![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist dat is overduidelijk geen bedreiging en zeker geen fysische bedreiging zoals je eerst zei.
Je weet toch wat bedreigen betekent? Of heb jij een ander woordenboek? Eentje voor antiblokkers misschien? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bottom line:
De uitspraak door de politiek benoemden zal een direkte invloed hebben op de carrière en de macht van diegenen die deze politieke benoemingen hebben uitgevoerd en bijgevolg op hun eigen carrière. Een duidelijker geval van rechter, aanklager en jury tegelijk (conflict of interest) bestaat er niet en is bijgevolg een weerzinwekkende verkrachtinig van het meest elementaire rechtsprincipe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebben de heren/dames VB er al aan gedacht wat ze zullen zeggen indien ze vrijgesproken moesten worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() De uitkomst doet er helemaal niet toe...juridisch, democratisch en zelfs puur humanistisch is dit een proces waar men louter objectief slechts tot één besluit kan komen..."this is an outrage!"
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik schreef: Hebben de heren/dames VB er al aan gedacht wat ze zullen zeggen indien ze vrijgesproken moesten worden?Vandaag 17:11 Waarmee ik dus de aanhangers van die partij bedoel specifieker die op dit forum. Als u dat verkeerd begrepen hebt dan moet ik mij verkeerd hebben uitgedrukt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij meent dat je hebt aangetoond dat Annemans de rechters fysiek zou hebben bedreigd zoals je beweert, zit je er mijlenver naast zou ik zeggen. Weer zoveel tijd en postings verloren door jou stommiteiten. Proficiat. Verder verwijs ik je naar posting 29 en vraag je beleeft om zelf een thread te starten als je persé over het Vlaams Belang wil doordrammen op een ongefundeerde, ja zeg maar, ziekelijke wijze. Het gaat hier vooral over het proces en niet over het Vlaams belang an sich. Als threadstarter zeg ik je specifiek dat je hiet hier niet welkom bent. Het enige wat je doet is threads verpesten op je alom gekende wijze. Tenzij jij je aanpast discuteert zoals van een normaal mens verwacht wordt. Kun je dat niet wel trap het dan af jongen, je bent hier niet welkom. Maak een ander forum naar de vaantjes. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft Annemans niet gedaan. Dat blijkt ook uit de citaten die feremans heeft aangebracht. Hij heeft gezegd het voorval niet te zullen vergeten en dat is mijn inziens wat anders. Als iedereen die ik niet vergeet zich bedreigd gaat voelen...? Een beetje ernstig aub. Maar de dag dat feremans eens zijn ongelijk zal toegeven, moet nog komen natuurlijk. Ook al toon je zwart op wit het tegendeel... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2006 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens moet je het begrip bedreigen niet zo nauw vervatten. Heb overigens wel wat meer en duidelijker uitspraken terug gevonden. "de namen van alle juridische hoofdrolspelers uit het Vlaams-Blokproces voorgoed in zijn geheugen staan gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière." Bron: http://www.politics.be/nieuws/2941/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Is de site van Annemans voldoende, en is de maiden speech ter oprichting van het Vlaams Belang betrouwbaar? Ziehier zijn site: http://www.gerolfannemans.be/artikel...p?id=153&cat=6 Citaat:
Maar ik denk dat het bedreigen van de carière van een onafhankelijk beroepsmagistraat kan tellen als aanslag op zijn (hun!) persoon. Door steeds zaken te ontkennen kom je er niet: al gaat de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Overigens is de houding van VB topfiguren in dit proces even belangrijk als het proces zelf, en de houding van de magistraten. Het is namelijk allicht de bedoeling van het VB, van meetafaan, om weer een poppenkas te gaan opvoeren en de nadruk te leggen op hun slachtofferrol, hierbij ondertussen ons democratisch sytsteem ondermijnende. En overigens ben je nog geen forum führer, en bepaal jij hier niet wie iets te vertellen heeft. Ik zal onthouden dat je niets aanneemt. Alhoewel ik me afvraag of je Anneman's site ook al een bedenksel vindt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 november 2006 om 18:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ga je nu nog allemaal uitvinden? Hun auto, hun vrouw, hun kinderen? Doe toch eens normaal man. Jouw interpretatie van de feiten en de werkelijkheid liggen mijlenver van elkaar. Trouwens moest er echt van een 'bedreiging' sprake zijn in de juridische betekenis van het woord, had Annemans al lang een proces aan zijn broek. Of denk je soms dat men dat zou laten gebeuren? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2006 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Annemans zei: "de namen van alle juridische hoofdrolspelers uit het Vlaams-Blokproces voorgoed in zijn geheugen staan gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière" Als ik je morgen tegen kom in een vlaag van verkeersagressie en ik zeg dat je voor de rest van mn leven in mn geheugen gegrift staat. En dat je gewaarschuwd bent voor de rest van je leven" Dan vind je dat ook geen bedreiging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Zoals je in je helderziendheid al hebt gemerkt: - Dirk Verhofstadt (cfr. supra) - de schrijver De Moor (cfr. supra) Maar om toch maar de manipultatietechnieken van het VB bloot te leggen. Ook op de VB site staat een hele boel uitleg over de uitspraak van Annemans. EN kijk, zij citeren die daar ook, alhoewel? Citaat:
Zo zie je hoe betrouwbaar de VB propaganda is: ze kunnen niet eens zichzelf eerlijk citeren. En droom nu rustig voort. Het is allemaal verzonnen, dus kijk het vooral niet na op hun sites ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 november 2006 om 18:32. |
||
![]() |
![]() |