaaaaaaarenlang aantonen dat we naar je geëtter moeten luisteren alsof jij het nu plots gevonden hebt. Kilo!
Oud 27 september 2006, 17:46   #73
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu is het heel erg aan het worden, mijn lieve domme zwartzakjes kunnen niet eens meer alleen maar lachventjes zetten: ze durven mijn tekst niet eens meer integraal te citeren! Wat een afgang.
Dus:
Het alternatief: handen afhakken, brandmerken, executeren, folteren werkt VEEL MINDER GOED.

Ja, maar ik ben niet dom.

Laatst gewijzigd door alberto : 27 september 2006 om 17:48.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 17:51   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus:

Enlighten me even Eric:

Hoe plaats je jouw zo goed doordacht systeem in de beschrijving van het arme sukkeltje van een crimineeltje dat net door een spuitje om het leven is gekomen?

Ik lees dat 'm al van zijn 13de binnen en buiten het pliesiekantoor, de rechtbank en het opvangcentrum liep.
Hoe en waarom kwam hij dan nu in dienen bak terecht? Was je systeem dan toch niet goed genoeg voor zo'n arm sociaal achtergesteld gediscrimineerd schaap? Waarom hem niet gewoon een enkelbandje aangedaan? Dan leefde hij nog en waren er geen auto's, klinieken, jeugdcentrum, winkels etc.. in de fik gestoken.

Geef nu toch toe: gewoon een enkelband en AL je problemen zijn opgelost. Ik ben zelfs nog voorstander om hen het kleurtje te laten kiezen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 17:57   #75
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus:

Het alternatief zou volgens mij ZEER GOED WERKEN, dat van die handjes afkappen, executeren (met de keuze stenen, kogel, electrocutie,...) en al deze straffen kennen onze allochtoontjes van in de landen van herkomst.
Dus het zal makkelijker zijn voor hen om zich in ons rechterlijk systeem in te burgeren.

Oud 27 september 2006, 18:05   #76
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je snapt het niet, ...

En het is niet omdat je dom bent, ...
't Is toch erg hé, zo onbegrepen door het leven te moeten gaan.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 18:47   #77
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ja, maar ik ben niet dom.
Juist. Het antwoord was poltraveso. Maar dat heb je niet door he!
Oud 27 september 2006, 18:48   #78
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Enlighten me even Eric:

Hoe plaats je jouw zo goed doordacht systeem in de beschrijving van het arme sukkeltje van een crimineeltje dat net door een spuitje om het leven is gekomen?

Ik lees dat 'm al van zijn 13de binnen en buiten het pliesiekantoor, de rechtbank en het opvangcentrum liep.
Hoe en waarom kwam hij dan nu in dienen bak terecht? Was je systeem dan toch niet goed genoeg voor zo'n arm sociaal achtergesteld gediscrimineerd schaap? Waarom hem niet gewoon een enkelbandje aangedaan? Dan leefde hij nog en waren er geen auto's, klinieken, jeugdcentrum, winkels etc.. in de fik gestoken.

Geef nu toch toe: gewoon een enkelband en AL je problemen zijn opgelost. Ik ben zelfs nog voorstander om hen het kleurtje te laten kiezen.
Vraag het eens aan zijn moeder. Vraag het eens aan je moeder. Als ze nog tegen je spreekt...
Oud 27 september 2006, 18:52   #79
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Het alternatief zou volgens mij ZEER GOED WERKEN, dat van die handjes afkappen, executeren (met de keuze stenen, kogel, electrocutie,...) en al deze straffen kennen onze allochtoontjes van in de landen van herkomst.
Dus het zal makkelijker zijn voor hen om zich in ons rechterlijk systeem in te burgeren.

lap: daar zien we het weer: Vlaams belang-Sharia: één front!

Die gasten zouden beter met zijn allen naar daar gaan, die VB-ers.
Wij kunnen dan met de gematigde arabieren de beschaving voortzetten.
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze dat niet doen: ze komen naadloos overeen!
Het probleem is niet onze allochtonene die hier onaangepast zijn: de oplossing is de VB ers die ginder perfect nu al geïntegreerd zijn!
Rot op kameraden, houzee!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 september 2006 om 18:58.
Oud 27 september 2006, 19:08   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vraag het eens aan zijn moeder. Vraag het eens aan je moeder. Als ze nog tegen je spreekt...
Het was tegen jou, Feremans.

Doden kunnen immers niet meer spreken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be