![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De jongste door omstandigheden van de beste school ter wereld (een freinetschool) moeten afhalen en die zit sinds nu in katholiek basisonderwijs. Voor die school gekozen omdat ze erg Freinet-achtig te werk gaan (bvb graadsklassen, veel buiten). Enige nadeel vind ik de godsdienstlessen. Ok, ze gaan daar niet van dood maar ik voed ze heel openminded en vrij op. Dus religieuze prietpraat, daar doe ik niet aan mee. Ik kan ook de moed niet opbrengen als hij met vragen daarover afkomt, om die niet te counteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de US dreigen er een paar elitairen het de bak in te vliegen omdat ze hun nageslacht een diploma gekocht hebben. Big ![]() https://www.foxnews.com/entertainmen...-sketch-artist Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 april 2019 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |