Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ?
ja 243 55,86%
neen 192 44,14%
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2003, 07:54   #61
radicaal rechts
Partijlid

Stuur een bericht via MSN naar radicaal rechts
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
de piano op zen best ai ai ai

Wat kan je nu anders verwachten.
Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen.
Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit!
radicaal rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 08:55   #62
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

ja we mogen al blij zijn met dit want dit heeft onze verwachtingen al overschreden de piano die een hele zin zegt antwoord op een vraag en dan nog niet eens scheld.En dat het een antwerpenaar is dat is helemaal niet waar een echte antwerpenaar moet ge niet inpompen wat goed is en wat niet .Een echte antwerpenaar is een rechtse antwerpenaar de rest zijn meelopers.Die eten van de best gedekte tafel.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 12:17   #63
De Ryck Peter
Schepen

De Ryck Peter's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar De Ryck Peter Stuur een bericht via Instant Messenger naar De Ryck Peter Stuur een bericht via MSN naar De Ryck Peter
Standaard

Citaat:
ja we mogen al blij zijn met dit want dit heeft onze verwachtingen al overschreden de piano die een hele zin zegt antwoord op een vraag en dan nog niet eens scheld.En dat het een antwerpenaar is dat is helemaal niet waar een echte antwerpenaar moet ge niet inpompen wat goed is en wat niet .Een echte antwerpenaar is een rechtse antwerpenaar de rest zijn meelopers.Die eten van de best gedekte tafel.
U praat over de antwerpenaren,wij praten over de Antwerpenaren.

Hoe ongeletterd kan een mens eigenlijk zijn
Oud 21 oktober 2003, 12:54   #64
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Hoe zot kan ne mens wel zijn

en hoe belachelijk kan ne mens soms zijn

Vragen die we best eens veur onzen eigen spiegel eens stellen
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 13:44   #65
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:
[...]
Waarom neemt Filip Dewinter afstand van het 70-puntenplan dat hij persoonlijk 10 jaar geleden heeft geschreven
[...]
Waarom neemt men een bocht van 180°,en wil men de maatschappij doen geloven dat men plots van de Antwerpse Joden houd(hypocrisie)
[...]
Het Vlaams Blok wil kost wat kost de waarheid(het ware gelaat) verbergen.
Waarom mag volgens u een democratische partij haar standpunten niet veranderen als ze de boodschap van haar achterban en andere mensen krijgt dat die standpunten fout en/of ongewenst waren ?
Geachte Babeth,het Vlaams Blok is geen democratische partEI.
Dat beweert gij, dat beweren enkele mensen van andere politieke partijen die hun best doen om het Vlaams Blok te demoniseren. Maar het strookt niet met de werkelijkheid dus schei maar uit met leugens te verkondigen.
De Piano is ook heel goed in het verdraaien van uitspraken. Ik kan zo een hele rits uitspraken van mensen van de SPa en andere partijen vergelijken met uitspraken van andere dictators en hun handlangers. Wat de Piano dus aanbrengt is demagogisch gezwets, hij haalt uitspraken uit hun context zoals het hem past. Jammer genoeg laten mensen zich liever door korte slogans en uitroepen beïnvloeden in plaats van de oorspronkelijke teksten of toespraken te gaan lezen of beluisteren om hun mening daarover te vormen. Ik noem het geen intellectuele luiheid, maar het is op z'n minst wel een typisch voorbeeld van kadaverhersenspoeling zoals de heersers van de oude Soviet-Unie het graag zagen.
Oud 21 oktober 2003, 14:16   #66
De Ryck Peter
Schepen

Stuur een bericht via ICQ naar De Ryck Peter Stuur een bericht via Instant Messenger naar De Ryck Peter Stuur een bericht via MSN naar De Ryck Peter
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[...]
Waarom neemt Filip Dewinter afstand van het 70-puntenplan dat hij persoonlijk 10 jaar geleden heeft geschreven
[...]
Waarom neemt men een bocht van 180°,en wil men de maatschappij doen geloven dat men plots van de Antwerpse Joden houd(hypocrisie)
[...]
Het Vlaams Blok wil kost wat kost de waarheid(het ware gelaat) verbergen.
Waarom mag volgens u een democratische partij haar standpunten niet veranderen als ze de boodschap van haar achterban en andere mensen krijgt dat die standpunten fout en/of ongewenst waren ?

