Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2006, 18:17   #61
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
0110 was in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi, was overigens ook in Cheraleroi een megasucces. Redelijk Belgisch toch.
Bwa, je kan er van zeggen wat je wilt, het heeft blijkbaar toch een beetje gewerkt.
tja het was ook wel een goeie affiche, veel mensen gingen ook enkel voor de goei muziek waar ze anders vet 40euro voor een kaartje voor moeten betalen.
Ik las ergens in een topic van iemand een reactie dat hij het leuk vond dat hij niet rondom hem moest kijken met de gedachte van: zou die of die vlaams belang stemmen.
Die mens zou verschieten moest hij weten hoeveel vb'ers van de goei muziek gingen meegenieten.
En of het gewerkt heeft??
Ik weet niet, concert voor verdraagzaamheid maakte al snel plaats voor concert tegen vlaams belang. En het vb ging vooruit, dus het heeft niet echt zijn doel gehaald he.
Voorts denk ik dat dit weer zo'n opgeblazen verhaal is om weer eens op het vb te kunnen vitten

Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 23:50   #62
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat voor velen idd een serieuze motivatie was.
En zo was het VB weer geslaagd in zijn opzet: een zo groot mogelijk anti-VB-offensief om hun weer Calimero te kunnen laten spelen.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 14:54   #63
Marlboro
Banneling

Standaard

Tja,ik heb niet gevraagd om die concerten en de meeste mensen zijn er alleen maar naartoe geweest omdat het gratis was en als je weet dat clouseau betalend zeer veel keren het sportpaleis vol krijgt dan weet je genoeg.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 16:54   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikita0110 Bekijk bericht
In Antwerpen had je Leki, Abdel zonder gel (wie dat ook mag wezen), Douzi (een Marokkaanse zanger), vrouwelijke muzikantes uit Marrakech... In het publiek was de migrantengemeenschap idd in de minderheid, maar wie een hond wil slaan, vindt gauw een stok: was de meerderheid allochtoon geweest, dan had men gezegd: zie je wel, de Vlamingen zijn voor het VB, ze zijn in de minderheid op de 0110-concerten. Zo kan je altijd wel iets vinden om te allochtonen te bekritiseren
Raar, Barman had al van te voren aangekondigd in Knack dat het TEGEN het VB was... die verdraagzaamheid is er pas later aan toegevoegd. Hoezo? stok vinden?

Citaat:
En wat doodsbedreigingen betreft: Koen Wauters heeft haatmails gekregen, oa met de mededeling: "jij hebt kinderen zeker? wacht maar, we zullen je wel weten te vinden". Als dat geen bedreiging is... Kwam natuurlijk niet van VB-top, maar toch ook niet van een SPa-kiezer denk ik?
blijkbaar weet jij meer daarvan dan anderen. En? werden ze vermoord? keel overgesneden zoals Theo Van Gogh? Briefje met boodschap in de borst geprikt? (door een "verdraagzame"). Doodgeschoten zoals Pim Fortuyn (de dader was nochtans een "verdraagzame").

Citaat:
Maar ik zou iedereen aanraden om eens naar zo'n concerten te gaan: ik ben er ook optimistischer en verdraagzamer door geworden (tegen VB dan wel, tegen anderen was ik dat al)
verdraagzamer tegen het VB? Dat zal Barmanneke graag horen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 17:13   #65
Nikita0110
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht
Nog een paar concerten als deze, en naast verdraagzaamheid, zal je stem misschien ook naar het VB gaan...
Don't count on it! Zo gek zullen ze me nooit krijgen!
Nikita0110 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be