Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2006, 18:24   #61
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Want kijk: de reden waarom ik niet verkracht word door allochtonen, is volgens carlgustaaf omdat ik te lelijk ben. De reden waarom sommige vrouwen verkracht worden, is dus omdat ze te mooi zijn. Het is zo'n beetje hun schuld, eigenlijk, net zoals het mijn schuld is dat ik niét verkracht word door allochtonen.
Ik denk dat het is omdat je ofwel:
- weet hoe je moet omgaan met hen
ofwel
- zelf in het allochtoon milieu vertoeft

(ik kan er ook volledig naast zitten hoor )

"Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water."
Pever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2006, 09:44   #62
ongerustemens
Vreemdeling

ongerustemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
vreemd dan dat het VB achteruit gaat in gent, terwijl die nochtans dé oplossing hebben om geweld te voorkomen.

VB gaat in Gent met 5,7 % vooruit
ongerustemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2006, 09:46   #63
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Je zijt verleden week vergeten te betalen bij Olga.
Ik ben impotent bij hoeren.
Dus betaal ik ook niet.

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2006 om 09:46.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 10:40   #64

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Je zijt verleden week vergeten te betalen bij Olga.
was die frituur niet gesloten (of was da nu Elga)?

Laatst gewijzigd door Karma : 29 oktober 2006 om 10:41.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 10:48   #65
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Reactie? Ik, verzuurde Vlaming die onrecht laat begaan, stem op een verzuurde partij die bevolkingsgroepen stigmatiseert en haat zaait, ipv naar constructieve oplossingen te zoeken.
Alhoewel, het doen barsten van belgie schijnt mij toch een constructieve oplossing te zijn.
BTW de machtspartijen hebben wel de macht om hun constructieve oplossingen in de praktijk te brengen. Alleen brengen zij er niets van terecht.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:51   #66
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Waaraan is die invasie in Gent te wijten?
Zou ik ook wel willen weten.
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:52   #67
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik begin me toch stilaan af te vragen wat ik verkeerd doe.
Ik loop als jonge vrouw regelmatig 's nachts alleen op straat. Ik word daarbij eigenlijk zo goed als altijd aangesproken door allochtonen. Ook overdag wordt ik vaak aangesproken. Ik kan eigenlijk niet op een bus of tram zitten zonder een 'aanzoek' te krijgen van (noord-)afrikaans uitziende mannen.
Ik woon in een wijk waar op heel korte termijn héél veel allochtonen zijn komen wonen.
En ik heb geen enkele, maar dan ook geen enkele negatieve ervaring.
Onze wijk is er gezelliger op geworden, er wordt meer met elkaar gepraat. Niet meteen properder, maar dat komt omdat de giga hoeveelheid afval die er rondslingert niet zozeer van de bewoners afkomstig is, maar wel van de scholieren die iedere dag en masse door onze straat moeten.

De (nachtelijke) aanzoeken beantwoord ik met een vriendelijk 'nee', meestal komt daar nog een toffe babbel achter.

Wat is er mis met mij?
Het moet toch aan mij liggen, veronderstel ik?
nee hoor, het is gewoon zo, ik heb dezelfde ervaring.. ik ging vaak met vriendinnen uit naar Brussel in de omgeving van de grote markt, ik moet er niet bijvertellen dat er heel veel allochtonen rondlopen, die jongens spreken je gewoon beleefd aan en als je laat blijken geen interesse te hebben laten die je gewoon met rust, we hebben ons daar heel goed geamuseerd en zijn nooit met één vinger aangeraakt, hebben nooit een vechtpartij of zo gezien... hier heb ik al gelezen van vrouwen die zomaar op straat voor hoer uitgescholden worden door allochtonen... ik begrijp het niet, waarom zij wel en wij niet? Misschien ligt het eraan dat wij hen gewoon behandelen zoals we met Belgische mannen zouden doen en niet op hen neerkijken.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 13:02   #68
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht

nee hoor, het is gewoon zo, ik heb dezelfde ervaring.. ik ging vaak met vriendinnen uit naar Brussel in de omgeving van de grote markt, ik moet er niet bijvertellen dat er heel veel allochtonen rondlopen, die jongens spreken je gewoon beleefd aan en als je laat blijken geen interesse te hebben laten die je gewoon met rust, we hebben ons daar heel goed geamuseerd en zijn nooit met één vinger aangeraakt, hebben nooit een vechtpartij of zo gezien... hier heb ik al gelezen van vrouwen die zomaar op straat voor hoer uitgescholden worden door allochtonen... ik begrijp het niet, waarom zij wel en wij niet? Misschien ligt het eraan dat wij hen gewoon behandelen zoals we met Belgische mannen zouden doen en niet op hen neerkijken.

Voor iedereen zal het anders zijn. Mijn dochter heeft zich al meermaals moeten afbijten van een groep allochtonen. Zelfs heel hard moeten gaan lopen. En zij is niet de enige hoor.
Oud 29 oktober 2006, 13:19   #69
Stein
Burger

Standaard

We leven dan ook in een samenleving waar iemand voor 5€ vermoord wordt.
Stein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 14:50   #70
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
expert in allochtonen alsjeblieft...spijtig dat het me niets opbrengt.
Wat er met jou mis is? Waarom je niet verkracht word wou je zeggen? Mischien vinden je ze te lelijk?
Je loopt daar s'nachts in je ééntje door de straten, en die allochtonen denken dan van "hé kijk, een vlaamse hoer", en die komen snel naderbij geslopen, en dan zien ze je kop, en veranderen van idee, het vreselijke schouwspel heeft hen gekalmeerd...die rotte tanden, die baard van 3 dagen, nee...ze zijn mischien niet moeilijk, maar er zijn grenzen! Dat is géén spek voor hun bek, d�*t mogen de Belgen houden.Ze krijgen zowaar kompassie met het mottige wijf, en doen er een praatje mee.En jij kunt alleen naar huis, weer eens zwaar ontgoochelt..."wat is er mis met mij" ween je dan
Heel volwassen en constructief antwoord. Als iemand niet jouw haatdragende mening deelt, moet hij/zij eraan geloven...
Typisch jouw soort, echt heel erg laag
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 14:54   #71
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Maar laat ons heel eerlijk, zelfs ik ben al lastig gevallen in Gent, meerdere keren zelfs, en ik ben dan zelfs nog geen vrouw... Iedere keer hetzelfde scenario, zwaar accent, sigaretje vragen, geen krijgen aangezien ik niet rook, vies worden, vragen wat mijn probleem is en niet in de lach proberen schieten... Gewoon een paar marginale frustro's (bij gebrek aan een beter woord) die uit zijn op boel. In mijn ervaring steeds 100% blanke belgen. Dringend tijd dat die eens wat harder aangepakt worden!
Oud 29 oktober 2006, 16:52   #72
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Maar laat ons heel eerlijk, zelfs ik ben al lastig gevallen in Gent, meerdere keren zelfs, en ik ben dan zelfs nog geen vrouw... Iedere keer hetzelfde scenario, zwaar accent, sigaretje vragen, geen krijgen aangezien ik niet rook, vies worden, vragen wat mijn probleem is en niet in de lach proberen schieten... Gewoon een paar marginale frustro's (bij gebrek aan een beter woord) die uit zijn op boel. In mijn ervaring steeds 100% blanke belgen. Dringend tijd dat die eens wat harder aangepakt worden!
Omdat ze vragen wat Uw probleem is ?
Nu, ben iets dergelijks de laatste tijd maar éénmaal tegengekomen (loop dan misschien ook niet zoveel 's nachts over straat) en toen was het dan bij toeval ne buine belg.
En rekening houdend dat de bruine belgen maar 10% uitmaken, had dit statistisch ne blanke belg moeten zijn.
Oud 29 oktober 2006, 17:57   #73
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Omdat ze vragen wat Uw probleem is ?
Nu, ben iets dergelijks de laatste tijd maar éénmaal tegengekomen (loop dan misschien ook niet zoveel 's nachts over straat) en toen was het dan bij toeval ne buine belg.
En rekening houdend dat de bruine belgen maar 10% uitmaken, had dit statistisch ne blanke belg moeten zijn.
Omdat ze vroegen wat mijn probleem was en vervolgens op mijn been (probeerden) schoppen en in mijn richting spuwden. Ze waren met drie overigens. Daarom, dus...

Nodeloos geweld als dit is verderfelijk en moet aangepakt worden, maar ik weiger er een punt van te maken dat dit ook maar iets te maken zou hebben met etniciteit. Crapuul is er in alle lagen van de bevolking...
Oud 29 oktober 2006, 18:28   #74
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nodeloos geweld als dit is verderfelijk en moet aangepakt worden, maar ik weiger er een punt van te maken dat dit ook maar iets te maken zou hebben met etniciteit. Crapuul is er in alle lagen van de bevolking...
Niets te maken met etniciteit?
Toch eigenaardig dat onze gevangenissen vol zitten met allochtonen!

"Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water."
Pever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 18:34   #75
Cynical Ice
Lokaal Raadslid

Cynical Ice's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Cynical Ice
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht
40%
Das ni vol, maar toch TEVEEL!!!
Cynical Ice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:34   #76
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Mooi gezegd.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:35   #77
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht
SOCIAAL

ECONOMISCHE

STATUS

!!!!!!!!!
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 21:51   #78
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ze vroegen wat mijn probleem was en vervolgens op mijn been (probeerden) schoppen en in mijn richting spuwden. Ze waren met drie overigens. Daarom, dus...

Telkens met drie, en nu beginnen ze ineens te schoppen en te spuwen...
Voor de rest. Alhoewel slechts 10% van de bevolking allochtoon is, bestaat de gevangenispopulatie uit meer dan de helft allochtonen.
Komt daarbij nog de realiteit dat elke bevolkingsgroep wel zijn "probleemgevallen" heeft. Bestonden er vroeger ook. Maar zolang deze beperkt blijven, blijft het probleem oplosbaar.

Laatst gewijzigd door Bob : 29 oktober 2006 om 21:56.
Oud 29 oktober 2006, 21:52   #79
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice Bekijk bericht
40%
.

Laatst gewijzigd door Bob : 29 oktober 2006 om 21:56.
Oud 29 oktober 2006, 21:52   #80
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice Bekijk bericht
40%
Ben ze nooit gaan tellen. Maar de daltons van Dendermonde waren wel 28 allochtonen dacht ik.
Nu kom. Zelfs bij 40% is dat nog meer dan vijfmaal meer.

Laatst gewijzigd door Bob : 29 oktober 2006 om 21:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be