![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() als ik dat artikel goed gelezen heb,kan ik er alleen maar uit besluiten,dat die 2 dames bij moeders voor moeders gekomen zijn ,niet om hulp te vragen maar om te provoceren,om weeral eens te kunnen zeggen ,ziet ge hoe wij hier gediscrimineerd worden.is het zo moeilijk om even die hoofddoek af te nemen en wanneer men de hulp gekregen heeft buiten die hoofdoek terug op uw hoofd te doen,zeker niet,daarom besluit ik nogmaals met te zeggen,die dames wilden geen hulp enkel maar provoceren.proficiat voor moeders voor moeders doe zo voort.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar even dacht ik dat ze bedoelde "Daarom ben ik ook van plan om mij ginder bij het OCMW te laten inschrijven".... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Gaat ge een eigendom kopen om er te blijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik wil dan ook investeren in de economie en niet op deze mensen hun kosten leven zoals velen hier in Vlaanderen(vooral het eigen volk). Wanneer men bv.in Turkije ernstig ziek wordt wat ik niemand aanraad,dan weet u dadelijk wat u mag betalen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mogelijk dat wij daar in de toekomst definitief blijven. Wij komen dan wel voor één maand op vakantie in Vlaanderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een echt "Eigen volk eerst "-principe hanteren ze daar. Waarom komen de immigranten dan niet in ons land investeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En je weet toch dat op vakantie gaan nog iets anders is dan daar te leven ? Of ben je helemaal naïef ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wanneer u kapitaalkrachtig bent kan u terecht in een Anatolya hospitaal(privé-hospitaal)waar u de beste verzorging krijgt. Deze hospitalen staan wereldwijd hoog aangeschreven. Ik spreek eveneens uit ervaring omdat ik daar twee jaar geleden tijdens mijn vakantie lag met een longontsteking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() PDR gaat ge dat echt doen.Eindelijk zeg.En die maand naar vlaanderen moet niet zenne blijf gerust daar.Maar met u ziekte en invaliditeit zal het leven er heel anders uitzien dan hier.Maar ja het is er zoveel beter.Ik had het wel gedacht dat jij banden met de AEL had dat kon niet anders.Zeg en richt daar dan ook is een moeders voor moeders op waar ze hun hoofddoek niet moeten afdoen.Dan gaan die van hier misschien daar bedelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() P.D.R schreef
Daarom ben ik ook van plan om mij daar nog een eigendom te kopen. Oef zeg.....Joepieeeeeee ![]() ![]() ![]()
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat zit in hun cultuur ingebakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Moslim-schooiers die komen bedelen om een voedselpakketje en hun hoofddoekje niet willen afdoen. Dat is nu pas echt een voorbeeld van de veelgeroemde "Arab Pride"! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |