Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 14:30   #61
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Inderdaad, geld is ook een factor, maar niet de enige. Die propere rijke mensen gooien hun afval even goed uit de auto, maar zorgen er wel voor dat het voor hun deur proper is. En dan maar klagen over hoe vuil het elders is. Zwerfvuil is een veel groter probleem dan sluikstort, want dat laatste is geconcentreerd en dus sneller en makkelijker opgeruimd.
Vanwaar komt dat zwerfvuil denk je? Van alle die aangespoelde migranten en illegalen die uiteraard de middelen niet hebben (noch krijgen, noch willen) om hun rotzooi te sorteren en in de juiste vuilniszakken te doen. Je zou inmiddels toch al gaan denken dat die progressieven in hun inburgeringscursussen al die aangespoelden de lokale gebruiken inzake afvalscheiding zouden aangeleerd hebben. Maar nee hoor. De beschavingskloof blijft. Je krijgt het er niet in dat de straat hier geen open riolen zijn. Vuilzakjes of vuilbakken, connais pas !
Idem dito in Brussel waar men op veel plaatsen de gescheiden vuilnisophaling nog niet toepast. Je kan al raden in welke gemeenten men daar nog niet aan toe is ...
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:31   #62
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

En geloof je nu zelf dat er ook maar 1 van die telefoonwinkels of night shops in heel Borgerhout rendabel is Edina?
Suetonius is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:32   #63
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook nog nooit in New York geweest dus! Geen gettowijken meer in NY!!! Een goeie grap. Jij zou waarschijnlijk in bepaalde wijken niet eens durven komen daar, als je Borgerhout al een gettowijk noemt.
Juist wel, nèt na Juliano's grote opkuis. Het is stukken veiliger rondkuieren in NY dan in uw Antwerpse bidonville.
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:32   #64
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat gezegd? Het punt is dat niet zozeer het sluikstort, maar wel het zwerfvuil de starten er vuil doen uitzien.
Het is één groot probleem waar de coalitie de voorbije zes jaar geen concrete oplossing voor gevonden heeft. Enkele weken voor de kiezing staan ze anderzijds wel te roepen dat het sluikstort moet aangepakt worden... Blablabla... ZE HADDEN ZES JAAR DE KANS!!!
Zwarte Spion is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:33   #65
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Op de hoek van de straat. Ze verkopen plastiek zakjes. Ik vermoed met waspoeder erin.

Kan jij trouwens niet praten zonder af en toe Engelse woorden te gebruiken? Of is dat 'progressief'...
Pardon?

Dit bewijst dus zeer duidelijk dat jij niets weet over allochtonen, laat staan iets over heel Borgerhout.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 9 oktober 2006 om 14:35.
Uh-Huh is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:35   #66
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Juist wel, nèt na Juliano's grote opkuis. Het is stukken veiliger rondkuieren in NY dan in uw Antwerpse bidonville.

Echt gieren.. je maakt jezelf zooo belachelijk, man man man.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 9 oktober 2006 om 14:35.
Uh-Huh is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:35   #67
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Borgerhout wel ja, dankzij de omwisseling van de autochtone Borgerhoutenaar met de allochtone inwijkeling! Dank u SP.a... Veel plezier met het gedacht dat uw eventuele dochter(s) later verplicht worden om met een hoofddoek rond te lopen!
Ga toch maar eens kijken, Zwarte Spion! Je zal versteld staan om te zien dat er ook nog steeds veel autochtonen wonen en tevreden zijn. Ondertussen is Borgerhout goed op weg om een bruisende buurt te worden en dat ondanks het VB.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:35   #68
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Pardon?

Dit bewijst dus zeer duidelijk dat jij niets weet over allochtonen, laat staan over heel Borgerhout.
Wij hebben er enkele huizen en al de inwoners van die huizen klagen merg en been!!! Trouwens die eerste generatie allochtonen die van jullie allemaal een standbeeld verdienen klagen evengoed over de jonge generatie allochtonen!

Die zullen waarschijnlijk ook verzuurd zijn...
Zwarte Spion is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:36   #69
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg mij één straat in oud-Borgerhout waar er een zerocriminaliteit is.
Zeg mij één straat in om het even welke stad waar zeocriminaliteit is. Realteitszin is niet je sterkste kant, vrees ik.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:38   #70
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga toch maar eens kijken, Zwarte Spion! Je zal versteld staan om te zien dat er ook nog steeds veel autochtonen wonen en tevreden zijn. Ondertussen is Borgerhout goed op weg om een bruisende buurt te worden en dat ondanks het VB.
Hoeveel % handelszaken op de Turnhoutsebaan en de Carnotstraat zijn nog van blanken?
Zwarte Spion is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:38   #71
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suetonius Bekijk bericht
En geloof je nu zelf dat er ook maar 1 van die telefoonwinkels of night shops in heel Borgerhout rendabel is Edina?
hetzelfde idee heb ik van al die vlaamse cafés waar er een stuk of 4 toogplanten het mooie weer uitmaken.
Jéhan is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:38   #72
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij hebben er enkele huizen en al de inwoners van die huizen klagen merg en been!!! Trouwens die eerste generatie allochtonen die van jullie allemaal een standbeeld verdienen klagen evengoed over de jonge generatie allochtonen!

