Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2003, 10:56   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik weet een manier om de opmars van het Blok snel te stoppen:
Laat ze mee regeren!
Jeps, we sturen ze allemaal naar Madagascar, om daar met de locale bevolking een nieuw bestuur uit te dokteren. Bye bye Blokkers!
Oud 5 november 2003, 10:57   #62
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
1. Kosmos

Werd 'officieel' opgedoekt op 4 augustus 1998 en kwam recent opnieuw in het nieuws op 15 april 2003 en 21 juni 2003 dat deze spionagedienst van de partij blijkbaar nog steeds operationeel zou zijn.
Toch volgens de kleuterkrant De Morgen, inj een artikel dat er meer dan één klak neffens slaat.
Kan je die bewering even staven? Waar in dat bewuste artikel staan er foute dingen in? Kan jij die even corrigeren dan?
Niet weer beginnen hé Piano HUGO, ik heb al meerdere zaken aangetoont die niet juist blijken te zijn in dat bewuste artikel. Toen was je antwoord plots (net zoals de Metser) dat je enekel de journalist citeerde! ZWAK VENTJE!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2003, 11:11   #63
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Kosmos

Werd 'officieel' opgedoekt op 4 augustus 1998 en kwam recent opnieuw in het nieuws op 15 april 2003 en 21 juni 2003 dat deze spionagedienst van de partij blijkbaar nog steeds operationeel zou zijn.
Toch volgens de kleuterkrant De Morgen, inj een artikel dat er meer dan één klak neffens slaat.
Kan je die bewering even staven? Waar in dat bewuste artikel staan er foute dingen in? Kan jij die even corrigeren dan?
Niet weer beginnen hé Piano HUGO, ik heb al meerdere zaken aangetoont die niet juist blijken te zijn in dat bewuste artikel. Toen was je antwoord plots (net zoals de Metser) dat je enekel de journalist citeerde! ZWAK VENTJE!
Je hebt niks aangetoond, behalve dan je totaal gebrek aan kennis van de interne partijwerking van het Vlaams Blok, haar geschiedenis en programma. Je antwoorden beslaan zelden meer dan een halve zin, en je weerwerk doet me denken aan een oud wijf die met haar paraplu de vliegende bommen van zich probeert af te houden.

Enfin, amuseer je gerust verder maar zonder mij.
Oud 5 november 2003, 11:21   #64
Klaas
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Kosmos

Je hebt niks aangetoond, behalve dan je totaal gebrek aan kennis van de interne partijwerking van het Vlaams Blok, haar geschiedenis en programma. Je antwoorden beslaan zelden meer dan een halve zin, en je weerwerk doet me denken aan een oud wijf die met haar paraplu de vliegende bommen van zich probeert af te houden.

Niets aangetoont?

LEUGENAAR! Je hebt zelf toegegeven dat je enkel maar de journalist citeerde. Er stond in het artikel dat Kosmos in het bureau van de VVBM gelegen in de senaat bij dhr. Dieudonné zit. Even nakijken leert dat de VVBM in de kamer zit. Dat dhr. Dieudonné op het nationaal secretariaat (Madou) werkt. Maar leugens neeeeee zeker niet! Ga nu maar lopen! HUGO! Loop maar, verraad!
Oud 5 november 2003, 11:23   #65
Patje
Lokaal Raadslid

Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Om het vlaams blok tegen te houden is op het VB stemmen simpel he had je nog niet aan gedacht
Door op het VB te stemmen, gaan we ze zeker niet tegenhouden. Volgens mij moeten ze gewoon is een aantal jaren mee kunnen besturen.
Inderdaad. De zogenaamde democratische partijen geven hiermee een groot wapen in handen van het Vlaams Blok. Ze kunnen als oppositiepartij zich steeds wentelen in de slachtofferrol. Veel mensen krijgen vlug sympathie voor slachtoffers.
Patje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2003, 11:25   #66
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niets aangetoont?

LEUGENAAR! Je hebt zelf toegegeven dat je enkel maar de journalist citeerde. Er stond in het artikel dat Kosmos in het bureau van de VVBM gelegen in de senaat bij dhr. Dieudonné zit. Even nakijken leert dat de VVBM in de kamer zit. Dat dhr. Dieudonné op het nationaal secretariaat (Madou) werkt. Maar leugens neeeeee zeker niet! Ga nu maar lopen! HUGO! Loop maar, verraad!
Het interesseert mijn geen bal waar Luk Dieudonné officieel zijn werkplaats heeft. Mijn interesse gaat puur naar de geschiedenis van Kosmos en vooral waar het archief is gebleven en of het nog operationeel is.

Dat heb jij met je telefoontje naar het secretariaat niet kunnen aantonen. Het enige wat ik uit jouw hysterisch gekrijs kan afleiden, is dat jij elk onderzoek naar de illegale activiteiten van bepaalde VB-mandatarissen wilt afremmen, en de reden daarvan is nogal wiedes.
Oud 5 november 2003, 11:26   #67
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Ik denk dat de beste test zal zijn: Antwerpen na 2006.
Vermoedelijk halen ze, samen met het Liberaal Appel genoeg stemmen om de stad te leiden.
Daar kunnen ze dan eens aan de Antwerpenaren bewijzen wat ze waard zijn...
Net zoals wij dat ook zullen kunnen.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2003, 11:28   #68
Klaas
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Niets aangetoont?

Het interesseert mijn geen bal waar Luk Dieudonné officieel zijn werkplaats heeft. Mijn interesse gaat puur naar de geschiedenis van Kosmos en vooral waar het archief is gebleven en of het nog operationeel is.

Dat heb jij met je telefoontje naar het secretariaat niet kunnen aantonen. Het enige wat ik uit jouw hysterisch gekrijs kan afleiden, is dat jij elk onderzoek naar de illegale activiteiten van bepaalde VB-mandatarissen wilt afremmen, en de reden daarvan is nogal wiedes.
Eerst zeg je dat je altijd gelijk hebt en nu kan het je geen bal schelen! Haha ...

De geschiedenis ervan ken ik niet, maar het is geschiedenis. Prima dat ook jij het eindelijk beseft!

A nee ... dat telefoontje heeft getoont dat de persoon waarvan jij schreef dat hij op de senaat werkt, helemaal niet op de senaat werkt! LEUGENS maw!

Hysterisch? Neen, helemaal niet! Jouw leugens beu, JA HUGO!
Oud 5 november 2003, 11:30   #69
thePiano

Standaard

Citaat:
Eerst zeg je dat je altijd gelijk hebt en nu kan het je geen bal schelen! Haha ...

De geschiedenis ervan ken ik niet, maar het is geschiedenis. Prima dat ook jij het eindelijk beseft!

A nee ... dat telefoontje heeft getoont dat de persoon waarvan jij schreef dat hij op de senaat werkt, helemaal niet op de senaat werkt! LEUGENS maw!

Gaat het nog een beetje? 8)
Oud 5 november 2003, 11:33   #70
Klaas
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gaat het nog een beetje? 8)
Goed antwoord, bewijst weer je onkunnen! Geef nu toch die fout toe dat inderdaad niet jij maar die journalist die je citeerde gemaakt heeft! Moeilijk?

En hoe ist met het werk?
Oud 5 november 2003, 17:38   #71
heksken
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
In het Sint Martinus instituut te Koekelare hebben ze dè methode gevonden om het Vlaams blok tegen te houden. Ze hebben het zopas voormekaar gekregen en het recept is eenvoudig en vooral doeltreffend.

Je roept de schoolkinderen (vanaf 10 jaar en zelfs jonger, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen) samen in de grote zaal en laat ze toespreken door vertegenwoordigers van alle politieke partijen groot en klein, zelfs als ze geen verkozenen hebben en zo ongeveer niemand vertegenwoordigen. Alle partijen uitgezonderd het VB natuurlijk. Spijtig genoeg vroegen dan enkele jonge kinderen aan die oudere 'heren' waarom het VB niet vertegenwoordigd is. Het was de edele taak van de 'heer' van NVA om het VB te overladen met al de zonden van de wereld. Omdat de kinderen toch niet allemaal konden overtuigd worden en om ongelukken te voorkomen werd dan een geheime stemming georganiseerd met stembrieven waarop alle partijen vermeld worden, zonder het VB natuurlijk.
De uitslag van de verkiezing was hoopgevend: Geen enkele stem voor het VB, vooral omdat die partij niet aangegeven was en alle VB-stemmen dus ongeldig waren.

Op deze onwettelijke, leugenachtige en misleidende manier worden jonge kinderen blootgesteld aan manipulatie door volwassenen in onze scholen. Beseffen die misleiders van kinderen dan niet dat Vlaams Blok-kiezers door dergelijk bedrog nog meer overtuigd worden van hun keuze?
Hypocriet... echt nie te doen! Iedereen zo'n schrik van het VB? Ik vind het echt om mee te lachen, en een school, die moet maar politiek onpartijdig blijven vind ik! We leven nog altijd in een land met VRIJE meningsuiting en als je voor het VB wil zijn, is dat je goede recht!
Welke school heeft zich daar in te moeien in hemelsnaam?

En het VB tegen houden? Met welke reden??
Als de AEL recht heeft om te bestaan, dan zeker ook het VB! En anders wordt het tijd dat ze het AEL ook eens gaan boycotten!

Ik word er ziek van hoe "de bruintjes" van de AEL vrijspel krijgen en het VB dat tenminste wel durft praten zoals de burger het wil, moet de mond gesnoerd worden? Triestig en vooral heel erg laag bij de grond.
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2003, 20:30   #72
bk232214
Gouverneur

Standaard

Verhalen bestaan echt dit toch , telkens als er verkiezingen zijn gaat het vlaams blok vooruit en andere partijen moeten samen slaan om te kunnen overleven of dingens beloven waar zij zelf niet in geloven . Vlaanderen begint wakker te worden het is hoogste tijd , langzaam maar zeker en tegen houden vergeet het , het juk moet er af
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2003, 19:20   #73
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
En het VB tegen houden? Met welke reden??
Als de AEL recht heeft om te bestaan, dan zeker ook het VB! En anders wordt het tijd dat ze het AEL ook eens gaan boycotten!
Het is wel het Vlaams Blok dat in het parlement heeft geeist om het AEL bij wet te verbieden. Ben je dan verbaasd dat wij hetzelfde voor het Blok eisen?

Citaat:
Ik word er ziek van hoe "de bruintjes" van de AEL vrijspel krijgen en het VB dat tenminste wel durft praten zoals de burger het wil, moet de mond gesnoerd worden? Triestig en vooral heel erg laag bij de grond.
Onzin, het AEL is nauwelijks een molecuul groot, maar wordt door het Vlaams Blok wel opgeblazen ter grootte van een olifant.

Het AEL vertegenwoordigt net zo min de moslimgemeenschap van België net zo min als dat het Vlaams Blok ook de Vlaamse gemeenschap vertegenwoordigt. Het Blok geef geen gram om de gemiddelde Vlaming, tenzij hij/zij een lidkaart van de partij op zak heeft, blank en katholiek is en z'n kop toehoudt voor de rest van zijn/haar leven.
Oud 6 november 2003, 20:04   #74
Renilde
Schepen

Standaard

[quote="thePiano"]

Het is wel het Vlaams Blok dat in het parlement heeft geeist om het AEL bij wet te verbieden. Ben je dan verbaasd dat wij hetzelfde voor het Blok eisen?

Met recht en reden, potentiele moordenaars moeten vroegtijdig verwijderd worden.

Van wie zal het Blok het geleerd hebben, een verbod eisen?
Juist van SStevaert.
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2003, 20:16   #75
bk232214
Gouverneur

Standaard

Gisteren eens gaan kijken naar de bijeen komst van VB , vollenbak ik denk dat zij weer veel stemmen gaan halen . Spa zal terug een bal moeten geven om stemmen te winnen van de dansscholen
Oud 6 november 2003, 20:17   #76
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Bill Clinton was kortelings aanwezig als gastspreker op de Antwerpse diamantconferentie.
De rode draad van zijn speech was de afhankelijkheid van alle mensen van elkaar: “Die kan je zowel positief als negatief benaderen. Wanneer we willen dat iedereen kan genieten van de vooruitgang, dan moeten we ophouden de andere als minderwaardig te beschouwen alleen maar omdat hij anders is” *

Moest Philipe Dewinter of welke extreem rechtse Vlaams Blokker dan ook, aan het bewind van Antwerpen staan, Figuren als Clinton zouden hartelijk bedanken. Maw, Antwerpen zou groot gezichtsverlies leiden.

Kinderen kunnen niet vroeg genoeg gewezen worden op de gevaren die in dergelijke populistische, demagogische extreme partijen schuilen. Luc Broes insinueert in zijn opening dat het Vlaams Blok ‘onrecht’ wordt aangedaan omdat het zogezegd een partij als een ander zou zijn, en onterecht wordt uitgesloten in een schoolse activiteit. Niets is minder waar natuurlijk.
De kinderen van die school kunnen alvast niet zeggen: “wier haben dass nicht gewust”. En da’s de kern van de zaak. Opvoeden met realiteitszin, verdraagzaamheid, én een kritische blik. Simpele slogans als ‘Eigen Volk Eerst’ horen op de schoolbanken niet thuis.

*(Actualiteit van deze website)
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2003, 20:18   #77
bk232214
Gouverneur

Standaard

Gisteren eens gaan kijken naar de bijeen komst van VB , vollenbak ik denk dat zij weer veel stemmen gaan halen . Spa zal terug een bal moeten geven om stemmen te winnen van de dansscholen
Oud 6 november 2003, 20:20   #78
bk232214
Gouverneur

Standaard

Oud 6 november 2003, 20:26   #79
bk232214
Gouverneur

Standaard

Als zij eerst voor hun eigen deur vegen . Miljoenen indianen en negers vermoord en spreken wij maar van de rest vb Irak alleen maar voor de grondstoffen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be