![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: > Tja, je moet wat als je niet weet wat je worden wil. Onze Lonneke is heel praktisch ingesteld. Haar keuze had meer te maken met geen zin hebben in ongeregelde werktijden, spoed, nacht & weekenddiensten. Pappa vond het toen der tijd maar niks en heeft nog geprobeerd haar van keuze te doen veranderen, wat haar alleen maar deed volharden in het eenmaal genomen besluit. |
![]() |
#62 |
|
![]() Hieke wrote:
> "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Dan hoef je inderdaad niet verder te kijken dan je neus lang is. > > Dat is in mijn geval inderdaad niet nodig. Heb je zo'n grote kokkert dan? |
![]() |
#63 |
|
![]() Hieke wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Tja, je moet wat als je niet weet wat je worden wil. > > Onze Lonneke is heel praktisch ingesteld. > Haar keuze had meer te maken met geen zin hebben in ongeregelde > werktijden, spoed, nacht & weekenddiensten. Ze wilde dus gewoon bezigheidstherapie. |
![]() |
#64 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht news: > Ah, een zalfkwakker. ![]() Ja, ze heeft dan zo'n plastic slagersschort voor. |
![]() |
#65 |
|
![]() "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: > Dan hoef je inderdaad niet verder te kijken dan je neus lang is. Dat is in mijn geval inderdaad niet nodig. |
![]() |
#66 |
|
![]() Hieke wrote:
> "Steven" <[email protected]> schreef: > >> Dan hoef je inderdaad niet verder te kijken dan je neus lang is. > > Dat is in mijn geval inderdaad niet nodig. Om je eigen 'state of denial' te continueren wellicht niet. Om mij te overtuigen zal je toch met wat meer moeten komen. -- Steven |
![]() |
#67 |
|
![]() el misti wrote:
> Hieke wrote: > >> "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: >> >>> Dan hoef je inderdaad niet verder te kijken dan je neus lang is. >> >> Dat is in mijn geval inderdaad niet nodig. > > Heb je zo'n grote kokkert dan? Pinoccio? -- Steven |
![]() |
#68 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: > Heb je zo'n grote kokkert dan? Nee hoor, we spraken hier zuiver overdrachtelijk, Sjaak. |
![]() |
#69 |
|
![]() "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: > Om je eigen 'state of denial' te continueren wellicht niet. > Om mij te overtuigen zal je toch met wat meer moeten komen. Ik zit hier niet om eigenwijze mensen van hun ongelijk te overtuigen. |
![]() |
#70 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Goodcowboy wrote: >> On Wed, 25 Oct 2006 13:40:51 +0200, Marijke >> <[email protected]> wrote: >> >>> Huisartsen willen Kant als minister >>> >>> Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >>> voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', >>> van de LHV. >>> >>> (Telegraaf, 25/10/2006) >>> >>> Marijke >> >> Zeker omdat ze zo op een heroinehoetje lijkt. > > Ja joh, huisartsen staan er om bekend dat ze ministers willen die op > heroinehoertjes lijken... Ik vindt die Agnes niet verkeerd overkomen hoor, en dan nog tijdens het vrijen lekker debatteren, hmm, ja.. > |
![]() |
#71 |
|
![]() Hieke wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Ze wilde dus gewoon bezigheidstherapie. > > Nee, ik denk eerder dat ze even ietsjespietsjes lui is als haar > tweelingbroer, met een minimum aan inspanning & een maximum aan > resultaat filosofie. Bezigheidstherapie dus. Geen inspanningen willen doen, maar leuk de tijd verdrijven. |
![]() |
#72 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: > Ze wilde dus gewoon bezigheidstherapie. Nee, ik denk eerder dat ze even ietsjespietsjes lui is als haar tweelingbroer, met een minimum aan inspanning & een maximum aan resultaat filosofie. En daar zeg ik niet mee dat ze haar werk niet goed doet. |
![]() |
#73 |
|
![]() Hieke wrote:
> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Heb je zo'n grote kokkert dan? > > Nee hoor, we spraken hier zuiver overdrachtelijk, Sjaak. krabbel maar terug. |
![]() |
#74 |
|
![]() Hieke wrote:
> "Steven" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Om je eigen 'state of denial' te continueren wellicht niet. >> Om mij te overtuigen zal je toch met wat meer moeten komen. > > Ik zit hier niet om eigenwijze mensen van hun ongelijk te overtuigen. Je zit hier voornamelijk om je kwebbelmanie van een podium te voorzien. |
![]() |
#75 |
|
![]() On Wed, 25 Oct 2006 13:40:51 +0200, Marijke
<[email protected]> wrote: >Huisartsen willen Kant als minister > >Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', >van de LHV. > >(Telegraaf, 25/10/2006) > >Marijke Wel een ERRUGGG representatief onderzoek voor zo'n pompeuze conclusie. Moeten we wellicht concluderen dat er dus 183 SP-stemmers zijn onder de 10.000 huisartsen? Achim --------------- Tenebrae factae |
![]() |
#76 |
|
![]() Hieke wrote:
> "Steven" <[email protected]> schreef: > >> Om je eigen 'state of denial' te continueren wellicht niet. >> Om mij te overtuigen zal je toch met wat meer moeten komen. > > Ik zit hier niet om eigenwijze mensen van hun ongelijk te overtuigen. Dan zou je eerst jezelf van je ongelijk moeten overtuigen. -- Steven |
![]() |
#77 |
|
![]() Achim wrote:
> On Wed, 25 Oct 2006 13:40:51 +0200, Marijke > <[email protected]> wrote: > >> Huisartsen willen Kant als minister >> >> Huisartsen vinden Agnes Kant van de SP de meest geschikte kandidaat >> voor minister van VWS. Dit staat deze week in 'Huisarts in Praktijk', >> van de LHV. >> >> (Telegraaf, 25/10/2006) >> >> Marijke > > Wel een ERRUGGG representatief onderzoek voor zo'n pompeuze conclusie. > Moeten we wellicht concluderen dat er dus 183 SP-stemmers zijn onder > de 10.000 huisartsen? Wat zou voor jou een getal zijn dat je wel als representatief zou accepteren? Of ben je ook zo iemand die, als het resultaat niet bevalt, aan het onderzoek gaat twijfelen? |
![]() |
#78 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: > Bezigheidstherapie dus. Geen inspanningen willen doen, maar leuk de tijd > verdrijven. Wel een inspanning willen doen maar een beperkte. Lonneke en Har wilden vroeger ook geen zaterdag of vakantiewerk doen om wat extra's te verdienen, zoals m'n 2 oudste zussen en ik. Ze gingen dan liever bij Mamma of Opa geld lenen dat ze nooit terug betaalden. |
![]() |
#79 |
|
![]() "el misti" <[email protected]> schreef in bericht news: > Je zit hier voornamelijk om je kwebbelmanie van een podium te voorzien. Dat ook. |
![]() |
#80 |
|
![]() "el misti" <[email protected]>:
> > Wel een ERRUGGG representatief onderzoek voor zo'n pompeuze conclusie. > > Moeten we wellicht concluderen dat er dus 183 SP-stemmers zijn onder > > de 10.000 huisartsen? > Wat zou voor jou een getal zijn dat je wel als representatief zou accepteren? > Of ben je ook zo iemand die, als het resultaat niet bevalt, aan het onderzoek gaat > twijfelen? 183 is 1,83%. Welk percentage van de stemgerechtigden doet mee aan de opiniepeilingen van NIPO, De Hond e.d. denk je? In 2003 waren er 12.076.711 stemgerechtigden, 1,83 % daarvan is 221.003. Voor een typische opiniepeiling zullen in 2003 echter hoogstens slechts ca. 1000-1200 personen geraadpleegd zijn. Peu Le Schil |