![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#62 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
- ik zie het liefst Agalev een laatste keer als Agalev naar de verkiezingen gaan. Na de verkiezingen moet er dan gewerkt worden aan een hernieuwde structuur en partij, los van het resultaat. - ik gruwel bij Vlaamse Groenen of Groenen want dan ben je alleen maar een één standpuntpartij. Groenlinks lijkt me wel iets. Redelijk fris. |
||
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Groen is goed, groenlinks stinkt. |
||
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze vond ik wel leuk. Komt uit het programma Man Bijt Hond, tijdens een brainstorm: Bruis. En als Agalev dan toch samen gaat met de SP-a ben je meteen verzekerd van je reclamesponsor.
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Ze kunnen met de vroegere naam van de liberalen opkomen. Dan wel in de taal van het volk: PVV= Pest Voor Vlaanderen.
Of met: UIL: Unitaire Idioten en Links Of met: BTB: Back To Belastingsverhoging Vlaamse groeten Erwin |
![]() |