Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2006, 15:29   #61
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het is mijn dag weer vandaag .
k wilde je dag niet vergallen, maar je trekt het wel wat aan door er zelf zo taktloos in te vliegen, denk je niet ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 15:31   #62
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is mijn dag weer vandaag .
En dan moet die met haar witte en rode laarsjes nog beginnen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 15:36   #63
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

En toch is het mijnen dag niet .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 15:40   #64
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
k wilde je dag niet vergallen, maar je trekt het wel wat aan door er zelf zo taktloos in te vliegen, denk je niet ?
Kan ik het helpen dat ze hier al weken zitten te wortelen over een schrijffout , zonder over de inhoud te babbelen ?
Oud 16 oktober 2006, 15:41   #65
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En toch is het mijnen dag niet .
Gij zoekt het ook altijd zelfs he, er is op heel het forum maar één persoon die zelfs een draad open met de titel, wie wil er op mijn kap zitten.

kaffer jongen toch een eerst nadenken en zeker als die met haar botjes begint mee te doen.
Oud 16 oktober 2006, 15:42   #66
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En dan moet die met haar witte en rode laarsjes nog beginnen.
Kan ik het helpen dat ze hier al weken zitten te emmeren over een oppervlakkig citaat e.d. ?
Oud 16 oktober 2006, 15:43   #67
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Hier zou ik toch even willen reageren...

Ik weet dat Kaffer misschien verkeerdelijk de term "autisme" heeft gebruikt en daardoor ook veel mensen zal pijn gedaan hebben. Maar ik denk dat je met deze post toch naast de hoofdzaak gaat...
Ik geloof dat de post ging over het antwoord van mensen op bepaalde vragen. De andersvaliede term was gewoon een manier van uit drukken (belachelijk akkoord maar toch...).

Een handicap is nooit iets om mee te lachen laat staan ermee te gaan schelden.
Antwoord u gewoon op de beginvraag (ik zal hem herschrijven):
Als je een bepaalde vraag stelt waarom wordt er vaak gemuggezift over details terwijl de werkelijke vraag helemaal in de mist gaat? Hoe kan je daar een constructieve disucussie op voeren? Deze vlaams belang praktijken zijn op dit forum een echte plaag en inderdaad ze steken mij zelf ook vaak het str*t uit...

Ik wil dan ook niet grof overkomen en heb alle respect voor u, uw dochter en iedereen hier maar ik geloof dat u door uw antwoord wel heeft aangetoont wat hij bedoelde...

ps: Let wel ik ga ZEKER NIET akkoord met de manier waarop kaffer deze draad begon!
Ik zou er nog in kunnen komen , in wat je schrijft, maar als je dan de volgende posts van Kaffer leest, is die persoon gewoon een ongelooflijke klootzak. Als gij vindt dat ik door mijn antwoord aantoon dat hij gelijk heeft, zegt dit ook meer over jou dan over mij. Dan heb ik medelijden met je.
Op Kaffer zal ik nooit meer reageren, die is dat voor mij niet meer waard.
Dat zelfs geen enkele moderator, moeite doet om die onzin te verwijderen, zegt trouwens ook veel over het niveau van dit forum, dat als het zulke beledigingen normaal vindt, mij gerust mag schrappen als lid.

Laatst gewijzigd door luvali : 16 oktober 2006 om 15:43.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 15:44   #68
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan ik het helpen dat ze hier al weken zitten te emmeren over een oppervlakkig citaat e.d. ?
Wie heeft dat citaat gepost. en wie heeft die schrijffout gemaakt.
Oud 16 oktober 2006, 16:02   #69
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan ik het helpen dat ze hier al weken zitten te wortelen over een schrijffout , zonder over de inhoud te babbelen ?
Gij hebt toch een verschrikkelijk leven, nietwaar? Een onverzadigbaar lief die eens in de zeventien maand eens n�*et je eten in je mondje komt stoppen, en dan komt er nog eens iemand wijzen op de fouten die je schrijft. Sukkelaar toch...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 16:07   #70
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Gij hebt toch een verschrikkelijk leven, nietwaar? Een onverzadigbaar lief die eens in de zeventien maand eens n�*et je eten in je mondje komt stoppen, en dan komt er nog eens iemand wijzen op de fouten die je schrijft. Sukkelaar toch...
Dank voor je medeleven , het gaat al wat beter .
Oud 16 oktober 2006, 16:18   #71
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Ik weet dat Kaffer misschien verkeerdelijk de term "autisme" heeft gebruikt en daardoor ook veel mensen zal pijn gedaan hebben. Maar ik denk dat je met deze post toch naast de hoofdzaak gaat...
Ik geloof dat de post ging over het antwoord van mensen op bepaalde vragen. De andersvaliede term was gewoon een manier van uit drukken (belachelijk akkoord maar toch...).

Als je een bepaalde vraag stelt waarom wordt er vaak gemuggezift over details terwijl de werkelijke vraag helemaal in de mist gaat? Hoe kan je daar een constructieve disucussie op voeren? Deze vlaams belang praktijken zijn op dit forum een echte plaag en inderdaad ze steken mij zelf ook vaak het str*t uit...

Ik wil dan ook niet grof overkomen en heb alle respect voor u, uw dochter en iedereen hier maar ik geloof dat u door uw antwoord wel heeft aangetoont wat hij bedoelde...

ps: Let wel ik ga ZEKER NIET akkoord met de manier waarop kaffer deze draad begon!
Eigenlijk komt het dus hier op neer, laat ons andersvaliden beledigen, als het er op aan komt zeggen we wel dat de anderen het niet begrepen hebben, of over een bijzaak struikelden. Als je laatste zin er niet stond, zou ik je nog van hetzelfde verdenken. Verkeerdelijk gebruikt, na die eerste post zou ik die uitleg nog aangenomen hebben, nadien toch niet meer.

Laatst gewijzigd door luvali : 16 oktober 2006 om 16:22.
Oud 16 oktober 2006, 17:07   #72
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Ik zou er nog in kunnen komen , in wat je schrijft, maar als je dan de volgende posts van Kaffer leest, is die persoon gewoon een ongelooflijke klootzak. Als gij vindt dat ik door mijn antwoord aantoon dat hij gelijk heeft, zegt dit ook meer over jou dan over mij. Dan heb ik medelijden met je.
Op Kaffer zal ik nooit meer reageren, die is dat voor mij niet meer waard.
Dat zelfs geen enkele moderator, moeite doet om die onzin te verwijderen, zegt trouwens ook veel over het niveau van dit forum, dat als het zulke beledigingen normaal vindt, mij gerust mag schrappen als lid.
je denigrerende toon tegenover mij en het forum zegt mij ook genoeg over U...
het ga je goed!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 17:09   #73
largo_w

Standaard

Citaat:
Eigenlijk komt het dus hier op neer, laat ons andersvaliden beledigen, als het er op aan komt zeggen we wel dat de anderen het niet begrepen hebben, of over een bijzaak struikelden. Als je laatste zin er niet stond, zou ik je nog van hetzelfde verdenken. Verkeerdelijk gebruikt, na die eerste post zou ik die uitleg nog aangenomen hebben, nadien toch niet meer.
And again wat er hier boven staat!

ps: je gaat rats over de hoofdzaak en leest duidelijk enkel wat je graag wilt lezen!
Oud 16 oktober 2006, 17:23   #74
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Waarom zitten er zoveel autisten op deze site ?

Ogenblikje, ik antwoord onmiddellijk op de vraag nadat ik de handdoeken in de standaard 8-vorm vouwde, de tandenborstels klaarlegde voor morgengebruik, de deurmat gelijk legde met de tegels, de stoelen in een perfecte hoek van negentig graden tov de keukentafel zette (rekeninghoudend met de uitlijning van de tegels, vanzelfsprekend), de gordijnen dichttrok met een marge tegenover de muur van exact 2 centimeter, en mocht ik hier nog door gaan dan komen we aan een evangelie...maar zie je, Kaffer, volgens mij overtreffen je frustraties elke vorm van autisme in excellentie...Keep up the good work, zou ik zo zeggen...Oh ja, mijne jongsten is autistisch...nema problema!
Oud 16 oktober 2006, 17:55   #75
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
And again wat er hier boven staat!

ps: je gaat rats over de hoofdzaak en leest duidelijk enkel wat je graag wilt lezen!
neen, ik ga niet rats over de hoofdzaak, ik vind het andere erger dan de hoofdzaak. Het denigrerend doen over andersvaliden, met name autisten, om je punt te maken, vind ik niet door de beugel kunnen. Hier heeft Kaffer zelf het punt verlegd.
Als jij daar anders over denkt, moet jij dat weten, maar sta me toe om er niet mee akkoord te gaan.
Geen weldenkend mens zou zich zo uit laten. "Straf van God, zelf gezocht, andersvaliden de grootste egoisten", en nog meer van dat fraais, als je dat minder erg vindt, wel ja dan zegt dit meer over jou dan over mij.
Oud 16 oktober 2006, 18:24   #76
largo_w

Standaard

Citaat:
neen, ik ga niet rats over de hoofdzaak, ik vind het andere erger dan de hoofdzaak. Het denigrerend doen over andersvaliden, met name autisten, om je punt te maken, vind ik niet door de beugel kunnen. Hier heeft Kaffer zelf het punt verlegd.
Als jij daar anders over denkt, moet jij dat weten, maar sta me toe om er niet mee akkoord te gaan.
Geen weldenkend mens zou zich zo uit laten. "Straf van God, zelf gezocht, andersvaliden de grootste egoisten", en nog meer van dat fraais, als je dat minder erg vindt, wel ja dan zegt dit meer over jou dan over mij.
En wtf eeft dat met mij te maken?

Ik had het over de hoofdzaak en heb die bijkomende zever van kaffer ook verworpen waarom begint u mij uit te maken?

Nu ja laat maar de manier waarop u tegen mij begon heeft mij 100% de zin ontnomen om met u een constructieve discussie te voeren!
Oud 16 oktober 2006, 18:41   #77
Heftruck

Standaard

Citaat:
En wtf eeft dat met mij te maken?

Ik had het over de hoofdzaak en heb die bijkomende zever van kaffer ook verworpen waarom begint u mij uit te maken?

Nu ja laat maar de manier waarop u tegen mij begon heeft mij 100% de zin ontnomen om met u een constructieve discussie te voeren!
Hey Largo.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 19:26   #78
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Waarom zitten er zoveel autisten op deze site ?

Ogenblikje, ik antwoord onmiddellijk op de vraag nadat ik de handdoeken in de standaard 8-vorm vouwde, de tandenborstels klaarlegde voor morgengebruik, de deurmat gelijk legde met de tegels, de stoelen in een perfecte hoek van negentig graden tov de keukentafel zette (rekeninghoudend met de uitlijning van de tegels, vanzelfsprekend), de gordijnen dichttrok met een marge tegenover de muur van exact 2 centimeter, en mocht ik hier nog door gaan dan komen we aan een evangelie...maar zie je, Kaffer, volgens mij overtreffen je frustraties elke vorm van autisme in excellentie...Keep up the good work, zou ik zo zeggen...Oh ja, mijne jongsten is autistisch...nema problema!
in t pools nog wel ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 21:57   #79
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Oorspronkelijk bericht door largo_w

ps: Let wel ik ga ZEKER NIET akkoord met de manier waarop kaffer deze draad begon! einde citaat

Kaffer had verkeerdelijk de term autisme gebruikt, zou echt mogelijk geweest zijn, in zijn volgende posts liet hij echter zien, dat hij in het beledigen van andersvaliden nog een stap verder kon gaan. akkoord dat je zegt dat je niet akkoord ging met de manier waarop hij het zegt, maar in je zin ervoor zeg je wel dat mijn antwoord aangaf wat hij bedoelde. Dus maw dat ik het verkeerd begrepen had en dus aan het muggenziften was. De volgende post bewijzen echter dat ik het wel goed zag en hij wel degelijk iets tegen andersvaliden heeft.Dat ik dat na die eerste post al zag kan blijkbaar niet. Kaffer heeft zelf van de bijzaak de hoofdzaak gemaakt, maar ja, dat zal ik wel verkeerd zien zeker.

Laatst gewijzigd door luvali : 16 oktober 2006 om 22:00.
Oud 16 oktober 2006, 22:03   #80
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Oorspronkelijk bericht door largo_w

Dit kwam voor mij ook denigrerend over. Ben daar gewoon op voort gegaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be