![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2° bij mijn weten is hij geen ex-VB-er, terwijl M. Storme ("gemotiveerde bron", volgens jou)zich maar al te vaak voor het VB inzet(te?), des te meer nadat hij bij de NVA "minder welkom" werd. Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2006 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 13 oktober 2006 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het zou pas vreemd zijn als de goede man in kwestie daar niet in slaagt
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Edina;2078412]Hier sla je de bal compleet mis. De rechter van eerste aanleg en die in beroep hadden zich inderdaad onbevoegd verklaard. Maar daarmee is de rechtsgang helemaal niet uitgeput, want je hebt nog cassatie./quote]
je snapt er dus geen bal van voor de 40é keer na hoger beroep (beroep na beroep) wordt de zaak geklasseerd. ENKEL cassatie kan overrullen op basis van fouten in de behandeling van de zaak NIET OP GROND VAN DE ZAAK. Uw link verwijst naar een website van extreem-links dus betrouwbaarheid ???????????????? ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Op die site is het arrest trouwens letterlijk te vinden, dus de strekking van die website doet er echt niet toe. Maar dat is dus voor alle duidelijheid een ander arrest dan waar ik het hierboven over heb hé. Dit arrest dateert na dat van het Hof van Beroep in Gent. Laatst gewijzigd door Edina : 13 oktober 2006 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De veroordeling van het VB is het beste wat die partij kon overkomen.
1) Het geeft de andere een extra reden om het Cordon instand te houden: het VB wil helemaal niet besturen, dus daar zit het al goed. 2) Het VB kon nog eens lekker het slachtoffertje spelen, de underdog en als er één ding is waarvan de Vlaming houdt, dan is het wel de underdog....
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Wat flauwe kul is dat,het Vlaams Belang wil zeker meebesturen,maar dat kost mandaten aan de zelfverklaarde democratische partijen,liever besturen met een onnatuurlijke coalitie dan met een stevige van ten hoogste 2 partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het is wel links, dat als eerste, enkele decennia terug de objectiviteit van de rechtbanken heeft aangevochten (onder de populistische term "klassegerecht", waar ze trouwens niet volledig ongelijk in hadden). En ook zij aanvaarden andere uitspraken van de rechtbank (zoals de veroordeling van de vzw's van het vb). Ook hypocriet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Verandert dat ook maar een iota aan wat Dewinter en Annemans zegden en schreven?(want d�*�*r ging die post over: over de verklaringen van twee VB-leiders!)
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2006 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 14 oktober 2006 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Gemakshalve "vergat" hetVuil B wel dat vrouwenbesnijdenis niet voorkomt in Marocco....en dat die link leggen dus een zuiver racistisch schijnargument is
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2007 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() wist U dan niet Edina dat de rechter elke week naar cassatie ging om daar zijn vonnis te laten voorschrijven... ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() [quote=filosoof;2458410]Het Hof in Straatsburg oordeelde ook dat de procesvoering niets te verwijten valt: ook kl***n volgens jou? Alléén Matthias Storme kent de waarheid volgens jou??[/quote]
Aan de hand van de Belgische wetten kon het Hof in Straatsburg niet anders oordelen. De wet was gevolgd. Alleen vergeten de tegenstanders van het Vb natuurlijk met graagte dat die wet verschillende keren was aangepast om toch maar uiteindelijk het gewenste resultaat te bekomen. Tevens vergeten de tegenstanders van het VB dat de rechter in kwestie, in de maanden die voorafgingen aan het arrest, bijna elke week langs ging bij het hof van Cassatie. Waarom ? Waarom gaat een rechter iedere week naar het hof van Cassatie als hij er niet werkt ? Welke mogelijkheden zijn er ? Hij gaat naar ginder om bvb. een vonnis samen te stellen dat door cassatie zeker goed moet verklaard worden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |