![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik las ergens in een topic van iemand een reactie dat hij het leuk vond dat hij niet rondom hem moest kijken met de gedachte van: zou die of die vlaams belang stemmen. Die mens zou verschieten moest hij weten hoeveel vb'ers van de goei muziek gingen meegenieten. En of het gewerkt heeft?? ![]() Ik weet niet, concert voor verdraagzaamheid maakte al snel plaats voor concert tegen vlaams belang. En het vb ging vooruit, dus het heeft niet echt zijn doel gehaald he. Voorts denk ik dat dit weer zo'n opgeblazen verhaal is om weer eens op het vb te kunnen vitten ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Tja,ik heb niet gevraagd om die concerten en de meeste mensen zijn er alleen maar naartoe geweest omdat het gratis was en als je weet dat clouseau betalend zeer veel keren het sportpaleis vol krijgt dan weet je genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |