Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2006, 16:01   #61
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
En wie zijn de Marshall's? The happy few? Denk je dat er hier geen brede middenklasse is? Of ben je hier ofwel rijk ofwel redneck? En waarom zou ik bullshitten? Ik voel me hier echt veilig en ik woon niet in een 'gated community'. Ik heb meer klop gekregen in Belgie...
Ligt aan het klimaat hier weetje alles in Amerika is slecht en alles wat Amerika doet is onmenselijk. Je moet die mensen snappen...
Dat de economie in Amerika toch nog beter is dan de onze verzwijgen we, natuurlijk.
Wij doen het hier veel beter hoor! Eigen volk eerst antwerpen krijgt er binnenkort een avondklok op (veiligheid snapje...) en het belastingsgeld verdwijnt misterieus...

die BULLshit was een woordspeling denkk longhorn ...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 16:20   #62
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ligt aan het klimaat hier weetje alles in Amerika is slecht en alles wat Amerika doet is onmenselijk. Je moet die mensen snappen...
Dat de economie in Amerika toch nog beter is dan de onze verzwijgen we, natuurlijk.
Wij doen het hier veel beter hoor! Eigen volk eerst antwerpen krijgt er binnenkort een avondklok op (veiligheid snapje...) en het belastingsgeld verdwijnt misterieus...

die BULLshit was een woordspeling denkk longhorn ...
Uiteraard worden de zaken hier zwart-wit gesteld (ook door mij). Natuurlijk is niet ALLES slecht, dat zeker niet, maar bepaalde zaken zijn dat echter wèl. Eén van die zaken is hun politiek.
Laten ze die daar houden alsmede de misbare elementen uit hun cultuur; ik ben al dat geweld van die lui nu eens spuugzat.
We hebben niets aan hun ghetto-cultuur - wat worden we daar beter van?

En ehh Longhorn, in Texarkana belandde ik midden in een vuurgevecht tussen de lokale koddebeiers en een paar andere lui. Onuitgenodigd weliswaar, maar toen dacht ik ook zoiets van "de tijd heeft hier stil gestaan" - ik kwam van uit Albuquerque, waar ik van een PATER een .45
mee kreeg "voor op reis" - omdat je niet echt veilig door deze contreien kunt reizen (hij gaf me ook nog een doos met 50 patronen). Ik gaf hem 80 dollar voor de parochie.

En dit is geen verhaal!

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 oktober 2006 om 16:21.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be