![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig heeft de politie hem redelijk snel kunnen uitschakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, naar het schijnt had hij zoiets gezegd hé. Neem nu aan dat ik ook zoiets zou zeggen (ik schiet een paar allochtonen overhoop... of hoe het ook klonk). Hoezeer moet je je dan "vergissen" om ereen klein BLOND blank kindje mee in te betrekken? Ik ben zelf moeder van zo'n vroeger klein blond blank blauwogig krullenkopje dus vergis je niet. Ik ga daarom niet mee in het racisme discours dat zo gretig werd aangegrepen in verband met dit drama. Uiteraard is het afwachten wat het psychiatrisch rapport zegt, maar ik heb vooral onthouden dat die gast tijdens zijn jeugd werd gepest (was dikkerdje) door niet-strafbaren (nl. de achtergestelde, gediscrimineerde, on-aanpasbaren) en nadien van het verrijkte multiculturele Antwerpen specifiek naar een internaat in West-Vlaanderen was gegaan, alwaar hij stante pede werd buitengesjot (terecht volgens ONZE normen) omdat hij rookte waar het niet mocht! Na een jeugd met constante pesterijen die (meer dan waarschijnlijk) veel zwaarder wogen dan een rook-overtreding, moeten zijn stoppen zijn doorgeslagen (mèt racistisch tintje: gezien de oorzaak van zijn pesterijen ja!) Dit is mijn opinie over dit drama. We zullen zien wat de rechtbank ervan zegt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja de lijst van ontsnapten heeft hier al eens gestaan, zaten idd een hoop oost europeanen bij, toch hoor je die minder roepen.. raar hé
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Nee nee, ik denk dat het eerder komt doordat een zeer hard roepende partij een link blijft leggen tussen criminaliteit (vreemdelingen) en islam. De andere grote groep van allochtone criminelen wordt gewoon vergeten, net zoals de grote groep van autochtone criminelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Hoort u de criminelen van Noordafrikaanse afkomst (en het klopt dat er daar ook redelijk veel van zijn) soms hard roepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 oktober 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() De Beltway-snipers in Washington. Zwarte Amerikanen die zich bekeerd hadden tot de vredelievende islam....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Tja de USA he... plots is de wereld geen dorp meer...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de nadruk ligt op "zwarte Amerikanen". Die hebben daar toch sowieso al de hoogste moordcijfers, met of zonder de islam.. maar vooral zonder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ja, als de dochter van een Blok-watcher een pak rammel krijgt van Marokkanen, dan staat de krant er vol van, maar als dat nu de dochter van Jef Peeters, loodgieter uit Hoboken is bvb., dan hoort ge daar niets van, of het zou moeten zijn dat ze dood of gebrekkig geklopt is, en dan nog...dan zeggen ze dat ze het zelf uitgelokt heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |