![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
misschien lees ik op de verkeerde sites. Ik zie nergens ruzie!!! ik zei het al: je ziet alleen maar wat je wilt zien. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 31 oktober 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 oktober 2006 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je niks inhoudelijks te zeggen misschien??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik de commentaren lees, zijn er inderdaad veel aanwezigen die teleurgesteld zijn in de opkomst. Zo zou een organisatie op de VUB op hetzelfde tijdstip hebben plaatsgevonden waar veel meer volk op aanwezig was! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet toch ergens een stok vinden om mee te slaan. Als het dat maar is dan is 28/10 nog meer geslaagd dan ik had gehoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() waarom noem je niet gewoon namen. Zo kunnen we meteen een punt zetten achter deze nutteloze polemiek! we weten heus wel waar je naar toe wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn net diegenen die o.a hier op dit forum al maanden mensen oproepen om niet te komen maar blijkbaar zelf niet konden laten om de ramptoerist te spelen. Die mensen hebben geen ramp gezien en reageren zich dan maar af op Indymedia.be. Het streefdoel van de organisatie was meer dan 500 en dit aantal is meer dan gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
We betreuren dat andere stromingen in CAP en UAG niet dezelfde ijver aan de dag legden en vooral dat ze nadien neerbuigend deden over ons bescheiden verkiezingsresultaat. Resultaat: 200 leden en zo’n 150 sympathisanten en collega’s van leden van LSP-MAS namen deel aan de conferentie. Dat was goed te merken aan de broodjes, stands, bar, opzet en opkuisploegen, maar helaas niet aan diegenen die het woord kregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ook belangrijk is: natuurlijk moet er gezocht worden naar een brede consensus over een anti-neoliberaal programma. Maar daarnaast mogen meningsverschillen aan bod komen, dat is trouwens onvermijdelijk in een breder initiatief. Zolang het maar op een beschaafde manier gebeurt, en er een oprecht streven is naar een gemeenschappelijke noemer waaronder een nieuwe arbeiderspartij kan opkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 oktober 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik hoop dat die nieuwe linkse partij er komt, het zou vooral Groen! veel stemmen kosten volgens mij, dat hoop ik alleszins. Ik kan er niets aan doen, maar ik zou nog eerder op de BUB stemmen dan op Groen!.
Als jullie partij dan ook nog eens stemmen afneemt van de SP.A, dan is het feest voor mij helemaal compleet ![]()
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() bon
wat is de conclusie van deze topic nu? Is het een flop omdat blijkbaar niemand met zekerheid kan zeggen hoeveel deelnemers er waren? Is dat uw statement, An VdS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() wel heel pover dan.
|
![]() |
![]() |