Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2006, 16:56   #61
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An VdS Bekijk bericht
Dat is nu net het punt van dit onderwerp! Dank je om het zo kort samen te vatten.

Jefke Sleeckx roept al maanden (samen met vele klein linkse groepjes) dat er 1 grote nieuwe arbeiderspartij nodig is en dat die partij het CAP zou worden. Na hun eerste 'grote' bijeenkomst voeren ze al openlijk ruzie!
openlijk ruzie???

misschien lees ik op de verkeerde sites. Ik zie nergens ruzie!!!

ik zei het al: je ziet alleen maar wat je wilt zien.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 31 oktober 2006 om 16:56.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 16:57   #62
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het punt van dit onderwerp! Dank je om het zo kort samen te vatten.

Jefke Sleeckx roept al maanden (samen met vele klein linkse groepjes) dat er 1 grote nieuwe arbeiderspartij nodig is en dat die partij het CAP zou worden. Na hun eerste 'grote' bijeenkomst voeren ze al openlijk ruzie!
Niemand voert hier ruzie. Och voor u zijn die mensen die anoniem reageren op Indymedia.be representatief voor klein-links of voor de mensen die op 28/10 aanwezig waren. Het kon niet verder van de waarheid zijn. De sfeer was goed en optimistisch en er waren meer mensen dan als streefdoel was vooropgezet. Dat is wellicht net wat sommigen die LSP aanvallen jammer vonden of anders hadden gehoopt. Ik noem geen namen van partijen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 oktober 2006 om 16:57.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 16:58   #63
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
En heeft er iemand al een antwoord op bovenstaande? En begin nu niet in de zin van: "Je wil niet lezen wat we bedoelen." Ik vergelijk gewoon de verschillende cijfers in verschillende verslagen!
dus ga je nu verder zitten muggeziften over of er nu 557 of 603 aanwezigen waren???

Heb je niks inhoudelijks te zeggen misschien???
Oud 31 oktober 2006, 16:59   #64
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
'nadien over nog amper...' is wel een heel straffe bewering. Als je werkelijk de teksten zou lezen, dan zal je zien dat geen ene over 'amper 500 aanwezigen' spreek.

jij maakt er gewoon van wat je zelf wilt geloven.
Het woord 'amper' heb ik er zelf bijgeplaatst en daarom ook tussen ' '.

Als ik de commentaren lees, zijn er inderdaad veel aanwezigen die teleurgesteld zijn in de opkomst. Zo zou een organisatie op de VUB op hetzelfde tijdstip hebben plaatsgevonden waar veel meer volk op aanwezig was!
An VdS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 16:59   #65
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus ga je nu verder zitten muggeziften over of er nu 557 of 603 aanwezigen waren???

Heb je niks inhoudelijks te zeggen misschien???
Men moet toch ergens een stok vinden om mee te slaan. Als het dat maar is dan is 28/10 nog meer geslaagd dan ik had gehoopt.
Oud 31 oktober 2006, 17:01   #66
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:

Als ik de commentaren lees, zijn er inderdaad veel aanwezigen die teleurgesteld zijn in de opkomst. Zo zou een organisatie op de VUB op hetzelfde tijdstip hebben plaatsgevonden waar veel meer volk op aanwezig was!

waarom noem je niet gewoon namen. Zo kunnen we meteen een punt zetten achter deze nutteloze polemiek!

we weten heus wel waar je naar toe wil.
Oud 31 oktober 2006, 17:02   #67
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat zijn net diegenen die o.a hier op dit forum al maanden mensen oproepen om niet te komen maar blijkbaar zelf niet konden laten om de ramptoerist te spelen. Die mensen hebben geen ramp gezien en reageren zich dan maar af op Indymedia.be. Het streefdoel van de organisatie was meer dan 500 en dit aantal is meer dan gehaald.
Oud 31 oktober 2006, 17:02   #68
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Niemand voert hier ruzie. Och voor u zijn die mensen die anoniem reageren op Indymedia.be representatief voor klein-links of voor de mensen die op 28/10 aanwezig waren. Het kon niet verder van de waarheid zijn. De sfeer was goed en optimistisch en er waren meer mensen dan als streefdoel was vooropgezet. Dat is wellicht net wat sommigen die LSP aanvallen jammer vonden of anders hadden gehoopt. Ik noem geen namen van partijen.
Dus onderstaade paragraaf uit een verslag van LSP over de CAP-bijeenkomst doet iedereen vermoeden dat iedereen even blij en content was en dat iedereen op eenzelfde lijn staat en dat er zeker geen meningsverschillen zijn!

We betreuren dat andere stromingen in CAP en UAG niet dezelfde ijver aan de dag legden en vooral dat ze nadien neerbuigend deden over ons bescheiden verkiezingsresultaat. Resultaat: 200 leden en zo’n 150 sympathisanten en collega’s van leden van LSP-MAS namen deel aan de conferentie. Dat was goed te merken aan de broodjes, stands, bar, opzet en opkuisploegen, maar helaas niet aan diegenen die het woord kregen.
Oud 31 oktober 2006, 17:02   #69
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
voor de derde keer: jij maakt er van wat je zelf wilt geloven!!!

