Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2006, 15:10   #61
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Je hebt het over die waarschijnlijk psychisch gestoorde gast die een blank blond meisje neerschoot samen met haar zwarte oppas toch?
En die verklaard heeft dat hij van plan was al zijn kogels op vreemdelingen af te vuren (ik heb hierboven al gemeld dat HvT ook verklaard heeft dat hij de dood van die Luna als een spijtige vergissing beschouwde).

Gelukkig heeft de politie hem redelijk snel kunnen uitschakelen.
Oud 30 oktober 2006, 15:27   #62
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
En die verklaard heeft dat hij van plan was al zijn kogels op vreemdelingen af te vuren (ik heb hierboven al gemeld dat HvT ook verklaard heeft dat hij de dood van die Luna als een spijtige vergissing beschouwde).

Gelukkig heeft de politie hem redelijk snel kunnen uitschakelen.
ik heb mijn tekst aangepast voordat ik je quote zag hoor.

ja, naar het schijnt had hij zoiets gezegd hé.

Neem nu aan dat ik ook zoiets zou zeggen (ik schiet een paar allochtonen overhoop... of hoe het ook klonk). Hoezeer moet je je dan "vergissen" om ereen klein BLOND blank kindje mee in te betrekken?

Ik ben zelf moeder van zo'n vroeger klein blond blank blauwogig krullenkopje dus vergis je niet.
Ik ga daarom niet mee in het racisme discours dat zo gretig werd aangegrepen in verband met dit drama.

Uiteraard is het afwachten wat het psychiatrisch rapport zegt, maar ik heb vooral onthouden dat die gast tijdens zijn jeugd werd gepest (was dikkerdje) door niet-strafbaren (nl. de achtergestelde, gediscrimineerde, on-aanpasbaren) en nadien van het verrijkte multiculturele Antwerpen specifiek naar een internaat in West-Vlaanderen was gegaan, alwaar hij stante pede werd buitengesjot (terecht volgens ONZE normen) omdat hij rookte waar het niet mocht!
Na een jeugd met constante pesterijen die (meer dan waarschijnlijk) veel zwaarder wogen dan een rook-overtreding, moeten zijn stoppen zijn doorgeslagen (mèt racistisch tintje: gezien de oorzaak van zijn pesterijen ja!)

Dit is mijn opinie over dit drama. We zullen zien wat de rechtbank ervan zegt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 15:30   #63
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gemakkelijk om aan te pakken?

Vraag maar aan de eerste de beste cipier hoe gemakkelijk die Oosteuropese criminelen zijn.

Weet u bijvoorbeeld nog wat de afkomst was van de meeste boeven die onlangs uit de gevangenis van Dendermonde ontsnapt zijn?
Lol dat was wel een afrekening, dus georganiseerd.

Ja de lijst van ontsnapten heeft hier al eens gestaan, zaten idd een hoop oost europeanen bij, toch hoor je die minder roepen.. raar hé
Oud 30 oktober 2006, 15:35   #64
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Ja de lijst van ontsnapten heeft hier al eens gestaan, zaten idd een hoop oost europeanen bij, toch hoor je die minder roepen.. raar hé
Nee nee, ik denk dat het eerder komt doordat een zeer hard roepende partij een link blijft leggen tussen criminaliteit (vreemdelingen) en islam. De andere grote groep van allochtone criminelen wordt gewoon vergeten, net zoals de grote groep van autochtone criminelen.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 16:30   #65
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb mijn tekst aangepast voordat ik je quote zag hoor.

ja, naar het schijnt had hij zoiets gezegd hé.

Neem nu aan dat ik ook zoiets zou zeggen (ik schiet een paar allochtonen overhoop... of hoe het ook klonk). Hoezeer moet je je dan "vergissen" om ereen klein BLOND blank kindje mee in te betrekken?

Ik ben zelf moeder van zo'n vroeger klein blond blank blauwogig krullenkopje dus vergis je niet.
Ik ga daarom niet mee in het racisme discours dat zo gretig werd aangegrepen in verband met dit drama.

Uiteraard is het afwachten wat het psychiatrisch rapport zegt, maar ik heb vooral onthouden dat die gast tijdens zijn jeugd werd gepest (was dikkerdje) door niet-strafbaren (nl. de achtergestelde, gediscrimineerde, on-aanpasbaren) en nadien van het verrijkte multiculturele Antwerpen specifiek naar een internaat in West-Vlaanderen was gegaan, alwaar hij stante pede werd buitengesjot (terecht volgens ONZE normen) omdat hij rookte waar het niet mocht!
Na een jeugd met constante pesterijen die (meer dan waarschijnlijk) veel zwaarder wogen dan een rook-overtreding, moeten zijn stoppen zijn doorgeslagen (mèt racistisch tintje: gezien de oorzaak van zijn pesterijen ja!)

Dit is mijn opinie over dit drama. We zullen zien wat de rechtbank ervan zegt.
Ik ben akkoord om af te wachten hoe de rechtbank zal oordelen.
Oud 30 oktober 2006, 16:33   #66
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Lol dat was wel een afrekening, dus georganiseerd.

