![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als moderator zou ik iemand die anderen continu onderbreekt , niet laat uitspreken en vervalt in een scheldfestijn gewoon zonder micro zetten . Ook al zou een PDW nadien dat gebruiken om zijn eeuwig slachtofferrolletje te bestendigen |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Ben het wel eens met Nicolas,maar buiten deze mensen op te vangen,woonst en een leefloon te geven,zouden we ze ook moeten inzetten om de steden proper te maken/houden.Dit zou ze arbeidsritme geven,naar een latere job toe.De bevolking zou ze positiever bekijken,en veel minder als profiteurs.En de steden zouden er beter uitzien.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Taalfoutjes is niet zo erg ,als mn gedachtengoed maar overkomt.
We kunnen allemaal niet zo geleerd zijn als u he . |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk eigenlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() als een deel van dat gedachtengoed : "Leer de Nederlandse taal" is, wordt het wél erg als diegenen die dat verkondigen deze taal zelf niet goed beheersen
|
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou ze ook niet het werk van de stadsdiensten laten doen, maar in antwerpen worden de leien vernieuwd.Het gedeelte dat al klaar is oogt wel mooi,tot je links en rechts naar de gebouwen kijkt.Het gelijkvloers en de eerste verdiepingen zien zwart van de uitlaatgassen.Ik zou ze vooral daarvoor inzetten.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum is geen examen Nederlands. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 oktober 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is dan ook de reden waarom zo weinig wordt gerealiseerd.Men moet als politieker ook durven de minder populaire maatregelen nemen.Werk dat niet wordt gedaan,of waar je van op voorhand weet dat je er toch geen werknemers voor vindt,kan je moeilijk afpakken.Als je naar hier komt omdat het in eigen land zo slecht is, huisvesting en een inkomen krijgt,zie ik niet in dat iemand kan zeggen dat ze worden uitgebuit.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Daar zullen vele werklozen van wakker liggen, en jouw gepamperde allochtoontjes nog véél minder. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen maar dat we zeker een aantal verwijten naar ons hoofd geslingerd zouden krijgen van de gevestigde linkse orde dat we een anders werk afpakken en de migranten in kwestie niet dezelfde kansen geven en dus eigenlijk uitbuiten en dus discrimineren omdat we uiteindelijk racisten zijn, zonder dat we het zelf weten.... en ga zo maar door.... Maar ik persoonlijk zou je voorstel zeker steunen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit debat was het zoveelste voorbeeld dat het vb enkel preekt voor diegenen die te lui zijn om zelf cijfermateriaal te bekijken en een eigen idee op te maken en gewillig het sloganesk gezwans volgen. FDW heeft daar nu eens niks bijzonders verteld buiten akkoord gaan dat de andere partijen vb-punten ook uitvoeren (op weldoordachte en humane manier weliswaar).
Die Piryns was idd de aangenaamste om te volgen. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als vreemdelingen een land binnenkomen dan moeten die onverwijld terug over de grens gezet worden vanwaar ze vandaan komen en dan moet dat land ze maar terug over een andere grens zetten totdat men de werkelijke bestemming heeft gevonden van die vreemdeling, dat mijn waarde “Nicolas” is de procedure om op korte termijn verlost te zijn van die ongewensten. De Europese regeringen zijn in deze veel te laks bezig en zijn bezig met ellelange procedures die alleen maar in het voordeel spelen van die vreemde man en of vrouw, maar aldus de Europese bevolking opzadelen met miljoenen ongewensten. Als die dan zouden moeten vrezen voor hun leven, dan moet men zich de vraag durven stellen wat hebben ze gedaan in hun herkomstland om te moeten vrezen voor hun leven, dat kan géén argument zijn, want dit argument wordt veelal ten onrechte ten voordele gebruikt om in het gastland te kunnen verblijven en dit zolang totdat er acties op touw kunnen worden gezet om hun verblijfspapieren te doen bezorgen door te lakse overheid! De rooien en afgeleiden over heel Europa, maken van dit asielprobleem een onontwaarbaar kluwen, waar elke normale burger vele vragen bij heeft. Men zou haast gaan denken dat men deze problemen express veroorzaakt om te kunnen afrekenen met rechts! Die vreemdelingen moeten zich de vraag durven stellen: waar we naartoe willen, wil de bevolking dit wel, want we zijn dan totaal afhankelijk van hen en dragen dus bij tot de verarming v/ die bevolking? Wij ‘Nicolas” moeten ons deze vraag niet stellen, maar wel de vreemdelingen en die stellen zich duidelijk die vraag niet en dus is het aan ons om er zo snel als mogelijk vanaf te maken en niet allerlei achterdeuren in te bouwen waardoor ze hier jarenlang kunnen rondlopen en ons bestelen en rare toeren uit halen om toch maar te kunnen overleven!! En ik ken persoonlijk zo’n geval van een vreemdeling, die de wanhoop nabij is en niet terug kan naar z’n land omdat hij daar niet meer welkom is omdat hij zijn land heeft verraden! Alhoewel hij graag terug wil kan hij niet méér omdat hij al veel te lang in mijn land vertoeft! Wat moet men daarmee aanvangen en welke verantwoordelijkheid dragen de correcte politiekers niet in deze? Een verpletterende verantwoordelijkheid, als ge het mij vraagt. |
|
![]() |