Geachte Babeth,het Vlaams Blok is geen democratische partEI.
Dat beweert gij, dat beweren enkele mensen van andere politieke partijen die hun best doen om het Vlaams Blok te demoniseren. Maar het strookt niet met de werkelijkheid dus schei maar uit met leugens te verkondigen.
De Piano is ook heel goed in het verdraaien van uitspraken. Ik kan zo een hele rits uitspraken van mensen van de SPa en andere partijen vergelijken met uitspraken van andere dictators en hun handlangers. Wat de Piano dus aanbrengt is demagogisch gezwets, hij haalt uitspraken uit hun context zoals het hem past. Jammer genoeg laten mensen zich liever door korte slogans en uitroepen beïnvloeden in plaats van de oorspronkelijke teksten of toespraken te gaan lezen of beluisteren om hun mening daarover te vormen. Ik noem het geen intellectuele luiheid, maar het is op z'n minst wel een typisch voorbeeld van kadaverhersenspoeling zoals de heersers van de oude Soviet-Unie het graag zagen.
Geachte Babeth,ik werd als actief lid binnen het Vlaams Blok vaak geconfronteerd met die zogezegde waarheden,van uw ''democratische'' partEI en het demoniseren van haar politieke tegenstrevers.

Bent u een lid,actief lid,bestuurslid binnen het Vlaams Blok,of bent u één van de zovele duizenden méélopers die denken dat zij het ware gelaat kennen van hun partEI,terwijl zij de standpunten van hun partEI niet kennen,noch kunnen expliceren(vaak gaat het om laaggeschoolde burgers)

Duidelijk dat u niet op de hoogte bent van het extremisch,racistisch en facistisch gedachtengoed van ''uw''partEI.
Oud 21 oktober 2003, 14:30   #67
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Och, ik ben lid geweest en lees nog altijd hun publicaties en boeken. Ik heb gemerkt dat de partij aan het veranderen is, ten goede, en dus vind ik dat ik uw opmerkingen in vraag mag stellen. Er zitten veel mensen in die partij die standpunten hebben die afwijken van wat andere leden en mandatarissen denken. Datzelfde geldt voor èlke politieke partij die meer dan 5 leden heeft.
Overigens ben ik niet laaggeschoold, en ken ik laaggeschoolde mensen die veel intelligenter zijn dan hooggeschoolden.
Bovendien blijf ik wantrouwend tegenover elke politieke partij aangezien elke politicus aan z'n eigen zakken denkt.
Oud 21 oktober 2003, 14:36   #68
Tegendradigaard

Standaard

Zein der hier laaggeschoolde burgers die weten hoe men partei ijgenleik schreift
'k zal het eens aan Peter De Reick vragen

Ijgenleik is dat wel een leuke spielerij om zo ei te schreiven in plaats van ij of omgekeerd ook.

Ik kreig zo wel grove concurrentie om de forumzot te bleiven als ge het mei vraagt
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 21 oktober 2003, 14:39   #69
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zein der hier laaggeschoolde burgers die weten hoe men partei ijgenleik schreift
'k zal het eens aan Peter De Reick vragen

Ijgenleik is dat wel een leuke spielerij om zo ei te schreiven in plaats van ij of omgekeerd ook.

Ik kreig zo wel grove concurrentie om de forumzot te bleiven als ge het mei vraagt
Wij praten hier over een politieke partei,en niet over een partij(vb.1889-1945 - Nationalsozialistische Deutsche Arbeiter-Partei (NSDAP).

U heeft duidelijk uw nicknaam niet gestolen.
Oud 21 oktober 2003, 14:43   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Toch eigenaardig dat alle "Ex-leden" van het Vlaams Blok eenzelfde liedje zingen, allemaal slaan ze om van mensen die een rechts ideengoed aanhangen naar lallende beledigende nonsensposters,woordverdraaiens en selectieve quoters.

Kom nu niet af dat ik Vlaams Blokker ben, het Vlaams Blok is een politieke partij zoals alle anderen, en het uiteindelijke doel is de eigen toprangen te verrijken, en de macht te laten houden.Als je kijkt hoe de "machthebbers" zichzelf in de raarste bochten kronkelen, wat moet het dan zijn als er eens een "Newbie" die kans krijgt.

Och ja Peter De Ryck, je zou ervan kunnen schrikken, maar de PS/SP-a zijn normaal gezien de partijen die hun aanhang van de laaggeschoolde proletariers moeten halen.De CD&V van de dom gehouden verouderde kristelijke bevolkingsgroep.Als het patroon niet verstord is door de versnippering van het kieslandschap en de naamsveranderingen.
In theorie zou het Vlaams Blok geen aanhang mogen hebben...als we alle "feitjes" ons voorgehouden door de media en de forumpostings zouden geloven.

Zucht, Democratie is gewoon de dictatuur van de dommen, en ik voel me zo stilaan omsingeld.
Oud 21 oktober 2003, 14:45   #71
Tegendradigaard

Standaard

Ik steel inderdaad niets.

Maar ik heb nie veel kaas gegeten van de nieuwe spelling bleikt nu.
Ik wist niet dat het woord partij anders geschreven werd afhankelijk of er politiek of niet voor staat.

Een mens is nooit te oude om te leren, leer ik nu vandaag weer bij.

A propos ik ben voorzitter van een politieke partei nl. Tegen Draads. Ik ben dus van de partij zoude kunnen zeggen.

Oud 21 oktober 2003, 14:53   #72
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik steel inderdaad niets.

Maar ik heb nie veel kaas gegeten van de nieuwe spelling bleikt nu.
Ik wist niet dat het woord partij anders geschreven werd afhankelijk of er politiek of niet voor staat.

Een mens is nooit te oude om te leren, leer ik nu vandaag weer bij.

A propos ik ben voorzitter van een politieke partei nl. Tegen Draads. Ik ben dus van de partij zoude kunnen zeggen.

Waar kan ik lid worden van die tegen draadse partei?
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 15:00   #73
Tegendradigaard

Standaard

Een gratis bericht naar mein persoonleike berichtenbox volstaat om een gratis aanvraag te mogen doen om lid te worden van de politieke partei

maar het hele bestuur bestaande uit mein ijgen persoontje is heel streng in het selecteren. Niet iedereen kan zomaar van de partij zein.

Trouwens de middagtemperaturen worden morgen per uitzondering rond 12 uur verwacht. Het is maar dat U weet hoe laat het is.

Oud 21 oktober 2003, 15:11   #74
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Een gratis bericht naar mein persoonleike berichtenbox volstaat om een gratis aanvraag te mogen doen om lid te worden van de politieke partei

maar het hele bestuur bestaande uit mein ijgen persoontje is heel streng in het selecteren. Niet iedereen kan zomaar van de partij zein.

Trouwens de middagtemperaturen worden morgen per uitzondering rond 12 uur verwacht. Het is maar dat U weet hoe laat het is.
partij is ijgenleik met ij, dus hier moet dat "partei" zein.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 15:17   #75
Tegendradigaard

Standaard

Neen johan, ik hem vandaag nog geschreven dat ge slim waart maar nu slaat mij dat tegen zenne.

Peter de Rijck heeft gezegd dat partij als partei moet worden geschreven als er politiek voor staat. Dus in dat tweede zinnetje stond niet onmiddellijk politiek voor partij dus moet het partij zijn

of is die spelling weer aangepast deze middag ?

Je moet op tijd weten hoe laat het is

Oud 21 oktober 2003, 15:20   #76
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Ge hebt zoals alteid geleik.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 15:21   #77
Tegendradigaard

Standaard

Al goed dat er hier nog mensen zijn die een kunnen lachen.

Oud 21 oktober 2003, 15:30   #78
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

tegendraad gei zeit ne slime mens ziene kik zo he kunde me dan oek is zegge oe dak kik antwarpenaar moet schrijven want de pee zegt da da Antwarpenaar moet zein he moar da vinne kik ni trug in meine woordenboek he Antwaarpe is toch antwaarpe he of zein ik na zo abuus.Ja se we kunne wei ni allemoal eve slim zein he anders hadde wij allemoal een partei oh nee partij of politieke partei wast he
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2003, 15:34   #79
Tegendradigaard

Standaard

Even aan het groene boekje vragen. Uitgave Peter De Reick. anno 2003.

Oud 21 oktober 2003, 15:35   #80
De Ryck Peter
Schepen

Standaard

Citaat:
tegendraad gei zeit ne slime mens ziene kik zo he kunde me dan oek is zegge oe dak kik antwarpenaar moet schrijven want de pee zegt da da Antwarpenaar moet zein he moar da vinne kik ni trug in meine woordenboek he Antwaarpe is toch antwaarpe he of zein ik na zo abuus.Ja se we kunne wei ni allemoal eve slim zein he anders hadde wij allemoal een partei oh nee partij of politieke partei wast he
Bv.de nieuwe Antwerpenaar

http://burgerzaken.antwerpen.be/integratie/cijfers.htm

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be