![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stel dat de premier rechtstreeks zou verkozen worden : wie zou je dan verkiezen ? | |||
Filip De Winter |
![]() ![]() ![]() |
42 | 87,50% |
Abou Jah Jah |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hij zou al blij zijn als ze is nuchter rondliep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Wij leven binnen een multiculturele staat. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Uw onrealistische natte droom wordt nooit een vierde rijk.
![]() |
![]() |
#65 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik worstel af en toe ook met die vraag. Is die Europese Unie niet de voortzetting van het derde rijk.
De Duitsers spelen wel erg eerste viool. al hebben ze het dit keer verstandiger aangepakt dan de vorige keren. Maar ze zijn het zwaargewicht in de Unie. en binnenkort het centrale land van de unie letterlijk en figuurlijk. VK zet zichzelf veelal afzijdig aan de kant en de rest hoopt dat Duitsland de kar trekt, ook letterlijk en figuurlijk. maar allez in feite ben ik er niet tegen, tegen die Europese unie. Gewoon een vraag die ik mij af en toe stel.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() En als de Winter een Homo moest zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Gelukkig is er Peter, kunnen we nog eens lachen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Gelukkig hebben wij Filip Dewinter als kandidaat burgemeester.
![]()
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() [quote="De Ryck Peter:
Wij leven binnen een multiculturele staat. ![]() Als ge dat echt denkt is er iets serieus met jou! Ik moet de meerderheid hier gaan geloven wat het jou betreft.
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Kort en bondig:
Mijn favoriete kandidaat-premier: FRANK VANDENBROUCKE !!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() dat het realiteitsgehalte -12 is misschien...;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Schepen
|
![]() [quote=radicaal rechts]
Citaat:
Wij leven inderdaad binnen een multiculturele staat,en niet binnen de natte waanbeelden(droom,onafhankelijk Vlaanderen)van het extremistisch,racistisch en facistisch Vlaams Blok. ![]() Wanneer gaan jullie de realiteit leren aanvaarden ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zal me daar tot mijn laatste snik tegen verzetten ,stukske kazakkendraaier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Schepen
|
![]() [quote=De Ryck Peter]
Citaat:
Mijnheer De Ryck ik heb geen facitische vriend uit een inrichting, ben jij daar ontsnapt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |