Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2003, 23:54   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
[
Ah, nog wakker? Leuk!

Deze uitleg is duidelijk, waarschijnlijk min of meer correct, maar totaal anders verteld dan wat je in eerdere postings durfde neer te pennen.

Ik zal de 'voorbeelden' van jouw uitschuivers, veralgemeningen en differentiatie tussen de joden-die-geen-echte-georgiërs-waren en de zogenoemde goede georgiërs nu maar achterwege laten, en ze op rekening zetten van een eenzame en zware verdediging die je constant moet voeren tegen de gerichte en massale aanvallen die uit de hoek van de blokkers op je afkomen.

Gelieve mij niet bij deze laatste groep mee te rekenen, ik hoor er niet bij.

Ik ben het dikwijls niet eens met je, doch ik heb respect voor jouw mening en jouw hardnekkige strijd tegen wat je zelf slecht vindt. Maar precies jij moet dubbel zoveel opletten dat je bij hoge druk niet dezelfde reflexen krijgt als velen van wie je denkt dat ze verkeerd zijn.
Al is het om de voor jou dierbare Georgische gemeenschap in Vlaanderen te beschermen.
Klopt ook een beetje, ik ben namelijk niet gewend om in de verdediging te gaan. Ik ben van nature een aanvaller, dat zou je al moeten gemerkt hebben aan mijn topics

Van de andere kant ligt het tempo hier soms zo hoog, dat een uitvoerig antwoord dikwijls snel verdwijnt in de massa eenzin-onzinnen. Maar ik geef toe, het is beter 1 goede topic te schrijven, en daar veel tijd en werk aan te besteden, dan een paar honderd nietszeggende zinnetjes.

Op een ander forum, be.politics op usenet, ben ik lang de kampioen geweest in het schrijven van de langste topics. Zozeer zelfs dat andere dozijnen topics verschenen met titels als "Maximum lengte van topic gevraagd", "Gelieve de lengte van uw topic te beperken" enz... echt te gek voor woorden. 8)

Ja, wat doe je met mensen die alleen maar in slogans kunnen denken, en daar dan een andere slogan willen tegenover zien die die van hen onderuit zou moeten halen? Niet mijn specialiteit
Oud 5 november 2003, 23:59   #62
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

dubbel
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2003, 23:59   #63
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
[
Ah, nog wakker? Leuk!

Deze uitleg is duidelijk, waarschijnlijk min of meer correct, maar totaal anders verteld dan wat je in eerdere postings durfde neer te pennen.

Ik zal de 'voorbeelden' van jouw uitschuivers, veralgemeningen en differentiatie tussen de joden-die-geen-echte-georgiërs-waren en de zogenoemde goede georgiërs nu maar achterwege laten, en ze op rekening zetten van een eenzame en zware verdediging die je constant moet voeren tegen de gerichte en massale aanvallen die uit de hoek van de blokkers op je afkomen.

Gelieve mij niet bij deze laatste groep mee te rekenen, ik hoor er niet bij.

Ik ben het dikwijls niet eens met je, doch ik heb respect voor jouw mening en jouw hardnekkige strijd tegen wat je zelf slecht vindt. Maar precies jij moet dubbel zoveel opletten dat je bij hoge druk niet dezelfde reflexen krijgt als velen van wie je denkt dat ze verkeerd zijn.
Al is het om de voor jou dierbare Georgische gemeenschap in Vlaanderen te beschermen.
Klopt ook een beetje, ik ben namelijk niet gewend om in de verdediging te gaan. Ik ben van nature een aanvaller, dat zou je al moeten gemerkt hebben aan mijn topics

Van de andere kant ligt het tempo hier soms zo hoog, dat een uitvoerig antwoord dikwijls snel verdwijnt in de massa eenzin-onzinnen. Maar ik geef toe, het is beter 1 goede topic te schrijven, en daar veel tijd en werk aan te besteden, dan een paar honderd nietszeggende zinnetjes.

Op een ander forum, be.politics op usenet, ben ik lang de kampioen geweest in het schrijven van de langste topics. Zozeer zelfs dat andere dozijnen topics verschenen met titels als "Maximum lengte van topic gevraagd", "Gelieve de lengte van uw topic te beperken" enz... echt te gek voor woorden. 8)

Ja, wat doe je met mensen die alleen maar in slogans kunnen denken, en daar dan een andere slogan willen tegenover zien die die van hen onderuit zou moeten halen? Niet mijn specialiteit
Tè lang hoeft ook niet, want dan gaan de mensen niet alles meer lezen. En er mag best wel een beetje pit zijn in de discussies. Ik betrap mij daarom ook af en toe op het provoceren van anderen.
Relativeren is hier de boodschap. De soep is niet zo heet als het op de fora lijkt.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be