![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, amuseer je gerust verder maar zonder mij. ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
LEUGENAAR! Je hebt zelf toegegeven dat je enkel maar de journalist citeerde. Er stond in het artikel dat Kosmos in het bureau van de VVBM gelegen in de senaat bij dhr. Dieudonné zit. Even nakijken leert dat de VVBM in de kamer zit. Dat dhr. Dieudonné op het nationaal secretariaat (Madou) werkt. Maar leugens neeeeee zeker niet! Ga nu maar lopen! HUGO! Loop maar, verraad! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Dat heb jij met je telefoontje naar het secretariaat niet kunnen aantonen. Het enige wat ik uit jouw hysterisch gekrijs kan afleiden, is dat jij elk onderzoek naar de illegale activiteiten van bepaalde VB-mandatarissen wilt afremmen, en de reden daarvan is nogal wiedes. ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de beste test zal zijn: Antwerpen na 2006.
Vermoedelijk halen ze, samen met het Liberaal Appel genoeg stemmen om de stad te leiden. Daar kunnen ze dan eens aan de Antwerpenaren bewijzen wat ze waard zijn... Net zoals wij dat ook zullen kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De geschiedenis ervan ken ik niet, maar het is geschiedenis. Prima dat ook jij het eindelijk beseft! A nee ... dat telefoontje heeft getoont dat de persoon waarvan jij schreef dat hij op de senaat werkt, helemaal niet op de senaat werkt! LEUGENS maw! Hysterisch? Neen, helemaal niet! Jouw leugens beu, JA HUGO! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En hoe ist met het werk? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Welke school heeft zich daar in te moeien in hemelsnaam? En het VB tegen houden? Met welke reden?? Als de AEL recht heeft om te bestaan, dan zeker ook het VB! En anders wordt het tijd dat ze het AEL ook eens gaan boycotten! Ik word er ziek van hoe "de bruintjes" van de AEL vrijspel krijgen en het VB dat tenminste wel durft praten zoals de burger het wil, moet de mond gesnoerd worden? Triestig en vooral heel erg laag bij de grond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Verhalen bestaan echt dit toch , telkens als er verkiezingen zijn gaat het vlaams blok vooruit en andere partijen moeten samen slaan om te kunnen overleven of dingens beloven waar zij zelf niet in geloven . Vlaanderen begint wakker te worden het is hoogste tijd , langzaam maar zeker en tegen houden vergeet het , het juk moet er af
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het AEL vertegenwoordigt net zo min de moslimgemeenschap van België net zo min als dat het Vlaams Blok ook de Vlaamse gemeenschap vertegenwoordigt. Het Blok geef geen gram om de gemiddelde Vlaming, tenzij hij/zij een lidkaart van de partij op zak heeft, blank en katholiek is en z'n kop toehoudt voor de rest van zijn/haar leven.
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() [quote="thePiano"]
Het is wel het Vlaams Blok dat in het parlement heeft geeist om het AEL bij wet te verbieden. Ben je dan verbaasd dat wij hetzelfde voor het Blok eisen? ![]() Met recht en reden, potentiele moordenaars moeten vroegtijdig verwijderd worden. Van wie zal het Blok het geleerd hebben, een verbod eisen? Juist van SStevaert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Gisteren eens gaan kijken naar de bijeen komst van VB , vollenbak ik denk dat zij weer veel stemmen gaan halen . Spa zal terug een bal moeten geven om stemmen te winnen van de dansscholen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Bill Clinton was kortelings aanwezig als gastspreker op de Antwerpse diamantconferentie.
De rode draad van zijn speech was de afhankelijkheid van alle mensen van elkaar: “Die kan je zowel positief als negatief benaderen. Wanneer we willen dat iedereen kan genieten van de vooruitgang, dan moeten we ophouden de andere als minderwaardig te beschouwen alleen maar omdat hij anders is” * Moest Philipe Dewinter of welke extreem rechtse Vlaams Blokker dan ook, aan het bewind van Antwerpen staan, Figuren als Clinton zouden hartelijk bedanken. Maw, Antwerpen zou groot gezichtsverlies leiden. Kinderen kunnen niet vroeg genoeg gewezen worden op de gevaren die in dergelijke populistische, demagogische extreme partijen schuilen. Luc Broes insinueert in zijn opening dat het Vlaams Blok ‘onrecht’ wordt aangedaan omdat het zogezegd een partij als een ander zou zijn, en onterecht wordt uitgesloten in een schoolse activiteit. Niets is minder waar natuurlijk. De kinderen van die school kunnen alvast niet zeggen: “wier haben dass nicht gewust”. En da’s de kern van de zaak. Opvoeden met realiteitszin, verdraagzaamheid, én een kritische blik. Simpele slogans als ‘Eigen Volk Eerst’ horen op de schoolbanken niet thuis. *(Actualiteit van deze website) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Gisteren eens gaan kijken naar de bijeen komst van VB , vollenbak ik denk dat zij weer veel stemmen gaan halen . Spa zal terug een bal moeten geven om stemmen te winnen van de dansscholen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Als zij eerst voor hun eigen deur vegen . Miljoenen indianen en negers vermoord en spreken wij maar van de rest vb Irak alleen maar voor de grondstoffen
![]() |
![]() |
![]() |