![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() Wel, als ik zie hoeveel (Vlaams) geld er jaarlijks in Brussel gepompt moet worden, en hoeveel structurele, maatschappij-vreemde werklozen er elk jaar worden klaargestoomd voor 'den dop' begin ik daar ook meer voor te voelen. (Als dank voor de centen worden we 'bediend' in het Frans, cfr alle pesterijen aan Vlaams adres).
Brussel lijkt meer & meer een kanker die op termijn wat er nog rest van Vlaams-Brabant dreigt aan te vreten. We zullen dan wel een meters hoge veiligheidsmuur moeten optrekken (voor know-how bij de Israëlies ten rade gaan), want de golf van criminaliteit die de zuidelijke grenzen overspoelt zal niet meer te overzien zijn - eens de geldkraan dichtgedraaid. En ze weten het verdomme goed. Harde, spijtige woorden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik heb zelf twee cd's van haar. Hebt ge zo nog van die Le Soir- verhaaltjes? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Het enige dat Axelle Red zou verraden door haar steed politiek te profileren is haar geloofwaardigheid. Maar ja, wat wil je als je leeft in een wereldje waar egotrippen welig tiert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, u zegt dat dus?