![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga er wel mee akkoord dat die wrok er een beetje over is, maar ik moet eerst nog zien hoe ver hij er in gaat. Misschien was het slechts wat afdreigen om verdere dommigheden van Sergio in de kiem te smoren. We zien het maandag. ![]() Nogmaals...het is niet de echte wereld en er kan zomaar even in een tweetal weken 100000€ verdiend worden. Paco gaat ervoor! ![]() (ik vrees dat Paco het niet zal halen, al hoop ik het wel, Remco is een loser en Annush is door iedereen genomineerd...Paco is de enige echte Undercover Lover ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 10 november 2006 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() * staat versteld dat er al 4 pagina's over dit belachelijk tv-programma zijn gepost *
Is this the twilight zone ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zie liever 'Heidi in Tirol' * Meer tactiek ( hoe versier ik) * Meer Romantiek (Heidi krijst altijd van vreugde) * Meer spanning ( in het begin toch) * Meer intrige (Ze spannen letterlijk samen) * Intelligentie (ge moet toch wel alle nummertjes onthouden) Laatst gewijzigd door Vorenus : 11 november 2006 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt zo'n programma deel uit van de 'Leitkultur' ?
Of is het 'pulp voor het gepeupel' ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven is toch soms gemakkelijk hé? ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind het een onnozel programma. en ik kijk zelfs naar temptation island.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De kleurrijke figuren miste ik allicht in Temptation Island. Behalve die Ralf kan ik me er geen voor de geest halen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen erger ik me blauw aan Annushka. Ik heb die ooit nog wel eens irl ontmoet en toen viel die wel mee. Maar in deze reeks vind ik ze echt retedom, megavulgair en ronduit lachwekkend. Wat zei ze nu weer vorige week "liegingskes".. ![]() En dan dat andere vrouwen haar niet begrepen en 'jaloers' waren. Sorry, maar mijn vriendin heeft meer klasse en elegantie in haar afgeknipte teennagels dan Annush in heel haar lijf. Yuk. Je kan blijkbaar de vrouw wel uit het bordeel halen, maar nooit het bordeel uit de vrouw. Verder had ik ondertussen nu toch ook al een videootje willen zien waarin Veronique De Cock gepakt werd door een paar potige vrijgezellen. Hoe zat dat trouwens alweer met die haar borsten? Laatst gewijzigd door parcifal : 13 november 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Grappigste uitspraak tot nu toe voor mij:
Paco: Joeng, Annushka is een koppel. Als die vrijgezel was dan hadden we daar allemaal al opgezeten ![]() Ook grappig hoe Annushka in de ondertiteling telkens wordt afgekort als Anuss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() 't Ziet er plots heel slecht uit voor Paco.
![]() Wat betekent dat het er beter uitziet voor Remco en Nicole. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 november 2006 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() heb gisteren nog niet bekeken (da's voor straks) maar dat zie je toch al weken komen zeker ?! diegenen die het spel dragen moeten er allemaal uit, die vallen veel te veel op ... zo'n grijze speler a la remco heeft veel meer kans !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maandagavond is mijn tv-avond (allé, van half 11 tot 12) dus under cover lover vind 'k leukk entertainment. Minder leuk voor sommige deelnemers/toeschouwers maar je weet wat je kan verwachten : je wordt psychologisch nogal zwaar belast.
'k Vind het gewoon zalig om te zien naar een groep halfblote meiden en jongens op een mooi eiland die dan af en toe nog wat tateren en vanalles uitsteken(-doen ![]() 'k Vermoed dat Paco hierna een groot probleem zal hebben in z'n echte relatie. En voor Anusje hetzelfde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Paco heeft gewoon 1 fout gemaakt. We weten pas donderdag wat en het was ook niet geheel duidelijk hoe het gebeurde en of ze hem eruit willen omdat ze hem verdenken of omdat hij gemeen is geweest. Hij had wat gedaan naar Stefanie toe waarvoor hij zich moest excuseren volgens de anderen, dat deed hij niet en dan zagen we dat hij blijkbaar een ketting kreeg voor nominaties. Het leek er ook op dat hij zich er onmiddellijk had bij neergelegd na het voorval, alle zelfzekerheid leek verdwenen. Hij verklaarde ook het niet meer aan te kunnen... ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Unuska is volgens mensen die hen kennen zelfs niet echt een koppel met die Nick-hij loopt er gewoon zot van volgens hen. ![]() Het zou kunnen dat ze wel een koppel zijn, maar dan zet Annuska volgens mij nog steeds de lijnen uit. Annuska doet met 99% van de mannen wat ze wil en ik kan me niet voorstellen dat ze echt de rest van haar leven met die Nick wil doorbrengen...wat heeft hij haar te bieden? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als er in een relatie een vertrouwensbreuk is kan dat een probleem worden. Tuurlijk zal Evi die niet laten gaan, integendeel (probleem !), ze gaat 'm misschien wel verstikken, en <no offense èh Evi> Paco kan knappere krijgen.
En wat Nick heeft weten wij nu éénmaal niet èh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Waar zaten ze nu ook alweer?? Was het niet Bikini-Island??
Dat eiland heeft sindsdien maar één bestemming meer: ![]() Nuke the damn thing, en dan nog liefst met de deelnemers er nog op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja, das waar, al kan ik me er helemaal niks bij voorstellen.
![]() |