![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Van de andere kant ligt het tempo hier soms zo hoog, dat een uitvoerig antwoord dikwijls snel verdwijnt in de massa eenzin-onzinnen. Maar ik geef toe, het is beter 1 goede topic te schrijven, en daar veel tijd en werk aan te besteden, dan een paar honderd nietszeggende zinnetjes. Op een ander forum, be.politics op usenet, ben ik lang de kampioen geweest in het schrijven van de langste topics. Zozeer zelfs dat andere dozijnen topics verschenen met titels als "Maximum lengte van topic gevraagd", "Gelieve de lengte van uw topic te beperken" enz... echt te gek voor woorden. 8) Ja, wat doe je met mensen die alleen maar in slogans kunnen denken, en daar dan een andere slogan willen tegenover zien die die van hen onderuit zou moeten halen? Niet mijn specialiteit ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Relativeren is hier de boodschap. De soep is niet zo heet als het op de fora lijkt. ![]() |
||
![]() |
![]() |