Hoort u de criminelen van Noordafrikaanse afkomst (en het klopt dat er daar ook redelijk veel van zijn) soms hard roepen?
Oud 30 oktober 2006, 16:36   #67
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoort u de criminelen van Noordafrikaanse afkomst (en het klopt dat er daar ook redelijk veel van zijn) soms hard roepen?
Ja, soms moet ik mijn oren dichtknijpen omdat ik vrees voor mijn trommelvliezen.
Oud 30 oktober 2006, 17:08   #68
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Beweer je nu dat ik een crimineel ben wegens mijn "allochtoon" zijn? Ik denk dan dat meer en meer autochtonen oogkleppen beginnen te kweken.. Maar ja, simpel woordgebruik spreekt al die Vlaemsche boerekes wel aan zeker? Zij zullen diegenen zijn die op een dag wakker worden en beseffen dat ze in een multiculturele wereld leven. Tot dan...
Blijven dromen. Hielen wassen want die zullen we ooit wel gaan bekijken. Hopelijk begrijpt u dit Vlaams.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 oktober 2006 om 17:08.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2006, 18:56   #69
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, in de VS zijn helaas wel meer racistische moordpartijen te betreuren.

Maar in Vlaanderen/België is de bewust racistische raid van Van Temssche m.i. toch onovertroffen.
ik denk dat ge hier nog niet lang woont zeker????????
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 13:25   #70
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Waar en wanneer hebben die zwarte vader en zoon 18 "witjes" neergeknald?

Als dat waar is, en zeker als hun motief ook racistisch was, veroordeel ik die gruwelijke moordpartij even erg als die van Hans Van Temssche. Zonder het minste voorbehoud.
De Beltway-snipers in Washington. Zwarte Amerikanen die zich bekeerd hadden tot de vredelievende islam....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 13:25   #71
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Ja, in de VS zijn helaas wel meer racistische moordpartijen te betreuren.

Maar in Vlaanderen/België is de bewust racistische raid van Van Temssche m.i. toch onovertroffen.
Tja de USA he... plots is de wereld geen dorp meer...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 13:45   #72
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Blijven dromen. Hielen wassen want die zullen we ooit wel gaan bekijken. Hopelijk begrijpt u dit Vlaams.
Ik behoor niet tot de Vlaemsche Boeren met vuile hielen.
Oud 31 oktober 2006, 13:47   #73
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
De Beltway-snipers in Washington. Zwarte Amerikanen die zich bekeerd hadden tot de vredelievende islam....
Ik denk dat de nadruk ligt op "zwarte Amerikanen". Die hebben daar toch sowieso al de hoogste moordcijfers, met of zonder de islam.. maar vooral zonder.
Oud 31 oktober 2006, 14:19   #74
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luc D Bekijk bericht
Ik had het niet over de daders, maar de slachtoffers. De meeste politici zullen niet het slachtoffer worden van een steekpartij of iets dergelijks, dus waarom zou men zich dan drukmaken.
ja, als de dochter van een Blok-watcher een pak rammel krijgt van Marokkanen, dan staat de krant er vol van, maar als dat nu de dochter van Jef Peeters, loodgieter uit Hoboken is bvb., dan hoort ge daar niets van, of het zou moeten zijn dat ze dood of gebrekkig geklopt is, en dan nog...dan zeggen ze dat ze het zelf uitgelokt heeft...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 14:24   #75
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Een handgemeen tussen jongens aan het Antwerpse stadspark...

Eerst eens afwachten wat er precies gebeurd is, alvorens hier weer insinuerende veralgemeningen te gaan verzinnen in de trant van "etters die denken dat dat allemaal maar mag en kan".
iemand in de hals en de borst steken, dat is geen handgemeen meer , van Loon...dat is een moordpoging...Klein verschil...t'Zou je kind eens moeten zijn, je piepte wel anders...Tussen haakjes, heb je ooit al eens een messteek gekregen, of ben je al eens flink in mekaar geslagen, zodat je een maand in het ziekenhuis moest ofzo? Want gij neemt dat nogal lichtjes op allemaal precies...Zéér Zen
Oud 31 oktober 2006, 14:26   #76
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
t'Zou je kind eens moeten zijn, je piepte wel anders...
Het is niet omdat het je kind is, dat die daarom een "uit de hemel neergedaalde engel is". Alle "criminelen" hebben mama's en papa's.
Oud 31 oktober 2006, 14:26   #77
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ieder diertje zijn pleziertje.
sommige dieren vinden er plezier in anderen neer te steken.Weer eens nieuwsgierig over wat voor "soort" beesten het weer gaat.
Oud 31 oktober 2006, 14:29   #78
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
In welke "grootstad" wordt er nooit iemand neergestoken?
uw zin is onvolledig: in welke "grootstad" word er nooit iemand neergestoken door allochtonen?Antwoord: géén enkele...
Oud 31 oktober 2006, 14:31   #79
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
uw zin is onvolledig: in welke "grootstad" word er nooit iemand neergestoken door allochtonen?Antwoord: géén enkele...
De uwe ook: in welke "grootstad" wordt er nooit iemand neergestoken door autochtonen? Antwoord: géén enkele..

Ben je nu echt zo dom of doe je alsof?
Oud 31 oktober 2006, 14:43   #80
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Beweer je nu dat ik een crimineel ben wegens mijn "allochtoon" zijn? Ik denk dan dat meer en meer autochtonen oogkleppen beginnen te kweken.. Maar ja, simpel woordgebruik spreekt al die Vlaemsche boerekes wel aan zeker? Zij zullen diegenen zijn die op een dag wakker worden en beseffen dat ze in een multiculturele wereld leven. Tot dan...
welk een minachting voor die " Vlaamse boerekes"...maar wat voor soort volk is er van in de Magreb naar hier gesukkeld voor 40 jaar? OOK boerekes,Magrebijnse boerekes, maar dan boerekes die niks konden laten groeien bij hun thuis, en dan nog liever naar hier kwamen, zogezegd het "vuile werk opknappen", maar zéér snel de weg naar het dopkantoor en de ziekenkas gevonden hebben...ge moet niet zo hoog van de minaret blazen, ge zijt zelf zeker niet van "adelijke "afkomst
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be