![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=40
je noemt die meneer een idioot. Aangezien je er een citaat bijschrijft, ging ik er vanuit dat je zijn uitspraak ook niet bijster intelligent vond.
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ik vind het ook idioot wat ie zegt! Ook al geef je me bewijs ik geloof er toch niet in! Dichtgemetseld noem ik dat. Doe eens een test en vraag eeen paar wetenschappers iets over : UFO's, vrije energie, atlantis, NWO noem maar op wat schat U als hun reactie in? begint waarschijnlijk met een "B" ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 oktober 2006 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 oktober 2006 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je grootste, want er vallen natuurlijk heel wat pijlen te richten op de wetenschap. De valse vooruitgang van de wetenschap enzo. Overigens denk ik dat je de impact die het internet zal hebben op termijn niet mag onderschatten. Wetenschappers zijn al te vaak afhankelijk geweest van media en politiek om hun ding verkocht te krijgen. Het internet kan ervoor zorgen dat iedere wetenschapper zijn ding openbaar kan maken. Tot zolang er niet gecensureerd wordt, that is.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er ook een paar die inderdaad meteen BS zouden zeggen. Maar dat zouden ze ook zeggen als je hen erop probeert te wijzen dat ze eigenlijk niet 100% perfect zijn. Van die mensen vind je echter overal.
![]() |
![]() |
#67 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En vraag je eens af, waarom je zegt niet op de wetenschap??? Citaat:
Ik vind dat er een grote pijl opgericht moet worden omdat de meeste mensen de 'wetenschap' onterecht vetrouwen. Wat het natuurlijk een ideale manipulatie gereedschap maakt. Citaat:
Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie ook de voorbeelden hierboven. Begrijp me goed, ik zeg dus niet dat ze geen eigen mening zouden mogen hebben, maar veel vinden blijkbaar dat ze het recht hebben de mening van een ander te ridiculiseren. En juist dit, het ridiculiseren, stuurt natuurlijk de publieke opinie. Zeker als het feit dat je 'wetenschapper' bent meer gewicht geeft aan je uiitspraken. Sommigen wetenschappers durven hun zegje niet meer te doen uit angst voor ridiculisatie of erger nog, ex-communicatie. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus da's al geen goed argument. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() deze wil ik hier ook graag kwijt, omdat het gaat over het educatie systeem en ik van mening ben dat dit voor sommigen een eye opener kan zijn
vooral voor mensen die op het punt staan een universitaire opleidng te volgen. Citaat:
http://montalk.net/conspiracy/39/the...blic-education Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 oktober 2006 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() mooi gezegd!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Hier een docu ervan (maar zal je hem bekijken omdat je toch al weet dat het zever is? enz) http://video.google.nl/videoplay?doc...remote+viewing
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer we alle video's en tekstueel bewijs verwerpen (want niet fundamenteel verifieerbaar door uzelve), wat schiet er dan nog over? Ik kan u duizenden concrete bewijsstukken voorleggen dat de beta-wetenschappen wel degelijk verregaand de REALITEIT beschrijven. Kan u er persoonlijk 1 voorleggen dat de paranormale fenomenen waar u verkiest in e geloven, realiteit zijn? (met een concreet bewijsstuk bedoel ik dus : verifieerbaar, meetbaar, testbaar, herhaalbaar) Laatst gewijzigd door parcifal : 7 oktober 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Snappen blijkbaar niet dat dat een goede zaak is voor de kwaliteit van de wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het is het niet betekent dat alleen dat het niet 'wetenschappelijk' bewezen is, maar niet dat het niet waar is. Verder zijn er heel wat herhaalbare experimenten onder het tapijt geveegd. (Zie hierboven.) Da lijkt mij niet helemaal wetenschappelijk zuiver, en zitten er politieke agenda's achter. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Als je voldoende geinformeerd hebt over deze zaken dan zie je dat ze weldegelijk realiteit zijn. Ik ben niet overtuigt omdat ik er wou in geloven , verre van, maar de feiten hebben mij overtuigt. Zoals met alles moet je het dus bestuderen, en dat is al waar de meeste stoppen omdat ze toch denken dat het niet kan, en daardoor niet de tijd er willen insteken.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit occultisme niet ontdekt wordt. en kijk maar naar de reacties van de meeste wetenschappers. Net als in een religie mag er niet afgeweken worden van de dogma's Maar ja, dogma=geestelijke onvrijheid en dat niet alleen, dogma's zijn resistent tegen goede argumenten. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 oktober 2006 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u gewoon zegt : na er lang over te lezen ben ik er gewoon in beginnen geloven, (dus eigenlijk een soort voorbeeld van indoctrinatie) kan u het mij niet kwalijk nemen dat ik dat niet volg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, wie zegt dat lang erover lezen indoctrinatie is? Je kan nog altijd je eigen verstand gebruiken. Ik kan honderden katholieke boeken lezen maar nog altijd zal ik niet geloven in god, omdat er geen bewijs geleverd wordt. Voor zaken zoals out of body en NDE en remote viewing is er weldegelijk bewijs. ALs je voldoende informatie kritisch bekijkt is dit duidelijk. Bekijk eens de docu over remote veiwing waarvan ik de link gepost heb, en zeg dan eens je mening. De interviewer in de docu is een wetenschapsjournalist die oorspronkelijk niet in dat soort dingen geloofde.
![]() |
![]() |