![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hond heeft meerdere dingen nodig: liefde van zijn baas (een platonische liefde uiteraard, geen seks) , eerst en vooral, maar even belangrijk zijn regels, dewelke hij niet overtreden mag, en als hij dat toch doet, moet ge lijfstraf uitdelen.Eens dat hij weet , uit ervaring, dat ge daarvoor in staat bent, houd hij zich wel koest.Niet dat hij dan nooit geen stommiteit zal begaan, of ongehoorzaam zal zijn, maar hij zal tenminste nooit proberen in uw gat te zitten. Een minimum... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat JIJ het eerder nodig hebt om die lijfstraffen uit te delen om je goed in je vel te voelen.
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Nu vraag ik me toch één ding af?
Zou die hondenliefhebber het op zijn hondjes gedaan hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry, grapje hoor, ik kon het niet laten om sarcastisch te gaan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je lijkt er je geen bal van aan te trekken dat je helemaal geen lijfstraffen nodig hebt om een hond te doen gehoorzamen. Ga naar eender welke hondenschool, naar eender welke hondengedragsdeskundige, en die gaan je allemaal hetzelfde zeggen. Dat je het TOCH doet, kan alleen maar betekenen dat je er plezier in hebt. Waarom immers iets compleet overbodig doen dat je nog niet tof vind ook? De meeste honden die lijfstraffen moeten ondergaan zijn beesten die zich inderdaad goed gedragen, maar angstig zijn (en dat zie je niet altijd van buitenaf), en eigenlijk een wandelende tijdbom zijn. je kunt maar hopen dan dat de hond eerder sterft dan dat hij ontploft. Een gezonde hond houdt zich koest uit vertrouwen, uit zekerheid, omdat hij weet dat het het leukst is als hij gehoorzaamt. Een angstige hond houdt zich koest uit angst voor een pak slaag. Ik denk niet dat het een goed idee is dat jij honden opvoedt.
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() [quote=Nynorsk;2152045]Ik hoef me helemaal niet te laten bespringen door een geile reu. ik zal mijn honden wel degelijk opvoeden, wees gerust.
Je lijkt er je geen bal van aan te trekken dat je helemaal geen lijfstraffen nodig hebt om een hond te doen gehoorzamen. Ga naar eender welke hondenschool, naar eender welke hondengedragsdeskundige, en die gaan je allemaal hetzelfde zeggen. Dat je het TOCH doet, kan alleen maar betekenen dat je er plezier in hebt. Waarom immers iets compleet overbodig doen dat je nog niet tof vind ook? De meeste honden die lijfstraffen moeten ondergaan zijn beesten die zich inderdaad goed gedragen, maar angstig zijn (en dat zie je niet altijd van buitenaf), en eigenlijk een wandelende tijdbom zijn. je kunt maar hopen dan dat de hond eerder sterft dan dat hij ontploft. Een gezonde hond houdt zich koest uit vertrouwen, uit zekerheid, omdat hij weet dat het het leukst is als hij gehoorzaamt. Een angstige hond houdt zich koest uit angst voor een pak slaag. Ik denk niet dat het een goed idee is dat jij honden opvoedt.[/quote]ik denk dat jij niet het minste onderscheid maakt tussen een verdiende straf, en er maar woest op inbeuken om je zenuwen af te reageren.Dan krijg je inderdaad angstige, en onbetrouwbare honden. Mijn honden hebben nooit schrik van mij gehad.Ze krijgen dan ook niet alleen slaag ![]() Wat ik echter denk, is dat jij zéér bevooroordeld bent ten opzichte van mij.Onverdraagzaam zou ik zeggen, omdat er wel meer zaken zijn waarin ik het niet met je eens ben. Ik hou dus al honden sinds 20 jaar, en nooit noemenswaardige problemen mee gehad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe wereldvreemd een justitie kan zijn....
Laat die kwispel (neen, niet de hond) eens penetreren door bv een ezelje (zoals in een filmpje die ik een paar jaar terug heb gekregen)....zijn achterste doet waarschijnlijk nog pijn binnen een paar jaar...dan staat hij eens "aan de andere kant" Ziekelijk gewoon |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is te hopen,
![]() Zouden ze ook wisselen wie vooraan mag? Maar eerst de hond zijn nagels knippen hé... Een schaap is daarvan handiger. Je zet ze voor een afgrond, dan duwen ze beter tegen....(B. Connoly, sheep shagging ![]()
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() http://www.rotten.com/library/sex/bestiality/
Speciaal voor de dierenvriendjes. Liefst eten voor je het bekijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in de diergeneeskunde wordt er tegenwoordig veel gewerkt met kunstmatige inseminatie
om dat te kunnen doen moet er bij het mannelijk dier zaad "afgetapt" worden dat zou dan ook niet meer kunnen indien er een wet kwam die seks met dieren verbiedt ? hoe zit het trouwens met de wetgeving terzake in die landen waar men er zogezegd schande over spreekt het lijkt mij duidelijk dat de rechter hier met een unieke situatie werd geconfronteerd en louter daardoor niet over wetgeving beschikte om op te treden hier best niet te snel om meer wetten roepen dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wellicht zijn ook al die gedragsdeskundigen bevooroordeeld ten aanzien van u zeker ![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|