![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je goed luistert naar de mensen, dan weet je het wel voor volgend jaar. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verhaal is eenvoudig : meer en meer jonge allochtonen en anderzijds , toch ook veel oudere VB-stemmers, sterven wegens hoge leeftijd. Het wordt een eenvoudige rekensom. De eerste levensvatbare allochtone ("eigen volk eerst") partij kan niet ver meer weg zijn. VB is ook heel klein begonnen. Stel eens dat je een partij invoert met één programma-punt: invoering sharia Hoe het moet met C van christelijk uit CD&V, dat zijn zorgen voor later. Hoe het verder moet met holebi-vrijheid-verdraagzaamheid, dat zal dan ook wel over zijn hoogtepunt zijn. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 11 oktober 2006 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer zelfs: in 2000 steeg het VB zelfs in Antwerpen vergeleken met 1999. Nu was er in alle provincies een sterke daling tov 2004.
|
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() GE Power Controls alias Vynckier. Elk jaar wordt er verwacht +20% te doen... We halen dan 'maar' bvb +2 of 5%...boem...mensen buiten.. (geen bedrijfsleider natuurlijk, want die zijn 'untouchable')
Laatst gewijzigd door Blackwidow : 11 oktober 2006 om 09:52. |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() En laat die nu net NIET het verschil hebben gemaakt. In Antwerpen gaat het over welgeteld 3506 kiezers, waarvan dan nog eens 2461 EU-burgers zijn, waarvoor het stemrecht al langer bestond!!!
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij federale en Vlaamse verkiezingen komt het VB op in elke gemeente, dat geldt voorlopig nog niet bij gemeenteraadsverkiezingen. Dus mag je alleen gemeenteraadsverkiezingen met elkaar vergelijken, toch logisch hé. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
In het geval dat ik op dermate wijze onduidelijk ben geweest dat ik, tegen mijn bedoeling in, de indruk zou hebben gewekt desbetreffende posting naar uw persoon te hebben gericht wil ik hierbij mijn welgemeende veronstchuldiging aanbieden. Ik had het wel degelijk over de uitlatingen van De Roover. En ik wil nogmaals refraseren:wat ben je met een Vlaanderen waar binnenkort de sharia wordt ingevoerd? Is de slogan "aanpassen of opkrassen" geen gelegitimeerde kultuurbeschermende noodkreet van een toekomstige minderheid? Dat De Roover en de ganse Vlaamse beweging zich daar eens duidelijk over uitlaat... Nog dit: laat De Roover zijn achterban eens uitleggen hoe je in godsnaam bij een gemeenteraadsverkiezing in Antwerpen met een "one item"-partij voor onafhankelijkheid meer dan 33% van de stemmen kan halen....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 oktober 2006 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse Beweging, is dat het groepje dat zich verzet tegen het te grabbel gooien van Vlaanderen aan de moslim (en nu ook al ex-oostblok) invasie?
Of zijn dat een deel van die 1 miljoen die niet meetellen? |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is pas totaal fout. De hedendaagse logica van bedrijven is nog veel erger: Zelfs als de GROEI van de winst daalt, spreekt men al van verlies, en gebruikt men als excuus voor herstructureringen en afvloeiingen.
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe het ook gedraaid of gekeerd wordt in de media, om het behaalde resultaat van het VB kunnen we niet euforisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
over democratie gesproken.