Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 31 oktober 2003, 12:28   #61
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolter
Kraantjeswater...

Wel het goedkoopste en gezondste van allemaal....
Die was wel goe gevonden.

Citaat:
Mocht Agalev in SPa opgaan dan verliest de politiek verder aan kleur, aan inhoud.
Het zal er alles niet beter op maken..
Ja, en de kleurloze CD&V gaat daar uiteraard weinig of niks aan veranderen, hé.
Antoon is offline  
Oud 31 oktober 2003, 13:31   #62
Steenuil
Lokaal Raadslid

Steenuil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Het is toch ongelooflijk gemakkelijk he, zitten kakken op een partij terwijl niemand van die kant Agalev verdedigt. Open deuren intrappen, weerloze groepen bekogelen, de nationale sport op het forum van politics.be ! Zwakheid en lafheid ten top gevoerd.

Agalev dient zijn naam niet te veranderen, en Van Hool is een zeer verstandig man. Ik hoop dat zij niet nog mediagenieker willen worden, en ik hoop dat zij niet het imago zullen doen primeren op het verstand.

Het ga je goed Agalev, het is je gegund!
Welnee, pipo, hier zitten wel degelijk agaleffers , Jorge, S., Herman Allaert o.a. maar dat zij zelf niet de moeite meer nemen om agagalev te steunen zegt genoeg! En dat een belgiscistje agagalev wel verdedigt zegt zelfs nog meer!
Agalev niet steunen? Waarom zou ik onder deze topic serieus Agalev moeten gaan steunen? Als ik dat doe wordt ik direct overladen met bakken onnozele kritiek. Maar als je het dan toch vraagt:

- ik zie het liefst Agalev een laatste keer als Agalev naar de verkiezingen gaan. Na de verkiezingen moet er dan gewerkt worden aan een hernieuwde structuur en partij, los van het resultaat.

- ik gruwel bij Vlaamse Groenen of Groenen want dan ben je alleen maar een één standpuntpartij. Groenlinks lijkt me wel iets. Redelijk fris.
Oud 31 oktober 2003, 14:37   #63
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
- ik zie het liefst Agalev een laatste keer als Agalev naar de verkiezingen gaan. Na de verkiezingen moet er dan gewerkt worden aan een hernieuwde structuur en partij, los van het resultaat.
Ik zie ze ook nog eens ene keer naar verkiezingen gaan. Om de barslechte resultaten te bevestigen en er voor eens en altijd mee op te houden. Noem het een slechte karaktertrek van mij.

Citaat:
- ik gruwel bij Vlaamse Groenen of Groenen want dan ben je alleen maar een één standpuntpartij. Groenlinks lijkt me wel iets. Redelijk fris.
Integendeel. Ik zou er geen probleem mee hebben mocht Agalev als een één-standpunt-partij opkomen. Dat was ook waarmee ze groot zijn geworden. Maar eens ze aan de macht kwamen begonnen ze meer en meer van die lelijke kommunistentrekjes te hebben. Of waarom dacht je dat de bevolking er opeens zo duidelijk van af wilde.

Groen is goed, groenlinks stinkt.
Antoon is offline  
Oud 31 oktober 2003, 18:59   #64
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Agalev dient zijn naam niet te veranderen
Inderdaad. Agalev kan best als Agalev naar de verkiezingen gaan, zodat het, na een verkiezingscampagne waarin het al zijn laatste geldmiddelen steekt, electoraal kan worden afgemaakt en vervolgens kan verdwijnen.
Cynicus is offline  
Oud 7 november 2003, 12:58   #65
Steenuil
Lokaal Raadslid

Steenuil's schermafbeelding

Standaard

Deze vond ik wel leuk. Komt uit het programma Man Bijt Hond, tijdens een brainstorm: Bruis. En als Agalev dan toch samen gaat met de SP-a ben je meteen verzekerd van je reclamesponsor.
Oud 7 november 2003, 14:40   #66
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Deze vond ik wel leuk. Komt uit het programma Man Bijt Hond, tijdens een brainstorm: Bruis. En als Agalev dan toch samen gaat met de SP-a ben je meteen verzekerd van je reclamesponsor.
Antoon is offline  
Oud 8 november 2003, 21:33   #67
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Ze kunnen met de vroegere naam van de liberalen opkomen. Dan wel in de taal van het volk: PVV= Pest Voor Vlaanderen.
Of met: UIL: Unitaire Idioten en Links
Of met: BTB: Back To Belastingsverhoging

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be