![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens u de bekwaamste partijvoorzitter ? | |||
Yves Leterme (CD&V) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,56% |
Karel Degucht (VLD) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
Steve Stevaert (SPA) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 20,83% |
Geert Bourgeois (NVA) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 19,44% |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 37,50% |
Els Van Weert (Spirit) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,39% |
Dirk Holemans (Agalev) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
Ward Beysen (Liberaal appel) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,39% |
en voor de grap : Dyab Abou Jahjah (RESIST) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wat onderstaande citaten, met fundamentele eerlijkheid hebben te maken: "Tijd dat de controledienst van het Vlaams Blok eens de VZW Amacord doorpluizen, pas maar op Piano, je zou raar opkijken wie achter sommige nicks zitten. Stop met de last ten opzichte van het Vlaams Blok of .... er zou een brandje kunnen ontstaan..." "muile toe , kattenpoeper, of we komen u wat bewerken dat jij niet meer kunt typen en naar uw scherm kunt kijken lasteraar, ertrek naar een dienstencentra voor demente oude rukkers of kom op op uw kopke schoppen tot wanneer je in een revalidatiecentrum zit leugenaar. onze tijd komt wel" Nu jullie weer. ![]() Dit is het soort dialectiek dat voor Abramis, Verhofstadhater en Co, wèl deontologisch verantwoord is. Piano, je hebt het zelf gezocht. zeggen ze dan. Als ik straks omkom in de rokende puinen van mijn flatje, zullen ze zeggen: wir haben es nicht gewsst ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Je begrijpt best wat ik bedoel. Enfin, ze hebben daar een naam voor, hoor, voor van die mensen die in hun eentje zitten te lachen om iets wat een normaal mens hoegenaamd niet tot lachen aanzet. Jammer genoeg heb ik mijn "Groot Psychiatrisch Woordenboek" momenteel niet binnen handbereik...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
"Tijd dat de controledienst van het Vlaams Blok eens de VZW Amacord doorpluizen, pas maar op Piano, je zou raar opkijken wie achter sommige nicks zitten. Stop met de last ten opzichte van het Vlaams Blok of .... er zou een brandje kunnen ontstaan..." "muile toe , kattenpoeper, of we komen u wat bewerken dat jij niet meer kunt typen en naar uw scherm kunt kijken lasteraar, ertrek naar een dienstencentra voor demente oude rukkers of kom op op uw kopke schoppen tot wanneer je in een revalidatiecentrum zit leugenaar. onze tijd komt wel" Nu jullie weer. ![]() Dit is het soort dialectiek dat voor Abramis, Verhofstadhater en Co, wèl deontologisch verantwoord is. Piano, je hebt het zelf gezocht. zeggen ze dan. Als ik straks omkom in de rokende puinen van mijn flatje, zullen ze zeggen: wir haben es nicht gewusst ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Totaal geen gevoel voor perceptie, heb ik vandaag al ettelijke keren gehoord ivm Chantal Pauwels.
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Je misbruikt alweer het woord "jullie". Bovendien vergeet je alwéér heel selectief dat dergelijke reacties doorgaans effectief REacties zijn op wat je zelf schrijft. Dat je daarin doorgaans nogal "schimpend" uit de hoek komt t.o.v. al wat niet-links is vergeet je voor het gemak óók weer efkes. Punt blijft : waarom zouden wij in godsnaam iemand verdedigen die zo'n reacties uitlokt ??? Wie wind zaait, moet storm oogsten. En nee, dat betekent niet dat we het eens zijn met die uitspraken, maar we zijn het evenmin eens met jouw manier van doen in dergelijke situaties. In een verbale strijd waar beide partijen het verdedigen niet waard zijn door hetgeen ze schrijven is het onzinnig om tussen te komen. Da's het verschil tussen jou en bvb. Metser. P.S. : het stemt me tevreden dat je mijn advies van daarnet zo braafjes opvolgt, en je effectief BLIJFT rondwentelen in het poeltje van het allesverzengende en o zo heerlijke zelfbeklag. P.P.S. : en niet vergeten, he : NOOIT (!) denken - zelfs niet overwegen ! - dat je zelf ook wel eens schuld zou kunnen treffen ! 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Tijd dat de controledienst van het Vlaams Blok eens de VZW Amacord doorpluizen, pas maar op Piano, je zou raar opkijken wie achter sommige nicks zitten. Stop met de last ten opzichte van het Vlaams Blok of .... er zou een brandje kunnen ontstaan..." "muile toe , kattenpoeper, of we komen u wat bewerken dat jij niet meer kunt typen en naar uw scherm kunt kijken lasteraar, ertrek naar een dienstencentra voor demente oude rukkers of kom op op uw kopke schoppen tot wanneer je in een revalidatiecentrum zit leugenaar. onze tijd komt wel" Nu jullie weer. ![]() Dit is het soort dialectiek dat voor Abramis, Verhofstadhater en Co, wèl deontologisch verantwoord is. Piano, je hebt het zelf gezocht. zeggen ze dan. Als ik straks omkom in de rokende puinen van mijn flatje, zullen ze zeggen: wir haben es nicht gewsst ![]() Nu doe je het weer! Wat Abramis betreft, je citeert verkeerd, wat je bij anderen zaken ook wel eens durft te doen. Fout twee: wie zegt dat ik achter dergelijke uitspraken sta? Wat ik wel zeg, is dat je het ergens kan VERSCHONEN (wat niet gelijk staat met goedkeuren) als je jouw tactiek begint te begrijpen. Denk misschien eens na voor je je constant als slachtoffer op dit forum wil profileren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Ik illustreer gewoon de bekende tactieken van extreemrechts en Blokaanhangers, hoe ze trachten de discussies die ze nooit kunnen winnen, op hun bekende intimidatiebreaks trachten te boycotten.
![]() |
![]() |
#70 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nou moe... Ik zou het trouwens appreciëren mocht je niet steeds over "jullie" spreken. Wilfried is Wilfried, Radicaal is Radicaal, V-hater is V-hater, Intruder is Intruder, enzovoort... Niemand is verantwoordelijk voor andermans schrijfsels. Ik schuif jou toch ook het oeverloos gezwam van Mohamedje niet in je schoenen ? Over intellectuele oneerlijkheid gesproken... Quod erat demonstrandum ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() De kwaadaardigheid zit vervat in de partijdoctrine en het programma van het Blok. Mensen die voor zo'n partij kiezen, of het er voor opnemen, zijn insé misdadig te noemen. Het feit dat ze zich nog niet bezondigd hebben aan criminaliteiten, of misdaden tegen de mensheid, betekent niet dat ze er niet ooit toe in staat zullen zijn. Het Vlaams Blok is een georganiseerde criminele organisatie, die bij wet moet verboden worden en haar kader buiten de wet moet gesteld worden. Dit citaat van me, heb ik al in 1995 op het net gezet, en ik heb dat nog nooit moeten terugnemen. Ik kan me best voorstellen dat bepaalde lieden zich hier niet mee akkoord kunnen verklaren, maar dan moeten ze argumenteren, en niet dreigen om mijn huis in de as te leggen. Nooit heb ik jullie horen protesteren tegen zulke zaken, en d�*t is precies wat jullie medeplichtig maakt.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik ben in het verleden al gaan kijken op PI, en het is daar niet mijn ding. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |||||
Parlementslid