![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar, wat heeft "etnisch stemmen" te maken met "tweederangsburgers"? Ook al in de schutskring van het VB geplaatst. In Nederland heeft het broertje van Patrick, Woutertje Bos, ook zoveel allochtone "verkozenen" gekregen per ongeluk (jeweetwel: namen met een raar klankje die onderaan worden bijgevoegd zodat etnische stemmers het kunnen lezen). Spijtig genoeg heeft Woutertje Bos die mensen nadien moeten ontheffen uit hun verkozen situatie omdat sommigen amper Nederlands spraken of anders enkel de koran konden lezen. Moeilijk om dan Rotterdam (is het nog steeds één der grootste havens ter wereld?) mee te kunnen besturen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten zijn de aantallen 'nieuwe Belgen' in Wallonië en Brussel veel hoger dan in Vlaanderen.
In Wallonië komt VB niet eens op en daar kunnen die 'nieuwe Belgen' ook niets aan veranderen, in Brussel zal VB wellicht altijd een marginale partij blijven. Volgens mij vergist dhr. Hertogen zich. En hier : http://forum.politics.be/showthread.php?t=63356 gaat het over hetzelfde onderwerp. Dubbele topic dus. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=Online;2062793] |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Allochtonen en democratie? Ga al maar een gebedsmatje kiezen. Binnenkort nog 10% van uw loon aan de moskee doorstorten of ze zullen rap aan uw deur staan en u rekenschap vragen.
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij uw bronnen noemen ? Of durft u niet ? |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt U nu dat U er zeker van bent dat de "intellectuelen" tot het 'linkse kamp' behoren? ![]() ![]() ![]() En dat mensen zoals Online vooral profiteren van de maatschappij???? moment, ik moet eerst even zelf bekomen vooraleer ik met mijn domme tweecellige dinges daar het juist icoontje voor kan vinden: ![]() ![]() Toch nog een geluk dat er "INTELLECTUELEN" zoals Nicolas rondlopen mensen! waar zou het anders naartoe gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ofdat het met het VB aan de macht een regelrechte ramp zou zijn voor iedereen, dat weet ik niet, ze hebben nog nooit aan de macht deelgenomen, dus nogmaals ik weet het niet, er is daar nog geen bewijs van. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |||
Banneling
|
![]()
|
|||
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ze hat Vlaams Belang echt willen stoppen,maar dan echt he dan moeten ze maar is de moeite doen om te horen wat de kiezers op hun lever ligt en proberen daar is iets aan te doen ipv gelijk diene Bart Somers zon kutbeleid te voeren waarbij hij zelfs toestaat dat er op straat drugs wordt gedeald maar zolang het maar niet in het stad van Mechelen is ziede? Daar krijgt ge razend hard te maken met de flikken als ge nog maar ff verkeerd parkeerd maar in Mahatma Ghandi kunde op elke hoek van de straat cocaine kopen.Als ge het niet wilt kopen blijft ge maar beter uit hun buurt want dan worden ze al is agressief en op de flikken moete absoluut niet tellen want die lachen u nog uit ook. Toch bijna allemaal buitenlanders(migranten nieuwe Belgen en zo..) daar en die stemmen toch niet op Vlaams Belang en die arme Belgen daar dat zijn maar onwetende arbeiders en werklozen die kunnen ze wel uitschijten voor racist. Maar die moeten daar ook wel hun kinderen opvoeden en zijn wel nog steeds Belgen zoals wij. En dat heb ik niet van op den tv ze maar van in real life te ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu zijn de gemeenteraadsverkiezingen plots te vergelijken met Vlaamse verkiezingen ?? Voor de verkiezingen mocht dat niet. Ik heb het hier trouwens ook bijna niemand weten doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neen ik ben geboren en getogen in Gent en ik woon nu al 12 jaar op dezelfde plek, ga al 12 jaar naar de zelfde supermarkt, en al 12 jaar naar dezelfde evenementen en horecazaken. Wat mij daarbij zeer sterk opvalt is de plotse "invasie" van afrikanen in Gent sinds 5 jaar.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gent leefbaar?
Hmm mijn ma niet zo goed meer te been op haar dagen vind nergens nog een buurtwinkel. t' is maar wat je leefbaar wil noemen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
HLN spreekt van minstens dertig nieuwe Belgen die nu een zitje hebben. Dat heet : etnisch stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas op, achter u! Een kameel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Lees misschien eens Bat Ye'Or - Eurabia, met een 'open' geest ![]() Maar ik maak me weinig zorgen hoor, de komende jaren zullen er nog rellen en aanslagen genoeg plaatsvinden vanwege de 'religion of peace', om te zorgen dat de resterende Vlamingen 'niet vergeten'. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 10 oktober 2006 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je ontevreden bent met paars dat je daarom je hardwerkende burgemeester moet straffen door op het VB te stemmen. Ik denk dat er zelf een verschil is tussen gemeente en provincie. Gemeente = lijst v/d burgemeester Provincie = proteststem
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verkiezingsuitslagen (2006) worden altijd (maar niet uitsluitend) vergeleken met de resultaten van de vorige verkiezing (2004). Zo stemden er deze keer 80.000 minder Vlamingen op het VB dan de vorige keer.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Dat heet zich integreren en zijn burgerplicht vervullen, en laat net dat één van de punten zijn waar het Vb al jaren om roept.
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Online;2062793]
Citaat:
grappig dat je niet op de rest antwoord: OK, ze graaien uiteindelijk maar binnen wat de dhimmis van de SPA hen aanbieden. Voel je je daar beter bij om SPA dhimmis te noemen? Citaat: Kan jij nu eens zeggen welke verrijking ze aangebracht hebben? Muziek , cultuur, sociaal, kennis,... Citaat: - ghettovorming en verloedering Niet per keuze, allochtonen gaan wonen meestal waar men naartoe stuurt door het OCMW, OCMW's die bevolkt worden door autochtonen, de rest gaat naar goedkopere buurten. Dat ze arm zijn is niet echt hun fout he? Ze zijn dat niet per keuze hoor. Citaat: - straten die er als vuilnisbelten uitzien Heb je ook in straten waar amper allochtonen wonen EN is een werk voor de gemeente . Citaat: - hoge werkloosheid De overheden die voor werkbeleid zorgen zijn 99% autochtoons Citaat: - concentratiescholen Hangt samen met ghetto's, en het feit dat scholen allochtonen durven weigeren enkel omdat ze allochtoon zijn. schoolbeleid is weeral in handen van autochtonen. Citaat: - criminaliteit Lagere sociale klassen plegen meer misdaden, dat is overal en onafhkankelijk avn allochtoon of autochtoon, in belgie is de laagste sociale klassen vnml allochtonen. Citaat: - ... zoals? Het slechte weer van september misschien?Je geeft veel problemen die niks met allochtonen te maken hebben.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |