![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan niet in de zin van Star Trek waar je in je geheel wordt getransporteerd. Maar ik kan me wel inbeelden dat men later ergens lichtjaren ver van huis een kloon kan fabriceren, op basis van je DNA-patroon dat in code wordt doorgeseind, en dat dan die kloon vervolgens kan "geladen" worden met je "geest", op voorwaarde dat we ondertussen hebben uitgevonden hebbben wat die geest juist is. Eens dat die "geest" van het oude lichaam ingescand en geregistreerd is, kan je die dan ook weer in code doorsturen en kan die aan de andere kant "gedownload" worden en "geïnstalleerd" worden in die kloon. Maar voordat mensen ergens een planeet gaan bewonen buiten het zonnestelsel denk ik dat daar eerst al enkele eeuwen robotten voorbereidend werk moeten verricht hebben. Ze moeten de boel er al zodanig "geconditionneerd" hebben, dat wanneer de mensen als ze daar aankomen al meteen aan de tafel kunnen aanschuiven als het ware. Voor zulke dingen zou Mars heel geschikt kunnen zijn als oefenterrein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stem voor optie 2.
![]() |
![]() |
#65 | |||