Die zullen waarschijnlijk ook verzuurd zijn...
Ahum, ik behoor zelf tot de "jonge generatie allochtonen" en ik weet dat er problemen zijn. Maar er zijn nog altijd meer jonge "allochtonen" die geen problemen vormen.. alleen halen die nooit de media omdat ze te normaal en saai zijn.
Uh-Huh is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:38   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je even citeren waar ik hem dan precies al zou veroordeeld hebben? Ik zei: "MISSCHIEN is het dus voor Debie binnenkort echt "over and out".
Zoals het MISSCHIEN voor de allochtone gewurgden door Demoor binnenkort ook over en out zal zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:39   #74
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen dank u!
Je gaat mij toch niet vertellen dat je een afkeer hebt van allochtonen, Zwarte Spion? En dan klagen dat je xenofoob wordt genoemd.

Citaat:
Op de hoek van de straat. Ze verkopen plastiek zakjes. Ik vermoed met waspoeder erin.
Zieligaard, alle allochtonen over dezelfde kam scheren en dan klagen als je racist wordt genoemd.

Citaat:
Kan jij trouwens niet praten zonder af en toe Engelse woorden te gebruiken? Of is dat 'progressief'...
Nu ook al problemen met Engels, en dan verschieten dat je onverdraagzaam wordt genoemd.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:40   #75
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg mij één straat in om het even welke stad waar zeocriminaliteit is. Realteitszin is niet je sterkste kant, vrees ik.
Bij ons op het Eilandje is het anders goed om wonen en bij mij in de straat is er, ondanks het uitgaansleven tijdens de weekeindes, een kwasie zerocriminaliteit. (kwasie, want je rekent een papiertje op de straat waarschijnlijk in deze discussie ook tot criminaliteit)
Zwarte Spion is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:41   #76
Banneling

Standaard

Citaat:

Echt gieren.. je maakt jezelf zooo belachelijk, man man man.
Kijk de cirminaliteitscijfers na. België is stukken gevaarlijker dan NY geworden. Lach maar. Een ding is duidelijk. Jij bent nog nooit in NY geweest en hebt nog nooit van Juliano gehoord.
Online is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:42   #77
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel % handelszaken op de Turnhoutsebaan en de Carnotstraat zijn nog van blanken?
Blanken?

2 x Kruidvat, 2 x Blokker, C&A, Scapino, Bart Smit, enkele bakkers, ijssalon, Koopjesmarkt, Shoes in the box, Zeeman, KBC, Fortis, schoenenmaker, fietsenwinkel, enz.. of moet ik nog doorgaan?
Uh-Huh is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:42   #78
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahum, ik behoor zelf tot de "jonge generatie allochtonen" en ik weet dat er problemen zijn. Maar er zijn nog altijd meer jonge "allochtonen" die geen problemen vormen.. alleen halen die nooit de media omdat ze te normaal en saai zijn.
Doe er dan iets aan, aan die 'rotte appels'. Maar neen, als die rotte appels in de krant staan krijgen ze steeds de stilzwijgende steun van de rest van de allochtone gemeenschap.

Trouwens, de rellen onder mongool Jahjah, dat was géén minderheid meer!
Zwarte Spion is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:44   #79
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwaar komt dat zwerfvuil denk je? Van alle die aangespoelde migranten en illegalen die uiteraard de middelen niet hebben (noch krijgen, noch willen) om hun rotzooi te sorteren en in de juiste vuilniszakken te doen. Je zou inmiddels toch al gaan denken dat die progressieven in hun inburgeringscursussen al die aangespoelden de lokale gebruiken inzake afvalscheiding zouden aangeleerd hebben. Maar nee hoor. De beschavingskloof blijft. Je krijgt het er niet in dat de straat hier geen open riolen zijn. Vuilzakjes of vuilbakken, connais pas !
Idem dito in Brussel waar men op veel plaatsen de gescheiden vuilnisophaling nog niet toepast. Je kan al raden in welke gemeenten men daar nog niet aan toe is ...
Gescheiden vuilnisophaling, was het VB daar niet juist tegen gekant???

En geloof je nu werkelijk dat zwerfvuil een probleem is van allochtonen? Weeral maar eens een andere bril opzetten dan. Uit de sjiekste wagens van autochtonen vliegen de sigarettenpeuken, plastiekjes en blikjes buiten! De rijkste autochtone vent gooit zijn papieren zakdoekje op de grond als hij zijn neus heeft gesnoten. En ga zo maar verder. Online, zo simpel is de wereld niet. Hopelijk kom je daar ooit achter.

Laatst gewijzigd door Edina : 9 oktober 2006 om 14:44.
Edina is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:44   #80
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk de cirminaliteitscijfers na. België is stukken gevaarlijker dan NY geworden. Lach maar. Een ding is duidelijk. Jij bent nog nooit in NY geweest en hebt nog nooit van Juliano gehoord.
Sorry schatje, ik wil je je illusie niet ontnemen maar het is ten eerste Guliani waarover je met zoveel lof spreekt.
Uh-Huh is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be