![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
waarom bijten in de hand die je voedt? zijn zij in Frankrijk slechter af dan in hun thuisland? dat ze dan vrijwillig terugkeren de Franse overheid is, net zoals de belzieke overigens, veel te soft tegenover dat racaille dat lacht met de ordediensten het was de bedoeling dat eens zij hun "blijde intrede" in Frankrijk maakten, dat de gebraden kippetjes zonder enige tegenprestatie in de mond zouden vliegen helaas, je zou voor minder gefrustreerd raken, nietwaar? je kan echter bezwaarlijk van armoede spreken, da's een 1ste klasse klucht wat reeds lang geleden doorprikt werd opvallend ook is er een opmerkelijk gebrek aan respect voor onze Westerse cultuur, normen en waarden en diens inwoners die graag HUN leven willen leiden i.p.v. lijden. het gastland moet zich richten naar de gasten => dat kan niet blijven duren tijd dus om die softe houding te stoppen en te laten zien wie de baas in eigen land is ik heb vernomen dat het crapuul zelfs met vuurwapens rondloopt....een welgemikte kogel door de kop lijkt me de meest efficiënte oplossing op lange termijn + een niet mis te verstane besparing op gebied van sociale zekerheid. dit lijkt me vanzelfsprekend wat het ook zij: een verwerpelijke species oh jee, nu zal de politiek-correcte toorn voor de zoveelste keer over me heenrazen ![]() Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 29 oktober 2006 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel zijn Marokkanen in Nederland niet nog beter af? Kunnen die niet nog (voor enige tijd?) in sommige gevallen geld trekken zelfs als ze weer in Marokko wonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Rellen parijse voorsteden 2005:Nous voulons pas faire la manutention(handenarbeid) comme nos parents.In brand gestoken school gedurende de rellen:L'école ne respecte pas notre religion.
Laatst gewijzigd door mav : 29 oktober 2006 om 23:17. Reden: fout |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() is dat minderwaardig misschien handenarbeid, ik zou niet weten waarom. nen echte stiel, zoals loodgieterij, stukadoor en schilder, daar kun je bakken geld met verdienen. Maar ja, ge moet wel willen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie u al zeggen dat de DL hiermee accoord zou gaan... ![]() Ge hebt idd weg gelijk van die opvoeding... ma ge vergeet dat die mensen gewoon een andere cultuur hebben die ge NIET zomaar kunt afleren. Die hebben niet zo'n laffe binnecultuur zoals de "beschaafde" westerse verzadigde mens. Het is dan ook het rijke westen die hen naar hier heeft gehaald. Het gaat NI om die dingen al dan niet als excuus te zien, iemand die zichzelf dalai lama noemt zou in mijn ogen er een onpartijdige kijk moeten op nahouden (en verdedig u ni met dalai lama quotes, want daar gaat het ni om). Oorzaak en gevolg, weet u wel... Maar natuurlijk, als ik begrip heb en toon voor die rellen, heb ik automatisch geen respect voor die slachtoffers ervan. Jullie denkpatroontjes zorgen ervoor dat die twee niet mogen samengaan. Wat een achterlijk dualistische logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Ge zijt den tweede, en dus ook te laat om me die opmerking af te komen.
Goeiemorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
als men denkt dat men door het leven gaat als "Alice in wonderland" dan is enig realiteitszin ver zoek natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Dat beweerde ik ook ni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen geschreven of overgeschreven? Toch moet ik u teleurstellen, ze werden niet naar hier gehaald maar kwamen zelf omdat ze goed betaald werden. En ze worden hier evenmin gevangen gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ze werden naar hier gelokt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ik ook niet; ge kunt altijd stoppen met werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen al vijftig jaar gevangen gehouden in werkkampen zeker?
Worden de importhuwelijkspartners ook nog gelokt mits steun van de Staat? (Koop je snel en goedkoop een bruid in het moederland! Zorg dat haar ganse familie meekomt: WIJ BETALEN DE OVERTOCHT)? Of heb je het over de nieuwe GRATIS all-in vakantieformules in de gesloten asielcentra? KOM NAAR BELGIE: minstens vijf maanden gratis all-in verblijf in vroegere pretparken zoals Zon en Zee of Hengelhoef!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2006 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Doe dat dan. Kom ni zeiken da ge in den bak vliegt ofzo...
Sukkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |