![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW, de enige belgische vlag die ik nog heb liggen is zo'n minivlaggeske van het leger. Er staat op die driekleur geschreven "ABL". Voor hen die te jong zijn om het te hebben meegemaakt, het betekent Armée Belge/Belgisch Leger. Zo worden de zaken opgelost in S.A. Belgi(qu)ë N.V. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
VMO? Is dat die groepering waar the Piano bij geweest is? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Het is trouwens wel de regering die onder het bewind van UW partij, en dan meerbepaald de big chief ('big' letterlijk nemen hier) van de Waalse tegenhanger van UW partij, die wapens naar een 'prille democratie' steunt. En zeg niet dat het geen VLD-beslissing was, want dat zootje ongeregeld zit mee in de regering en heeft dus mee verantwoordelijkheid. 3. Ik ben blijkbaar niet alleen die, na een 'ontmoeting' van De Gucht vindt dat dit een arrogante kerel is, enkel zijn stemmers hebben de man blijkbaar graag. Zegt toch genoeg, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Degenen die wel door de meesten worden gerespecteerd, zoals bv. Geert Bourgeois en Frieda Brepoels in uw partij doen het momenteel niet erg goed. Misschien is "impopulair zijn bij degenen die niet op je stemmen" een manier om aan de top te geraken. Ik weet wel, ik pik een bepaalde zin uit je gehele tekst en ga daar verder op in, het is geen helemaal faire manier van discussiëren, maar this is what I do, so..
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is arrogant? En waarop is dat gebasseerd? Mensen hebben mij er al vaak op gewezen dat ik bijzonder kwaad kan kijken wanneer ik gewoon ergens rondwandel, maakt mij dat arrogant?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je maar weet dat ik het terug wil, liefst morgen nog, woon je in de buurt van Gent, anders gaan we een pint gaan drinken, of nog liever een koffie, die is tenminste warm.
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||||