![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Hoe erg is het toch met jou gesteld. Ik voorspel meer van dat volksverzet. De mensen zijn dat racisme en die vreemdelingenhaat kotsbeu. Tot nu toe heeft men zich stil gehouden. Maar men voelt zich plots weer kiplekker: het volk voelt zich niet meer alleen tegenover dat grote Blok aan het been: wat ik al lang zeg komt uit: de grote hoop VLamingen heeft de pest aan blokmentaliteit. En het gaat doorgaan. EN het zal aanzwellen. En ik hoop dat binnenkort men weer beschaamd zwijgt en zegt "ikke BLokker? Bijlange niet". Want het IS om beschaamd over te zijn. EN gasten zoals jij die nog altijd met de nazi Verschaeve blijven pronken en dromen van een rechtse autoritaire staat, die ZIJN zot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Steeds aanvallen doen op onafhankelijke joernalisten. En als een mens eens oproept tegen onverdraagzame partijen beginnen briesen. Wat een zielepoten. Dubbele moraal: hun eigen belang eerst. Daar kunt ge immers noooit mee samenleven. Hun definitie van vrijheid: "Alles is verboden, behalve wat mag: dat is verplichtend!" en DAT CRAPUUL gaat ons de les lezen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Beschuldigen is gewoon mooie praatjes verkopen want u wilt niet mee instaan voor de bescherming van de vrijheid van een ander, blijkbaar. Of ja, u ziet wel nog nood aan een rechtssyteem maar niet aan ordehandhavers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ordehandhavers grijpen in als de orde verstoord wordt, per definitie. Als ze daarvoor ingrijpen, noemen we dat een politiestaat.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of als ze ingrijpen op bevel van politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 3 oktober 2006 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan mag iemand van het Vlaams Belang ook iets zeggen tijdens dat programma toch?
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 oktober 2006 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die nu toevallig aanwezig is, ja natuurlijk. Hoewel er in de gebouwen van de VTM uiteraard geen absolute meningsuiting hoeft te gelden. Dat is naar dunken van de eigenaars.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij mijn weten, mag dat niet. Maar ja, zo lang het tegen het Vlaams Belang is, zal wel niemand buiten het Vlaams Belang klacht indienen en ondertussen kunnen sommige slimmerds zich afvragen waarom het Vlaams Belang zich aangesproken voelt als ze beledigd worden. Ik vind het niet kunnen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() missing the point, that is.
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Ik zag het programma niet maar die kerel mag zeggen wat hij wil.
Wat ik me wel afvraag is of mensen die de uitspraak zitten te verdedigen, ook zo snel de verdediging zouden opnemen van iemand die een mening verkondigt die niet in hun kraam past. Stel je voor:"Al dat 0110-gedoe vind ik best wel hypocriet en mensen kunnen best stemmen voor het VB!". Wedden dat...het land te klein zou zijn. Eerder gaat de discussie hier jammer genoeg over welke mening er gezegd mag worden en niet dat een mening mag gezegd worden. Het pot/ketel-syndroom...Ofte de vrijheid van meningsuiting is absoluut zolang de geuite mening maar de onze is. Dus: Hoe links en rechts niet het flauwste benul hebben van de basisprincipes van de rechtstaat. Of het gepast was om in dat programma een politieke mening te uiten, laat ik hier even in het midden.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 oktober 2006 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er moet alleen maar het "vermoeden" zijn dat je de orde gaat verstoren... En de bij de polies durven ze soms nogal rap zijn met dat "vermoeden"... ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Daar ga ik graag mee akkoord. Doch de vrijheid om bepaalde uitspraken ongepast te vinden ook...
![]() |
#79 |
|
![]() Er is geen partij veroordeeld voor racisme, enkel VZW's die gelieerd zijn aan een bepaalde partij. Maar dat is een andere discussie die hier behoorlijk off topic is...
![]() |
#80 |
|
![]()