Waarom haal je anders het woord 'amper' erbij.

Oud 31 oktober 2006, 17:04   #70
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dus onderstaade paragraaf uit een verslag van LSP over de CAP-bijeenkomst doet iedereen vermoeden dat iedereen even blij en content was en dat iedereen op eenzelfde lijn staat en dat er zeker geen meningsverschillen zijn!

We betreuren dat andere stromingen in CAP en UAG niet dezelfde ijver aan de dag legden en vooral dat ze nadien neerbuigend deden over ons bescheiden verkiezingsresultaat. Resultaat: 200 leden en zo’n 150 sympathisanten en collega’s van leden van LSP-MAS namen deel aan de conferentie. Dat was goed te merken aan de broodjes, stands, bar, opzet en opkuisploegen, maar helaas niet aan diegenen die het woord kregen.
Of deze paragraaf uit hetzelfde verslag!
Oud 31 oktober 2006, 17:05   #71
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het begin steeds absurder te worden. Niemand beweert dat er geen meningsverschillen qua inhoud of strategie waren of zijn tussen de verschillende componenten/individuen die deel uit maken van CAP/EAP. Die meningsverschillen komen ook duidelijk aan bod op onze site. Dat is ook helemaal niet zo erg als we maar vooruit kunnen gaan.

Wat ook belangrijk is: natuurlijk moet er gezocht worden naar een brede consensus over een anti-neoliberaal programma. Maar daarnaast mogen meningsverschillen aan bod komen, dat is trouwens onvermijdelijk in een breder initiatief. Zolang het maar op een beschaafde manier gebeurt, en er een oprecht streven is naar een gemeenschappelijke noemer waaronder een nieuwe arbeiderspartij kan opkomen.
Oud 31 oktober 2006, 17:09   #72
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

waarom noem je niet gewoon namen. Zo kunnen we meteen een punt zetten achter deze nutteloze polemiek!

we weten heus wel waar je naar toe wil.
Op de VUB was er een solidariteitsactie voor Cuba. Hierop waren, volgens sommige mensen uit de klein linkse hoek, 1200 aanwezigen.
Oud 31 oktober 2006, 17:11   #73
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
voor de derde keer: jij maakt er van wat je zelf wilt geloven!!!

Waarom haal je anders het woord 'amper' erbij.

Waarom 'amper'? Lees eens een reactie van een kameraad uit de klein linkse hoek!
Oud 31 oktober 2006, 17:13   #74
An VdS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Waarom 'amper'? Lees eens een reactie van een kameraad uit de klein linkse hoek!
Of deze kameraad!

Trouwens is het waar dat in de werkgroep rond sociale zekerheid amper 1 van de 45 aanwezigen een LSP'er was?
Oud 31 oktober 2006, 17:16   #75
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of deze kameraad!

Trouwens is het waar dat in de werkgroep rond sociale zekerheid amper 1 van de 45 aanwezigen een LSP'er was?
Waren we te dominant aanwezig op die workshop? Heeft die persoon de vergadering willen recuperen of wat? Wat is het nu. Waren we met teveel, te weinig. Hadden we de verkeerde schoenen aan. 99% van de reacties op Indymedia zeggen gewoon. Waarom moeite doen voor CAP mensen. De nieuwe linkse partij bestaat al. De PVDA! Laten we met zijn allen stemmen voor de PVDA.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 oktober 2006 om 17:17.
Oud 31 oktober 2006, 17:18   #76
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of deze kameraad!

Streefdoel was 500. Er waren er meer.
Oud 31 oktober 2006, 17:19   #77
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op de VUB was er een solidariteitsactie voor Cuba. Hierop waren, volgens sommige mensen uit de klein linkse hoek, 1200 aanwezigen.
Goed voor hen. Ik ben tevreden met de opkomst.
Oud 31 oktober 2006, 17:25   #78
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik hoop dat die nieuwe linkse partij er komt, het zou vooral Groen! veel stemmen kosten volgens mij, dat hoop ik alleszins. Ik kan er niets aan doen, maar ik zou nog eerder op de BUB stemmen dan op Groen!.

Als jullie partij dan ook nog eens stemmen afneemt van de SP.A, dan is het feest voor mij helemaal compleet .
Oud 31 oktober 2006, 17:35   #79
styllo_ben
Minister-President

Standaard

bon

wat is de conclusie van deze topic nu?

Is het een flop omdat blijkbaar niemand met zekerheid kan zeggen hoeveel deelnemers er waren?

Is dat uw statement, An VdS?
Oud 31 oktober 2006, 17:36   #80
styllo_ben
Minister-President

Standaard

wel heel pover dan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be