Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 oktober 2003, 17:49   #61
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Toch gemakkelijk he, op zo'n klein partijtje trappen?
numarx is offline  
Oud 20 oktober 2003, 17:53   #62
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Helemaal niet, ik heb voorbeeld alle respect voor vivant. klein, ambitieus en komen met alternatieven voor de dag.

De aanpak van bub (schaf alles af wat vlaams is of vlaams uitziet) vind ik op zn minst "kamikaziaal".
Lekker Links! is offline  
Oud 20 oktober 2003, 17:56   #63
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Medelijden is de ergste vorm van affronteren!

De laatste tijd doen ze wel het goed.
Ik moest onlangs vrijwel een volledige posting terugnemen, toen ze in één adem het BROV in hun programma opnamen, én afstand namen van een kandidaat bestuurslid dat net te kortgeleden nog in het Vlaams Blok posteerde.

Hup BuB!
Als het goed is, dan zeggen we het ook.
Oud 20 oktober 2003, 18:57   #64
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Wat gij doet is zeker ook gemakkelijk?

Dank u, Superstaaf, voor uw lovende woorden.
Vanaf nu blijven we consequent het pad van de Democratie bewandelen. Het weze duidelijk dat we PDR niet meer op dat pad zullen tegenkomen...
Patriot! is offline  
Oud 20 oktober 2003, 18:59   #65
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels
Helemaal niet, ik heb voorbeeld alle respect voor vivant. klein, ambitieus en komen met alternatieven voor de dag.

De aanpak van bub (schaf alles af wat vlaams is of vlaams uitziet) vind ik op zn minst "kamikaziaal".

In een ver verleden hebt ge mij ooit eens wijsgemaakt dat ge Belgischgezind waart...

Waar zeggen wij dat we alles wat Vlaams is willen afschaffen?! In tegendeel! België Unitair is ook in het voordeel van Vlaanderen! Natuurlijk ben ik trots op Vlaanderen, dat integraal deel uitmaakt van mijn Vaderland België! Ik ben Belg in hart en nieren, en ontegensprekelijk maakt het Vlaming-zijn daar deel van uit!
Patriot! is offline  
Oud 20 oktober 2003, 21:03   #66
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:

Als u het over bestuurlijke thema's hebt, schrijf er dan gerust Waals & Brussels bij.
Bruno* is offline  
Oud 20 oktober 2003, 22:34   #67
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wanneer geeft de BUB eigenlijk hun eerste humoristische zaalshow? Zou nog veel volk kunnen trekken. Das meer humor ipv politiek. En.......als ze t cultureel centrum van de gemiddelde Vlaamse gemeente kunnen vullen, hebben ze wss. al direct meer volk dan kiezers.
Het verschil met uw SPA is dat we wel geen overheidsgeld verspillen (bijv. uw overbodige staatssecretaris Temsamani en uw subsidies).

En ik voel me inderdaad geen Vlaming, wel een Belg, Brabander, Brusselaar en Europeaan. Vlaanderen is voor mij West- en Oost-Vlaanderen.
Hans1 is offline  
Oud 21 oktober 2003, 07:29   #68
Lekker Links!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Citaat:
wanneer geeft de BUB eigenlijk hun eerste humoristische zaalshow? Zou nog veel volk kunnen trekken. Das meer humor ipv politiek. En.......als ze t cultureel centrum van de gemiddelde Vlaamse gemeente kunnen vullen, hebben ze wss. al direct meer volk dan kiezers.
Het verschil met uw SPA is dat we wel geen overheidsgeld verspillen (bijv. uw overbodige staatssecretaris Temsamani en uw subsidies).
Wat u onder verspillen verstaat is voor mij degelijk beleid. Moest u ook maar een beetje op de hoogte zijn van de materie zou u weten dat in ons land depressies, burn-outs en mobbing het voornaamste kostenpunt zijn in onze sociale zekerheid wat betreft de arbeidsziekteredenen. Dat u dan een staatssecretaris voor welzijn op het werk (en dat is ondertussen Kathleen Van Brampt) verspilling noemt getuigt van uw voeling met de basis, van uw voeling met diegenen waar politiek oim draait, nl. het volk.

Maar doe maar verder met uw operatie "ontmantel de Belgische staatsstructuur", ieder theater heeft zijn nar nodig....................

ps: kop van Het volka vandaag:
Stress op het werk kost elk jaar 2 miljard euro en dan durft u het bestaan van een staatssecretaris voor welzijn op het werk in twijfel trekken?
Lekker Links! is offline  
Oud 21 oktober 2003, 14:44   #69
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Maar doe maar verder met uw operatie "ontmantel de Belgische staatsstructuur", ieder theater heeft zijn nar nodig....................

UW operatie, zal u bedoelen.
Bruno* is offline  
Oud 21 oktober 2003, 14:54   #70
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat u onder verspillen verstaat is voor mij degelijk beleid. Moest u ook maar een beetje op de hoogte zijn van de materie zou u weten dat in ons land depressies, burn-outs en mobbing het voornaamste kostenpunt zijn in onze sociale zekerheid wat betreft de arbeidsziekteredenen. Dat u dan een staatssecretaris voor welzijn op het werk (en dat is ondertussen Kathleen Van Brampt) verspilling noemt getuigt van uw voeling met de basis, van uw voeling met diegenen waar politiek oim draait, nl. het volk.

wat heeft van brampt al gepresteerd? ze zal inderdaad moeten besparen om steveke zijn sortietjes te kunnen betalen. Uw partij ligt aan de bron van de verkwisting.
giserke is offline  
Oud 21 oktober 2003, 15:16   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Afschaffing Vlaams Parlement en Regering enorme besparing
BUB
Brussel 18/10/2003

Zucht stel smurfen,

De Vlaamse regering is al in vergelijking met hun Waalse tegenhangers een enorme besparing.... En die moet niet opgeheven worden?

Waarom moet de BUB weeral anti Vlaams uit de hoek komen zonder onze Waalse broeder niet van dezelfde behandeling te voorzien, stelletje seperatisten...Zo drijf je de 2 broedervolkeren in 1 land uit elkaar.

Peter De Ryck, je bent een echte politicus derde knoopsgat 4de categorie, 5 plaatsen na de hoog opgeleide demagoog Abou JahJah.
Oud 21 oktober 2003, 15:33   #72
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Natuurlijk ben ik trots op Vlaanderen, dat integraal deel uitmaakt van mijn Vaderland België! Ik ben Belg in hart en nieren, en ontegensprekelijk maakt het Vlaming-zijn daar deel van uit!
Ooit komt Patriot nog tot het besef dat hij toepast voor Belgie wat hij Vlaams nationalisten verwijt te doen voor Vlaanderen.
Oud 21 oktober 2003, 15:35   #73
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest u ook maar een beetje op de hoogte zijn van de materie zou u weten dat in ons land depressies, burn-outs en mobbing het voornaamste kostenpunt zijn in onze sociale zekerheid wat betreft de arbeidsziekteredenen.
Ah, hebben ze tegenwoordig al ziektes uitgevonden voor mensen die niet willen werken?
Oud 21 oktober 2003, 15:45   #74
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Denken de BUB'ers nu alle heil te vinden bij het afschaffen van de gewestelijke parlementen? De kost zal dan inderdaad op gewestelijk niveau verdwijnen maar tegelijkertijd ontstaat er wel een meerkost op federaal niveau. Verwacht dus maar geen wonderen van die afschaffing van het Vlaams parlement.
alpina is offline  
Oud 21 oktober 2003, 16:45   #75
Lekker Links!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Citaat:
Citaat:

wat heeft van brampt al gepresteerd? ze zal inderdaad moeten besparen om steveke zijn sortietjes te kunnen betalen. Uw partij ligt aan de bron van de verkwisting.
Alstublief, Van BrEmpt is ocharme nog maar een maand bezig. Hebt ge nog zo van die hoog-intellectuele opmerkingen of krijgt gij op uw werk ook al uw evaluatie na uw eerste werkdag?

En uw partij zal niet aan de basis liggen van verspilling, want ze is niet meer dan een mediageil populistisch utopie in het verdorven brein van enkele hoogopgeleide kleuters.
Lekker Links! is offline  
Oud 21 oktober 2003, 17:05   #76
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Citaat:
Afschaffing Vlaams Parlement en Regering enorme besparing
BUB
Brussel 18/10/2003

Zucht stel smurfen,

De Vlaamse regering is al in vergelijking met hun Waalse tegenhangers een enorme besparing.... En die moet niet opgeheven worden?

Waarom moet de BUB weeral anti Vlaams uit de hoek komen zonder onze Waalse broeder niet van dezelfde behandeling te voorzien, stelletje seperatisten...Zo drijf je de 2 broedervolkeren in 1 land uit elkaar.

Peter De Ryck, je bent een echte politicus derde knoopsgat 4de categorie, 5 plaatsen na de hoog opgeleide demagoog Abou JahJah.
Euh... mijn beste, wij zijn voor de afschaffing van ALLE nutteloze gewestelijke parlementen en regeringen... dus ja, ook de Waalse en de Brusselse die enkel dienen om di Rupo zijn beulsknechten te verrijken.
Patriot! is offline  
Oud 21 oktober 2003, 17:31   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Patriot, mijn reactie kwam op Peter De Ryck's nogal onzinnige opmerking dan alleen de Vlaamse regering en parlement afgevoerd moeten worden.Niet op het Bubbels programma dat België de hoofdmoot is.

Ikzelf ben eerder van Mening dat het doel van elke politieke partij hetzelfde is als een microbe, teren op een gastlichaam.
Misschien zijn er delen van zo'n partij die dat niet beogen, het resultaat, zoals we nu al 173 jaar zien in België is dat Heersende Politici eerst aan hun eigen zakken denken, dan aan de 4 jaars planning terug verkozen te worden en dan pas aan een bestuur, en dat dan nog alleen om hun eigen aanhang mee te plezieren. Als er per ongeluk nog meer mensen mee akkoord gaan is meegenomen, en appelleerd vooral aan de mediageile modellen van tegenwoordig.
Oud 21 oktober 2003, 22:18   #78
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

ps: kop van Het volka vandaag:
Stress op het werk kost elk jaar 2 miljard euro en dan durft u het bestaan van een staatssecretaris voor welzijn op het werk in twijfel trekken?
Ik betwist niet dat stress op het werk moet bestreden worden. Nochtans geloof ik niet dat een minister daar iets kan aan veranderen, maar wel de bedrijven zelf, als er al iets aan te doen is sowieso. En dan nog heb je daar niet nog eens een staatssecretaris voor nodig.

Maar ik heb het niet daarover, maar over uw liegende Temsamani, over de 60 ministers die ons land rijk is terwijl Frankrijk het doet met drie keer minder en over de massale subsidies die de SPA alsook de andere traditionele partijen krijgen om hun propaganda te voeren, om nog maar te zwijgen van hun massale en automatische media-aandacht.
Hans1 is offline  
Oud 21 oktober 2003, 22:24   #79
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

In plaats van minder stress op de werkvloer krijgen we er straks nog een gestresseerde staatssecretaris bij ! En die moeten wij dan betalen !
Hans1 is offline  
Oud 21 oktober 2003, 22:31   #80
Lekker Links!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
om nog maar te zwijgen van hun massale en automatische media-aandacht
jaloers?
Lekker Links! is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be